We hebben een aantal aanbieders voor Benicarlo voor je op een rij gezet:

Reviews over Benicarlo

Echt nog Spanje!

Annelie
    29-11-2009

Een leuk dorp met veel winkeltjes een nieuwe Boulevard en stranden die naar Peniscola lopen. Peniscola is een toeristische trekpleister vooral voor Spanjaarden en Fransen. Nederlanders kom je er zelden tegen. Daarom is het zo ontzettend leuk. Het is nog het echte Spanje met hele lieve attente mensen. Wij gaan hier volgend jaar weer naar toe voordat de massa toerisme toeslaat. Het is heerlijk vertoeven als je van zon zee en cultuur houdt. Ideaal voor jonge gezinnen en ouderen die rustig en onbezorgd op vakantie willen. Het is een echte aanrader.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Nov 29 2009 09:36:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wij zijn verleden jaar in juli 2005 geweest voor een Het

jessica hostyn
    19-7-2006

wij zijn verleden jaar in juli 2005 geweest voor een tiental dagen. Het is daar echt supertof! En ietske verderop in peniscola heb je een toffe berg vol met kraampjes en restaurantjes. Wij gaan volgend jaar zeker terug, dit jaar konden we niet gaan omdat wij nog maar net een klein kindje hebben. En dat vonden we enorm spijtig!

Gereisd Anders in juli 2006
Benicarlo scoort een 7,8 uit 10, op basis van 9 reviews