Appartement Semiramis II

Meer appartementinfo

56 reviews over Appartement Semiramis II

• 10Margot 29-05-2015

Helemaal top!

Wij hebben hier met een gezelschap van 18 personen hier overnacht in 3 appartementen tijdens ons huwelijk in Altea. Mede door deze accomodatie is dit onvergetelijk geworden. De Nederlandse eigenaar zorgt ervoor dat het je aan niets inbreekt en dat je op het moment dat je daar binnen komt heel relaxed aan je vakantie kunt beginnen. Eigenaar is heel behulpzaam. Appartement ligt in een hele rustige omgeving. Wij hadden uitzicht op zee. Appartement is heel ruim met 3 badkamers. We denken er zeker aan om nog eens terug te komen. Enige minpuntje was dat het zwembad erg koud was, omdat deze opgewarmd moest worden door de zon.

• 8Pieter02-12-2013

Geweldig appartementencomplex

Mooi, tegen de bergwand gelegen, luxe appartement.

• 9Roel van Heeswijk14-10-2011

Geweldige lokatie!

We hebben er een geweldige week gehad samen met onze familie/vrienden. Een schitterend appartement met een geweldig uitzicht over Altea en de sky-line van Benidorm. Diversiteit aan stranden, kiezel of zand, in de directe omgeving om heerlijk van de zon en zee te kunnen genieten. Uitdagende golfbaan, Don Cayo, op 5 minuten rijden van het appartement. De beheerders, Henk en Jorien, zijn zeer bereidwillig met het voorzien van informatie over de omgeving. We zullen zeker weer terug komen naar deze super lokatie in Altea la Vieja!

• 10Barbara en Roel11-06-2010

Fantastische vakantie

Toen we 's avonds aankwamen viel onze mond open: wat een prachtig appartement, fantastisch ligging en uitzicht en geweldige ontvangst! De volgende dag was het nog steeds zo gaaf, het was niet gedroomd! Een fraai ingericht appartement, lekker ruim voor meerdere personen, en een fantastisch uitzicht. We hebben genoten van de terassen, de jacuzzi, het zwembad en de omgeving. De beheerders zorgen dat het appartement pico bello is, en doen er alles aan om het verblijf zo prettig mogelijk te maken, en dat is zeker gelukt. Onvergetelijk, en we komen zeker terug.

• 9carry11-04-2008

prachtig appartement,mooi uitzicht,jammer dat douchen niet mogelijk is zonder waterballet. verder niets dan lof,leuke plaatsjes in de buurt. Henk en Jorien(beheerders) zeer servicegericht. We gaan graag nog eens! Carla,Annet,Lydia en Carry

• 9Henk & Wilma Evert & Mieke03-01-2008

Het is zeer practig met alles erop en aan. Je moet wel over een auto beschikken.

Ps de score spreekt voor zich.

Vr Gr Henk, Wilma, Mieke, Evert

9 tips over Appartement Semiramis II

• Marijke Westra, 15-06-2014

Als je van Altea la Vella naar Altea rijdt, zie je halverwege tussen de gebouwen twee terrasjes, pal aan zee (goed kijken!). Hier kun je heerlijk eten, drinken en naar de zee staren. Niet toeristisch, fijne plek.

• Rob van den Brink, 30-09-2013

Castell de Guadelest ( leuk dorpje aan mooi stuwmeer ), Fonts de Algar ( watervallen ) Alicante leuke stad lekker eten ( tapa's )

• NobenLisanne, 21-07-2013

Guadalest Altea dorp Calpe (Penyal d’Ifac) Platje de l´arenal (bij Denia) plus kustlijn richting Calpe Altea (voor de restaurants) Benidorm voor het vertier en voor de lekkere tapas (aantal straatjes met de ´echte´ spaanse tapas restaurants) Fonts de L'Algar viel ons tegen Ga je naar de pretparken (bv. Terra Mittica en Aqualandia), kijk dan eerst op het Internet, combi ticket is vaak veel goedkoper. In ons geval zeker.

2 vragen over Appartement Semiramis II

• riafjs_1, 06-01-2016

lift

Kan iemand van de bezoekers mij vertellen of er een lift is in het complex???

• Jolanda, 27-10-2014

steil

Is het erg steil om met de auto naar het complex te komen?

mvg, Jolanda

Lanah, 27-12-2014

The last bit of the road is quite hilly but we didn't have any problem getting there. Also, there's a detour to the building which is less steep.

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats