Appartement Semiramis II

56 reviews over Appartement Semiramis II

• 2017
    9Mandy25-06-2017

Fantastisch verblijf!

Wat een ruimte in het grote (150-180m2) appartement! Er genieten ook van de luxe: eigen jaccuzi, ruime keuken met alles erop en eraan (bijv. grote koelkast en vriezer, oven), wasmachine, 2 badkamers, alle Nederlandse tv zenders, heerlijk buitenmeubilair en het geweldige uitzicht!! Wat ook zeer prettig is, is het fijne en gemakkelijk contact met de Nederlandse beheerders die zelf in 1 van de appartementen wonen. We mochten ook speelgoed van hun kinderen lenen, wat ideaal is als je niet zoveel mee kunt nemen in de koffer. Wat voor sommigen als nadeel gezien kan worden is de zeer rustige, hoger in de bergen gelegen locatie. Het laatste stuk is erg steil, dus iets lopen doen zit er echt niet in. Alles moet dus met de auto. Wij hebben dit echter absoluut niet als hinder ervaren. Vorige jaar zijn we ook al geweest en ik verwacht niet dat dit onze laatste keer is geweest. De eerste dagen wel wat "last"gehad van muggen.

• Oude reviews

10Chris16-06-2015

In één woord: Super!

Fantastisch om hier vakantie te vieren! Heb nog nooit eerder in zo'n geweldige villa gezeten; zo ruim, modern ingericht en luxe. Het villapark is sowieso heel ruim opgezet, veel plek om te spelen of in de zon te liggen en een tijdschriftje te lezen. Een plek waar je goed tot rust kan komen, en tegelijkertijd veel leuke dingen kan ondernemen in Altea en omstreken. Zie de tips hieronder. Het appartementencomplex ligt op een heuvel (perfecte workout voor de sportievelingen), dus geen last van omgevingsgeluid op wat spelende kinderen bij het zwembad na ;-) Het appartement Semiramis II heeft uitzicht op de towers in Benidorm (en dus uitzicht op zee), maar ook goed zicht op de bergen. Een prachtige combinatie! Echt een aanrader voor zowel jonge stellen, als voor een leuke vriendengroep, als ouders met kids als voor wat oudere mensen. Voor ieder wat wils!

• 9marianne26-05-2015

Geweldig plekje

Dit zijn van die verborgen pareltjes die je maar zelden tegenkomt: wat een geweldig plek! Semiramis II bestaat uit een klein, goed verzorgd appartementencomplex (12 in totaal, waarvan er 9 verhuurd worden) met daartussen een terras en drie zwembadjes. Het complex ligt op een heuvel waardoor het ontzettend rustig is, wij gingen slapen met het geluid van de krekkels en werden wakker van de vogels. Er zijn echter volop leuke plekken in de buurt om te bezoeken: het strand van Calpe, de boulevard van Benidorm, de watervallen van Algar en het dorpje Altea zelf (auto is dan wel onmisbaar) Ons appartement was onzettend ruim, van alle gemakken voorzien en mooi ingericht. Wat heerlijk ook om twee badkamers te hebben! Wij waren er tijdens een schoolvakantie. Op dat moment waren er vooral gezinnen met Nederlandse kinderen tot 12 jaar. De kinderen ontmoette elkaar bij het zwembad en vermaakte zich prima. Onze kinderen wilde dan ook niet naar huis, en wij eigenlijk ook niet! Voor herhaling vatbaar

• 9Annemarie30-11-2014

rustige en schitterende plek

Wij verbleven een week en vonden het heerlijk. Alles is in het appartement aanwezig en je kunt genieten van de opkomende zon en/of het uitzicht op zee en bergen vanaf een ruim dakterras. We werden super vriendelijk ontvangen en voelden ons er heel relaxed. Het was tevens goed schoon en de jacuzzi was erg fijn. Zeker een aanrader en een plek om nog eens naar terug te komen!

• 10jacoenelise25-09-2013

Een echte aanrader!

Erg mooi en groot appartement. Een echte aanrader. Uitzicht is erg mooi, jacuzzi op het terras is heerlijk. Beheerders zijn erg vriendelijk en behulpzaam.

• 10NobenLisanne21-07-2013

Perfect

Mooi, schoon en ruim appartement, rustig gelegen. Leuk zwembad bij het complex met een prachtig uitzicht op de zee en skyline van Benidorm, ook vanaf het balkon en jacuzzi. De staat van de appartementen is prima, airco voor in de avond is ook erg lekker. Kleinschalige complex heeft voor de kinderen een zwembad en kinderbad waar ze prima zelfstandig naar toe kunnen (alles compact bij elkaar). De beheerders zijn verder vriendelijk en behulpzaam.

• 9Olaf Carlier30-06-2013

Heerlijk appartement

Mooi appartement, heel luxe, ruim, mooi uitzicht en lekker ( niet verwarmd) zwembad. Je hebt wel een auto nodig omdat er niet veel op loopafstand zit. Tot slot hele aardige beheerders die erg behulpzaam zijn. Het enige minpunt waar het complex niets aan kan doen waren de bouwgeluiden van de naburige huizen in aanbouw.

• 9fam Kruithof27-08-2012

Perfecte locatie voor een super vakanite

De appartementen van Semirames II zijn echt top. Wij zijn er dit jaar voor de 2e keer geweest, en hebben net zo genoten als vorig jaar. Als we weer naar de Costa Blanca willen, zullen we zeker opnieuw voor dit mooie complex kiezen. Beschrijving van andere gasten is al zo compleet, dat we niets toe te voegen hebben, je moet het zelf beleven! Henk en Jorien zorgen goed voor hun gasten, met als toppunt de zelfgemaakte sangria!

• 10Judith Lemmers26-08-2012

Super appartementen complex

Wat een mooi appartementencomplex! Kleinschalig en luxe, met alles erop en eraan. Het appartement is zeer ruim en uitgebreid ingericht. Mooi groot balcon met jacuzzi en uitzicht op Altea,de bergen en de skyline van Benidorm. Leuke omgeving waar veel verschillende dingen zijn te doen. Op rijafstand mooie zandstranden (Denia, Xabia en Calpe). Dichterbij vooral kiezelstranden. Alicante en Valencia zijn ook goed te bezoeken vanaf hier. Het gemeenschappelijke zwembad is een leuke ontmoetingsplaats met andere gasten en het balcon biedt alle privacy. Prima beheerders die voor een gemoedelijke sfeer zorgen (en voor heerlijke Sangria!). Er zijn veel leuke plekjes om uit eten te gaan in de buurt. Laatste stukje weg naar het complex is wel steil (25%), maar goed te doen.Wij komen hier zeker nog een keer terug.

• 9Fam Entrop10-08-2011

Werkelijke schitterende woningen "super vakantie"

Werkelijk een prachtig vakantiecomplex. Wij hebben er echt enorm van genoten en nog belangrijker onze kinderen van 6 en 9 jaar ook. De appartementen zijn schitterend, luxe, ruim en zeer mooie terassen eigenlijk alles wat je kan wensen. Een heerlijk schoon en netjes zwembad waar het eigenlijk nooit echt te druk is, het gehele complex is overigens kleinschalig dus u zult hier zeker tot rust komen. Adembenemend uitzicht over het spaanse landschap. Zeer veel excursie mogelijkheden in de omgeving. Kortom wij hebben een super vakantie gehad en gaan zeker nog een keer terug komen. (kijk er nu al naar uit).

Wij hebben met de auto gereden en dit is zeker goed te doen heen 2 dagen met 1 overnachting terug in 1 x 20 uur weer thuis!

9 tips over Appartement Semiramis II

• Marijke Westra, 15-06-2014

Als je van Altea la Vella naar Altea rijdt, zie je halverwege tussen de gebouwen twee terrasjes, pal aan zee (goed kijken!). Hier kun je heerlijk eten, drinken en naar de zee staren. Niet toeristisch, fijne plek.

• Rob van den Brink, 30-09-2013

Castell de Guadelest ( leuk dorpje aan mooi stuwmeer ), Fonts de Algar ( watervallen ) Alicante leuke stad lekker eten ( tapa's )

• NobenLisanne, 21-07-2013

Guadalest Altea dorp Calpe (Penyal d’Ifac) Platje de l´arenal (bij Denia) plus kustlijn richting Calpe Altea (voor de restaurants) Benidorm voor het vertier en voor de lekkere tapas (aantal straatjes met de ´echte´ spaanse tapas restaurants) Fonts de L'Algar viel ons tegen Ga je naar de pretparken (bv. Terra Mittica en Aqualandia), kijk dan eerst op het Internet, combi ticket is vaak veel goedkoper. In ons geval zeker.

2 vragen over Appartement Semiramis II

• riafjs_1, 06-01-2016

lift

Kan iemand van de bezoekers mij vertellen of er een lift is in het complex???

• Jolanda, 27-10-2014

steil

Is het erg steil om met de auto naar het complex te komen?

mvg, Jolanda

Lanah, 27-12-2014

The last bit of the road is quite hilly but we didn't have any problem getting there. Also, there's a detour to the building which is less steep.

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats