Hotel Intur Azor

• Jacuzzi
  • Sauna

10 reviews over Hotel Intur Azor

• 2Peruba03-09-2017

Laatste keer geweest . wat een afgang

Vreselijk armoedig en verwaarloosd hotel. Was hier na 4 jaar weer terug. restaurant is net de kantine van een fabriek. Mac Donald ziet er nog beter uit. Eten vreselijk eenvoudig terwijl wel de hoofdprijs wordt gevraagd. En dan moet je ook nog met de auto hierheen . Wat een verschil met jaren geleden. Airco dichtgeslibd met viezigheid. Zwembad kost 5 euro per keer. Een advies ga hier niet naar toe. WAARDELOOS

Gereisd met partner in september 2017

• 8c.m. rosierse04-06-2008

Het hotel ziet er goed uit en is erg schoon, de lounge is mooi. De tuin en het zwembad zijn heel mooi onderhouden en heerlijk rustig in het voorseizoen, nadeel is dat er nog niet veel open is in het voorseizoen. De boulevard doet wat verlaten aan met alle leegstaande apartementen, die schijnbaar alleen in het hoogseizoen bewoond worden en de winkels die nog afgesloten zijn met luiken e.d. Je kunt aan het personeel merken dat er niet zoveel Nederlanders komen en wel veel Spanjaarden. Je hebt niet veel contact met ze, alleen zonodig. Het buffet is blijkbaar niet meer wat het jaren geleden geweest is, want het was echt krap drie sterren in mijn beleving. Vaak hetzelfde, warme gerechten koud en weinig liefde of fantasie in de maaltijden verwerkt. Misschien is ook dat tijdens het hoogseizoen beter? Al met al een mooie plek, maar niet zoveel te beleven, wel een mooie uitvalshoek om andere plaatsen te bezoeken, mits je uiteraard een auto tot je beschikking hebt.

Gereisd met partner in mei 2008

• 7gerda19-07-2007

kamers waren goed,niet al te groot. eten was goed gevarieerd alleen jammer dat het vaak koud was. wij kregen ongewenst bezoek(inbreker). niemand van het hotel kwam kijken ook niet toen de politie kwam. lieten ons aan ons lot over(wij spreken geen spaans) dus moeilijk praten met de politie. ik vond dit niet klantvriendelijk,wel direct een andere kamer gekregen, de schuifdeur van het balkon sloot namelijk niet meer. verder was het personeel wel vriendelijk. er was een bar maar als je een drankje wilde moest vanuit de receptie gebeld worden of er iemand genegen was je te helpen.

Gereisd met partner in juli 2007

• 9Sandra Bondewel17-09-2005

Perfect hotel, het buffet is echt geweldig, veel keus en variatie. De kamer was perfect, met zeezicht, het zwembad en de zee liggen direct naast het hotel. Het personeel was erg vriendelijk. Heerlijke vakantie om lekker bij te komen van al het goede in Spanje!

Gereisd in september 2005

• 9Pablo25-08-2005

Ik ben zelden in zo'n goed 3-sterren hotel verbleven. Het hotel oogt allereerst een beetje uit de jaren '70, maar binnen is het prachtig, marmer op de vloer, leuke lounge, vriendelijk receptiepersoneel, leuke kamers, idd niet echt ruim, maar erg leuk ingericht. Ontbijtbuffet is echt top voor een 3-sterren. Diner buffet is ook goed, goede afwisseling en ook showcooking. Schoonmaak is ook helemaal in orde. Er zijn 4-sterren hotels die de kwaliteit van dit hotel niet halen!

Gereisd in augustus 2005

• 8Ruud Prop26-05-2005

Prima hotel met een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Mooie degelijke kamers, netjes en schoon. Uitgebreide bufetten met goed eten. Mooie volgroeide zwembadtuin. Wij waren er in juli 2003 en gaan dit jaar terug. Er komen veel Madrilenen en het is er niet vergeven van Noord- en West Europeanen.

Gereisd in mei 2005

• 7Jeannette13-12-2004

Leuk hotel,goed eten maar in juni is er een vaste club van Zweedse jongeren aanwezig (kinderen met jeugd reuma die daar therapie krijgen). Jammer dat veel kinderen met hun ouders zich geen houding weten te geven in een hotel met gasten. Aangezien de groep kinderen per jaar steeds groter wordt, hebben wij besloten na 3x vakanties een andere bestemming te kiezen.Mede omdat het personeel na veel klachten van gasten (ook spanjaarden)geen actie onderneemt. Buiten de maand juni een goed hotel, kamers zijn niet ruim maar wel schoon, peroneel is vriendelijk.

Gereisd in december 2004

• 7Maria05-04-2004

prima hotel, kamers wat aan de kleine kant, direct aan het perfecte strand. erg leuk veel spanjaarden.

Gereisd in april 2004

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages