Bed and Breakfast Molino Nuevo

BedAndBreakfastWeer vandaag33°21°
Bed and Breakfast Molino Nuevo
8,3

24 reviews over Bed and Breakfast Molino Nuevo in het Nederlands

De ligging buiten de bewoonde wereld kan een voordeel zijn. Je hebt voor alles de auto nodig. Als je naar Vanlenciaga je met de auto in een klein uur en betaal je ongeveer 30€ parkeergeld. Met de metro moet de de auto achterlaten in het dorp aan het metrostation. Dus niet echt veilig.

De Molino is tamelijk ok. Je moet er wel de ratten op het terrein bijnemen. Volgens de uitbaatster zit het de andere kan vol met slangen. Sorry maar wij hebben daar schrik van. De Molino heeft geen airco, dus van mei tot september veel te warm in de kamers. Voorjaar en najaar dan weer te koud wegens geen verwarming. Op vraag een niet veilige gasbrander. Op het terrein lopen ook honden die afgesloten zijn, maar vaak uitbreken. Één ervan is volgens de uitbaatster gevaarlijk.

Heel het gebouw is zeker niet brandveilig. Als je boekt, let op want het gebouw staat te koop.

De uitbaatster is met haar man en dochter naar Chili vertrokken. Wordt nu uitgebaat door ieman zonder ervaring.

Als je dit leest, moet je zelf beslissen. Wel mooi uitzicht

fantastische, gastvriendelijke accomodatie

tania van elst
21-5-2017

Alles was perfect, niets op aan te merken

Net iets anders, dan anders!

Jetty_Wouters
23-11-2014

Op ongeveer 20 km van Valencia vind je de "Molino Nuevo", een zalige plek gelegen in alle rust ver van de drukte. Prachtige ligging voor zowel de stad als het binnenland te verkennen.Leonie, je gastvrouw verwelkomt je met open armen, zelf héél laat op de avond.Geniet van haar heerlijk ontbijt en haar kookkunstjes zijn niet te onderschatten.Wij verbleven hier 6 nachten en hebben er met volle teugen van genoten.

Wat een prachtige plek

Francien en Willy
26-9-2014

Genoten hebben we.

Wat een mooie heerlijke rustige locatie.

We waren daar met onze fietsen en hebben kunnen genieten van de dorpjes en natuur om ons heen.Ook fietsen naar Valencia voor cultuur en strand. Fietsen vanuit daar via de via verda het prachtige binnenland in.

Maar vooral ook van de zeer gastvrije familie, het authentieke appartement

Kortom een plek om terug te keren.

Heerlijk relaxen in een fijne, gastvrije omgeving

Ingrid Koffijberg
9-9-2014

Inmiddels al 5x!! met een vriendin in de Molino Nuevo geweest en dat zegt genoeg denk ik. Heerlijk een paar dagen relaxen in het Spaanse landschap tussen de sinaasappelbomen, ver weg van het gehaaste dagelijkse leven, terwijl je in 'no time' midden in Valencia staat! De kamers zijn echt Spaans autenthiek (zoals de hele Molino) en erg ruim. Gastvrouw Leonie is top!!

Ze zorgt voor ontbijtjes, kookt eenvoudige maar heerlijke maaltijden (als je dat wil tenminste) en komt gezellig 's avonds even bijkletsen in 'la cantina' omdat ze altijd belangstelling heeft hoe je de dag hebt doorgebracht en of het leuk is geweest, Daarnaast gebruikt ze die ervaringen ook weer voor andere gasten en daarom is ze een prima 'tipgeefster' voor alles wat je er kunt ondernemen. Onze volgende trip naar de Molino staat alweer gepland.... We willen de Fallas gaan meemaken in maart!

Mulino Nuevo warme & persoonlijke aandacht, gastvrij en behulpzaam Als B&B huis geweldig, ruime kamers, authentiek en het heerlijke ruime uitzicht op de sinaasappelbomen. Dichtbij diverse steden, voor natuurwandelingen en het strand. Met de auto of trein zit je zo in hartje centrum van Valencia enandere bezienswaardigheden. Dit alles maakte ons verblijf zeer aangenaam. Daarnaast was het prettig om de vrijheid en ruimte te ervaren om te koken en gebruik te maken van alle andere faciliteiten. Leonie geeft je alle ruimte en tijd om van je vakantie in Mulino Nuevo tot een prettige en ontspannen beleving te maken. Wij raden deze accommodatie aan voor een bezoek aan de stad Valencia en kiezen voor een buitenverblijf midden in een landelijke omgeving om daar even tot rust en ontspanning te komen.

Te rustig

J.de Jong
19-7-2014

Na een eerste week in een luxe B&B, viel dit enorm tegen, het leek wel een cultuuromslag. Het appartement was niet schoon, je kon niet fatsoenlijk buiten zitten,geen mooi terras, en `s avonds werd je opgevreten door de muggen, het bed was van slechte kwaliteit, ook moest je vier dagen met een handdoek toe om te douchen. Het enigste pluspunt was de omgeving. We zouden negen dagen hier blijven, maar zijn na vier dagen vertrokken, en wat beters gezocht.

Heerlijk plekje om tot rust te komen.

Trijntje van der Graaf
4-6-2014

Een hele mooie rustige plek gelegen midden tussen de sinaasappelbomen en leuke dorpjes. Met een metrostation dicht in de buurt ben je zo in Valencia. Fietsen kun je hier huren en vanaf de Molino is dit ideaal om de omgeving te verkennen. Gastvrouw Leonie is erg behulpzaam en geeft veel informatie over de omgeving. 's Avonds kun je heerlijk relaxen buiten op het terras of in de bar met een lekker wijntje. Wij hebben enorm genoten van de gastvrijheid en de rust en komen zeker terug!

fantastische plek

lilian-wagner
30-3-2014

Gastvrije eigenaren, goede service en een mooie locatie in spaanse stijl.

prima plekje

Paul en Tineke van Hattem
15-3-2014

Prima plek om de omgeving en Valencia te verkennen. Rustig gelegen in een gebied met sinaasappelbomen en omgeven van leuke dorpjes.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Molino Nuevo in Benaguasil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Molino Nuevo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.