Appartement Semiramis II

Appartement Info

Meer appartementinfo

56 reviews over Appartement Semiramis II

• 10marcel van der Meys24-10-2011

prachtig appartement op schitterende locatie

Eerste week van oktober hier geweest, een prachtig appartement met een groot balkon voorzien van alle luxe. Het uitzicht was prachtig en de beheerders Henk en Jorien waren zeer vriendelijk en gastvrij. Een auto heb je zeker nodig want lopend of met het openbaar vervoer is het niet te bereiken. We gaan hier zeker weer terugkomen.

• 9Roel van Heeswijk14-10-2011

Geweldige lokatie!

We hebben er een geweldige week gehad samen met onze familie/vrienden. Een schitterend appartement met een geweldig uitzicht over Altea en de sky-line van Benidorm. Diversiteit aan stranden, kiezel of zand, in de directe omgeving om heerlijk van de zon en zee te kunnen genieten. Uitdagende golfbaan, Don Cayo, op 5 minuten rijden van het appartement. De beheerders, Henk en Jorien, zijn zeer bereidwillig met het voorzien van informatie over de omgeving. We zullen zeker weer terug komen naar deze super lokatie in Altea la Vieja!

Met vrienden

• 8Fam. Smit (Breda)28-08-2011

Prima appartement in mooie omgeving

Compleet appartement, ruim en van alle gemakken voorzien. Prima terras met jacuzzi en een schitterend uitzicht. Kleinschalig en rusitg complex, netjes onderhouden en betrokken (Henk & Jorien) beheerders voor alle tips en 'weetjes'. Omgeving, eten en drinken en natuurlijk het weer was prima. We hebben genoten van een lekkere vakantie. Een (huur)auto is wel noodzakelijk.......

Voor herhaling vatbaar, we komen zeker eens terug.

Met oudere kinderen

• 9T.E.Vreden22-08-2011

het paradijs bestaat...!!!!

Top Apartement...geweldig uitzicht,veel ruimte,grote slaapkamers. over de beheerders ben ik helemaal niet te spreken.

• 9Fam Entrop10-08-2011

Werkelijke schitterende woningen "super vakantie"

Werkelijk een prachtig vakantiecomplex. Wij hebben er echt enorm van genoten en nog belangrijker onze kinderen van 6 en 9 jaar ook. De appartementen zijn schitterend, luxe, ruim en zeer mooie terassen eigenlijk alles wat je kan wensen. Een heerlijk schoon en netjes zwembad waar het eigenlijk nooit echt te druk is, het gehele complex is overigens kleinschalig dus u zult hier zeker tot rust komen. Adembenemend uitzicht over het spaanse landschap. Zeer veel excursie mogelijkheden in de omgeving. Kortom wij hebben een super vakantie gehad en gaan zeker nog een keer terug komen. (kijk er nu al naar uit).

Wij hebben met de auto gereden en dit is zeker goed te doen heen 2 dagen met 1 overnachting terug in 1 x 20 uur weer thuis!

• 10Familie Mostert26-10-2010

Een waar paradijsje...

Superlatieven schieten tekort om aan te geven hoe geweldig Semiramis II is. De rustige ligging met het uitzicht over de vallei met in de verte Altea-stad en de skyline van Benidorm. Het appartement wat volledig ingericht, bijzonder ruim en van alle gemakken voorzien is. Daarnaast de warme zorg van Henk en Jorien maken dit complex tot een waar paradijs(je). Genoeg redenen om terug te komen!

• 7pascal22-10-2010

mooi uitzicht maar niet nog een keer

Het appartement was keurig, netjes en compleet. Ligging beetje achteraf, maar mooi uitzicht vanaf het terras. Wij zijn niet te spreken over de beheerders.

• 9Susan29-09-2010

Geweldige vakantie

Na een gastvrije ontvangst door de beheerders Henk en Jorien heerlijk genoten van een week in het appartement. We hadden een jacuzzi op het dakterras en vele andere extra's zoals wasmachine en vaatwasser. Echt genieten! Veel met de auto er op uit geweest, het complex bevindt zich zo'n 2 km op een heuvel, dus even lopen naar de bakker is er niet bij ;-) Leuk om naar Benidorm en Alicante te gaan. Ook naar het strand in Calpe is een aanrader. We kijken terug op een superfijne vakantie en raden dit anderen zeker aan!

• 10Familie de Haan26-09-2010

Superappartement op een superlocatie!

We hebben sinds jaren een geweldige vakantie gehad, en dat komt zeker doordat we zo hebben genoten van dit luxe appartement. Geweldige ligging, wat een geluk dat hier een Henk & Jorien wonen en iedereen hartelijk ontvangen! Niets is hun te veel!!! Alleen Nederlanders! Enige klein nadeel is dat je voor alles je auto nodig hebt. Je kunt niet even te voet lopen om een boodschapje te doen en een hapje te gaan eten. Maar dat maakt echt niets uit, want met zo'n ligging,rust en uitzicht..... We komen snel terug, hebben weer geboekt!

Met oudere kinderen

• 10Barbara en Roel11-06-2010

Fantastische vakantie

Toen we 's avonds aankwamen viel onze mond open: wat een prachtig appartement, fantastisch ligging en uitzicht en geweldige ontvangst! De volgende dag was het nog steeds zo gaaf, het was niet gedroomd! Een fraai ingericht appartement, lekker ruim voor meerdere personen, en een fantastisch uitzicht. We hebben genoten van de terassen, de jacuzzi, het zwembad en de omgeving. De beheerders zorgen dat het appartement pico bello is, en doen er alles aan om het verblijf zo prettig mogelijk te maken, en dat is zeker gelukt. Onvergetelijk, en we komen zeker terug.

Met vrienden

9 tips over Appartement Semiramis II

• Marijke Westra, 15-06-2014

Als je van Altea la Vella naar Altea rijdt, zie je halverwege tussen de gebouwen twee terrasjes, pal aan zee (goed kijken!). Hier kun je heerlijk eten, drinken en naar de zee staren. Niet toeristisch, fijne plek.

• Rob van den Brink, 30-09-2013

Castell de Guadelest ( leuk dorpje aan mooi stuwmeer ), Fonts de Algar ( watervallen ) Alicante leuke stad lekker eten ( tapa's )

• NobenLisanne, 21-07-2013

Guadalest Altea dorp Calpe (Penyal d’Ifac) Platje de l´arenal (bij Denia) plus kustlijn richting Calpe Altea (voor de restaurants) Benidorm voor het vertier en voor de lekkere tapas (aantal straatjes met de ´echte´ spaanse tapas restaurants) Fonts de L'Algar viel ons tegen Ga je naar de pretparken (bv. Terra Mittica en Aqualandia), kijk dan eerst op het Internet, combi ticket is vaak veel goedkoper. In ons geval zeker.

2 vragen over Appartement Semiramis II

• riafjs_1, 06-01-2016

lift

Kan iemand van de bezoekers mij vertellen of er een lift is in het complex???

• Jolanda, 27-10-2014

steil

Is het erg steil om met de auto naar het complex te komen?

mvg, Jolanda

Lanah, 27-12-2014

The last bit of the road is quite hilly but we didn't have any problem getting there. Also, there's a detour to the building which is less steep.

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats