Hotel Bulevard

Kleine hotelsWeer vandaag31°22°
Hotel Bulevard

We hebben een aantal aanbieders voor Bulevard voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Bulevard in het Nederlands

fantastich, vriendelijk en schoon

Jacqueline
14-1-2011

De ligging van dit schone hotel en zeer (kind)vriendelijk personeel is aan de rand van het centrum van Benicassim. Van het ontbijt moet je je niets voorstellen. De prijs/kwaliteitsverhouding is zeer gunstig. In tien minuten ben je lopend bij het strand, dicht bij de bushalte richting Castellon en Oropesa (2 miuten lopen). Geen priveparkeerplaats, maar ruime algemene parkeergelegenheid aan de zijkant van het Hotel. Echt een aanrader voor mensen welke niet op hun hotelkamer blijven zitten.

Gereisd Alleenreizend in Wed Dec 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingLogies-ontbijt

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bulevard in Benicàssim/Benicasim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bulevard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.