Appartement Semiramis II

Meer appartementinfo

56 reviews over Appartement Semiramis II

• 9DMCW13-10-2013

Fantastische accommodatie

Prachtig appartement met geweldig uitzicht. Mede dankzij beheerders Mike en René hebben wij een fantastische vakantie gehad. Een echte aanrader!

• 10Rob van den Brink30-09-2013

Fantastiche accomodatie.

Ontzetten mooi appartement voorzien van ruime kamers en alle luxe die je je maar kan wensen. De beheerders Mike en Rene zijn zeer vriendelijke en behulpzame mensen en hebben bovendien zeer veel ervaring met het spaanse leven waardoor ze je goed kunnen adviseren . De ligging van het complex is uniek echter wel op een steile helling. Zonder ( huur )auto is het af te raden voor deze bestemming te kiezen, leuke restaurantjes in de buurt.

• 10jacoenelise25-09-2013

Een echte aanrader!

Erg mooi en groot appartement. Een echte aanrader. Uitzicht is erg mooi, jacuzzi op het terras is heerlijk. Beheerders zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

• 9Cleton21-08-2013

Prima vakantie accomodatie

Heel mooi en ruim appartement. Wij zaten op nummer 7 met een prachtig groot balkon en nog mooier uitzicht over altea, benidorm en de middelandse zee. Het is tegen een berg aan gelegen waardoor er in de avond vaak een lekker windje staat. Prima zwembad op het complex. Appartement is van alle gemakken voorzien: airco, grote keuken. eettafel en zit gedeelte met NL TV. Opbalkon een eettafel waar het heerlijk eten is en genieten van het uitzicht. Ook een zithoek en ligstoelen op balkon, Jacouzie is heerlijk en ook weer genieten van uitzicht. Prima stranden in de buurt, benidorm en calpe zijn mooie zandstranden. Auto is wel noodzakelijk om naar stranden of winkels te gaan. De Nederlandse beheerders zorgen prima voor hun gasten. Met onze kinderen 11 en 13 hebben we een prima vakantie gehad.

• 10NobenLisanne21-07-2013

Perfect

Mooi, schoon en ruim appartement, rustig gelegen. Leuk zwembad bij het complex met een prachtig uitzicht op de zee en skyline van Benidorm, ook vanaf het balkon en jacuzzi. De staat van de appartementen is prima, airco voor in de avond is ook erg lekker. Kleinschalige complex heeft voor de kinderen een zwembad en kinderbad waar ze prima zelfstandig naar toe kunnen (alles compact bij elkaar). De beheerders zijn verder vriendelijk en behulpzaam.

• 9Olaf Carlier30-06-2013

Heerlijk appartement

Mooi appartement, heel luxe, ruim, mooi uitzicht en lekker ( niet verwarmd) zwembad. Je hebt wel een auto nodig omdat er niet veel op loopafstand zit. Tot slot hele aardige beheerders die erg behulpzaam zijn. Het enige minpunt waar het complex niets aan kan doen waren de bouwgeluiden van de naburige huizen in aanbouw.

• 9fam Kruithof27-08-2012

Perfecte locatie voor een super vakanite

De appartementen van Semirames II zijn echt top. Wij zijn er dit jaar voor de 2e keer geweest, en hebben net zo genoten als vorig jaar. Als we weer naar de Costa Blanca willen, zullen we zeker opnieuw voor dit mooie complex kiezen. Beschrijving van andere gasten is al zo compleet, dat we niets toe te voegen hebben, je moet het zelf beleven! Henk en Jorien zorgen goed voor hun gasten, met als toppunt de zelfgemaakte sangria!

• 10Judith Lemmers26-08-2012

Super appartementen complex

Wat een mooi appartementencomplex! Kleinschalig en luxe, met alles erop en eraan. Het appartement is zeer ruim en uitgebreid ingericht. Mooi groot balcon met jacuzzi en uitzicht op Altea,de bergen en de skyline van Benidorm. Leuke omgeving waar veel verschillende dingen zijn te doen. Op rijafstand mooie zandstranden (Denia, Xabia en Calpe). Dichterbij vooral kiezelstranden. Alicante en Valencia zijn ook goed te bezoeken vanaf hier. Het gemeenschappelijke zwembad is een leuke ontmoetingsplaats met andere gasten en het balcon biedt alle privacy. Prima beheerders die voor een gemoedelijke sfeer zorgen (en voor heerlijke Sangria!). Er zijn veel leuke plekjes om uit eten te gaan in de buurt. Laatste stukje weg naar het complex is wel steil (25%), maar goed te doen.Wij komen hier zeker nog een keer terug.

• 9Fam. Verhagen08-08-2012

Waar voor je geld!

Appartement is zeker net zo mooi als op de plaatjes! Heerlijk verblijf, rust en comfort. Prachtige ligging, mooi uitzicht op de kustlijn. Ligt in de bergen en je hebt zeer zeker een auto nodig. De beheerders, Henk en Jorien zijn erg gastvrij en voor vragen kun je altijd bij ze terecht! Voldoende eetgelegenheid in de buurt. Wij gaan zeker weer terug!!

• 9E Leliveld09-11-2011

Fantastisch kleinschalig luxe complex

De appartementen zijn geweldig. Lekker ruime kamers en wat een comfort. Wij waren echt sprakeloos van het fantastische uitzicht over de bergen, het dorpje Altea, de Middelandse Zee en de skyline van Benidorm. Allemaal vanaf 1 ruim terras. De appartementen hebben allen een prima prive-jacuzzi op het zonnige terras. Bereikbaarheid is prima met voldoende parkeergelegenheid in het complex achter de electrische hekken. Voor kookliefhebbers: Als chefkok heb ik o.a. zeer gelet op de kwaliteit en uitrusting van de keuken,... was voldoende compleet en prima in orde. Mede dankzij het nederlandse echtpaar Henk en Jorien van der Boom, die beheerders zijn van het complex ziet alles er hardstikke goed uit. Hun hartelijke ontvangst en menselijke belangstelling alsmede de adviezen (tips en trips) die wij van hen hebben gekregen hebben op ons een zeer goede indruk gemaakt. Zij gaven ons een fijn gevoel welkom te zijn. Henk en Jorien.......Chapeau!! Alles bij elkaar is de accomodatie een aanrader.

9 tips over Appartement Semiramis II

• Marijke Westra, 15-06-2014

Als je van Altea la Vella naar Altea rijdt, zie je halverwege tussen de gebouwen twee terrasjes, pal aan zee (goed kijken!). Hier kun je heerlijk eten, drinken en naar de zee staren. Niet toeristisch, fijne plek.

• Rob van den Brink, 30-09-2013

Castell de Guadelest ( leuk dorpje aan mooi stuwmeer ), Fonts de Algar ( watervallen ) Alicante leuke stad lekker eten ( tapa's )

• NobenLisanne, 21-07-2013

Guadalest Altea dorp Calpe (Penyal d’Ifac) Platje de l´arenal (bij Denia) plus kustlijn richting Calpe Altea (voor de restaurants) Benidorm voor het vertier en voor de lekkere tapas (aantal straatjes met de ´echte´ spaanse tapas restaurants) Fonts de L'Algar viel ons tegen Ga je naar de pretparken (bv. Terra Mittica en Aqualandia), kijk dan eerst op het Internet, combi ticket is vaak veel goedkoper. In ons geval zeker.

2 vragen over Appartement Semiramis II

• riafjs_1, 06-01-2016

lift

Kan iemand van de bezoekers mij vertellen of er een lift is in het complex???

• Jolanda, 27-10-2014

steil

Is het erg steil om met de auto naar het complex te komen?

mvg, Jolanda

Lanah, 27-12-2014

The last bit of the road is quite hilly but we didn't have any problem getting there. Also, there's a detour to the building which is less steep.

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats