Appartement Semiramis II

Meer appartementinfo

56 reviews over Appartement Semiramis II

• 10Harry en Erna24-04-2010

Absoluut fantastisch

Een geweldig mooi appartement, een fantastisch uitzicht en dank zij de gastvrije, informele en informatieve opvang van Henk & Jorien een meer dan geweldige vakantie.

• 9Rob, Jacqueline, Floris & Carlijn Vlak23-11-2009

Een geweldige plek onder de Spaanse zon!

De laatste 2 weken van aug. hebben wij een heerlijke vakantie gehad. Het is een kleinschalig en rustig complex, wat hoger in de bergen gelegen. Het appartement is zeer ruim, erg schoon en luxe ingericht en vanuit de jaccuzzi op het dakterras hadden we een prachtig uitzicht op zee. Tip voor de verhuurder: internet & satelliet tv in alle accommodaties. Er is veel te zien/te doen in de omgeving met heerlijke restaurantjes in de buurt. Ook onze kinderen van 8 en 9 jaar oud hebben een supervakantie gehad. Wij gingen met de eigen auto wat goed te doen is (heenreis 2 overnachtingen in Novotel fam.kamer in Clermont-Ferrand en Barcelona; terugreis 1 overnachting in Lyon: let op in hoogseizoen reserveren!). Henk en Jorien, de beheerders van het complex zijn zeer gastvrij en kennen de omgeving op hun duim. Voor tips, vragen of andere zaken kun je altijd bij hen terecht. Wij hebben enorm genoten en Semiramis II staat zeker op ons lijstje van accommodaties die we vaker willen bezoeken. Tot ziens!

• 9Hank19-09-2009

Zeer luxe appartementen en zeer verzorgde servlce

Wij zijn in augsutus in Semiramis geweest, en kijken terug op een super vakantie.

De appartementen zijn voortreffelijk, comfortabel en zeer ruim. Vanaf het grote terras kijk je uit op zowel bergen als zee.

De ontvangst en verzorging door de beheerders is zeer gastvrij.

Er is maar een nadeel, je hebt geen zin om weer naar Nederland te gaan....

• 10Rogier15-09-2009

Perfecte locatie met een fenomenaal uitzicht!

Naast de mogelijkheid tot het genieten van cultuur, zon, zee en strand biedt de directe omgeving van Semiramis 2 ook een breed scala aan culinaire mogelijkheden. Dit aanbod resulteert van goede restaurants, tapasbar tot gezellige terrassen. Het hoogtepunt is toch de thuisbasis, een heerlijke accommodatie waar het je aan niets ontbreekt. Wij hebben genoten van een ruim appartement met diverse terrassen en een luxe, complete inrichting. De beheerders, Henk en Jorien, doen er alles aan om het verblijf van de gasten nog verder te optimaliseren. Complimenten!

• 10Chris12-09-2009

Spaanse droom, absolute aanrader!

Zojuist teruggekeerd na een heerlijke tijd in de Spaanse droom die "Semiramis 2" heet. We zijn hier nu voor de tweede keer geweest en hebben wederom erg genoten. De accommodatie is super compleet en de omgeving laat niets te wensen over. Je kunt alle kanten op voor mooie tochten, bezoeken van pittoreske dorpjes én natuurlijk genieten van zon, zee en strand! Hoe mooi de accommodatie ook is, Henk en Jorien zorgen voor de kwaliteit, service en bovenal gezelligheid. Dit maakt de vakantie mede tot een mooie droom die werkelijkheid blijkt.

• 10frank04-09-2009

alsof je in villa Felderhof bent!

in 1 woord "perfect".. Alles was top geregeld. Een heerlijk zwembad dat dagelijks werd gecontroleerd. Liggend aan een mooi terras met de hele dag zon en comfortabele ligstoelen. Het appartement was brandschoon bij aankomst en je wordt zelfs een paar dagen van te voren keurig gebeld of de koelkast alvast gevuld moet worden. Henk en Jorien(de beheerders) regelen alles perfect. Je voelt je echt thuis. Wij zaten in Appt. 12, een "prive" appartement dat door de eigenaar bovengemiddeld was ingericht met internet en alle nederlandse zenders en dat je in overleg soms ook op andere dagen dan zaterdag tot zaterdag kan huren! Scheelt je behoorlijk in de vliegkosten. wij kwamen in contact via een kennis. Wij komen er zeker terug.

• 0John Blokhuis17-08-2009

Fantastiche plek met spectaculair uitzicht.

Het appartementencomplex Semiras II is een prachtig nieuw (2007) complexje met 12 schitterende appartementen met een ruim balkon (met Jacuzzi!! en uitzicht op Benidorm). Een mooi zwembad + peuterbadje completeren dit geheel. In het appartement bevind zich alles wat het leven aangenaam maakt: Airco, TV met hollandse zenders, DVD speler, Koelkast, Vaatwasser, Wasmachine en royaal gemeubileerd. Voor gezinnen met kleine(re) kinderen is deze locatie uitermate geschikt, door de kleinschalige opzet, waardoor een goed toezicht optimaal is. Het beheerdersechtpaar Jorien& Henk zijn schatten voor zowel groot als klein en doen er alles aan om het naar de zin te maken. Zeer goede service!!.

Met oudere kinderen

• 9Remco08-08-2009

Heerlijke plek

Wij zijn hier van 16 juli tot en met 25 juli geweest. Ronduit een prachtplek met uitstekende service van Jorien en Henk. Mooi zwembad en prima voor kinderen. Schitterend appartement met alle luxe en een nog mooier uitzicht.

• 10Ukkie14-11-2008

Helemaal geweldig

Behalve wat nat weer in de 1e week, was het een geweldige vakantie. Dit had voornamelijk te maken met het perfecte appartement en met de meer dan gastvrijheid van de beheerders, Jorien en Henk. Boodschappen in de koelkast, champagne als welkomstcadeau ivm ons huwelijk etc. Meer gastvrijheid bestaat bijna niet. Nogmaals bedankt, ook voor alle tips en de pepernoten:-) Jorien, de beloofde tekening van Timo krijg je dit jaar nog:-))

Groetjes van Onno, Rinie en Timo

Familie

• 9marian van den berg15-10-2008

geweldig appartement met een prachtig uitzicht

een prachtig appartement met een mooie inrichting en solide gebouwd, ruim opgezet met alles erop en eraan,een mooi balkon met een geweldig uitzicht op de hele omgeving. ook heerlijk is de prive jaccuzzi op het dakterras.erg gastvrij ontvangen. zeker de moeite waard

9 tips over Appartement Semiramis II

• Marijke Westra, 15-06-2014

Als je van Altea la Vella naar Altea rijdt, zie je halverwege tussen de gebouwen twee terrasjes, pal aan zee (goed kijken!). Hier kun je heerlijk eten, drinken en naar de zee staren. Niet toeristisch, fijne plek.

• Rob van den Brink, 30-09-2013

Castell de Guadelest ( leuk dorpje aan mooi stuwmeer ), Fonts de Algar ( watervallen ) Alicante leuke stad lekker eten ( tapa's )

• NobenLisanne, 21-07-2013

Guadalest Altea dorp Calpe (Penyal d’Ifac) Platje de l´arenal (bij Denia) plus kustlijn richting Calpe Altea (voor de restaurants) Benidorm voor het vertier en voor de lekkere tapas (aantal straatjes met de ´echte´ spaanse tapas restaurants) Fonts de L'Algar viel ons tegen Ga je naar de pretparken (bv. Terra Mittica en Aqualandia), kijk dan eerst op het Internet, combi ticket is vaak veel goedkoper. In ons geval zeker.

2 vragen over Appartement Semiramis II

• riafjs_1, 06-01-2016

lift

Kan iemand van de bezoekers mij vertellen of er een lift is in het complex???

• Jolanda, 27-10-2014

steil

Is het erg steil om met de auto naar het complex te komen?

mvg, Jolanda

Lanah, 27-12-2014

The last bit of the road is quite hilly but we didn't have any problem getting there. Also, there's a detour to the building which is less steep.

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats