Appartement Semiramis II

Meer appartementinfo

56 reviews over Appartement Semiramis II

• 9DMCW13-10-2013

Fantastische accommodatie

Prachtig appartement met geweldig uitzicht. Mede dankzij beheerders Mike en René hebben wij een fantastische vakantie gehad. Een echte aanrader!

• 9Cleton21-08-2013

Prima vakantie accomodatie

Heel mooi en ruim appartement. Wij zaten op nummer 7 met een prachtig groot balkon en nog mooier uitzicht over altea, benidorm en de middelandse zee. Het is tegen een berg aan gelegen waardoor er in de avond vaak een lekker windje staat. Prima zwembad op het complex. Appartement is van alle gemakken voorzien: airco, grote keuken. eettafel en zit gedeelte met NL TV. Opbalkon een eettafel waar het heerlijk eten is en genieten van het uitzicht. Ook een zithoek en ligstoelen op balkon, Jacouzie is heerlijk en ook weer genieten van uitzicht. Prima stranden in de buurt, benidorm en calpe zijn mooie zandstranden. Auto is wel noodzakelijk om naar stranden of winkels te gaan. De Nederlandse beheerders zorgen prima voor hun gasten. Met onze kinderen 11 en 13 hebben we een prima vakantie gehad.

• 9Fam. Verhagen08-08-2012

Waar voor je geld!

Appartement is zeker net zo mooi als op de plaatjes! Heerlijk verblijf, rust en comfort. Prachtige ligging, mooi uitzicht op de kustlijn. Ligt in de bergen en je hebt zeer zeker een auto nodig. De beheerders, Henk en Jorien zijn erg gastvrij en voor vragen kun je altijd bij ze terecht! Voldoende eetgelegenheid in de buurt. Wij gaan zeker weer terug!!

• 8Fam. Smit (Breda)28-08-2011

Prima appartement in mooie omgeving

Compleet appartement, ruim en van alle gemakken voorzien. Prima terras met jacuzzi en een schitterend uitzicht. Kleinschalig en rusitg complex, netjes onderhouden en betrokken (Henk & Jorien) beheerders voor alle tips en 'weetjes'. Omgeving, eten en drinken en natuurlijk het weer was prima. We hebben genoten van een lekkere vakantie. Een (huur)auto is wel noodzakelijk.......

Voor herhaling vatbaar, we komen zeker eens terug.

• 10Familie de Haan26-09-2010

Superappartement op een superlocatie!

We hebben sinds jaren een geweldige vakantie gehad, en dat komt zeker doordat we zo hebben genoten van dit luxe appartement. Geweldige ligging, wat een geluk dat hier een Henk & Jorien wonen en iedereen hartelijk ontvangen! Niets is hun te veel!!! Alleen Nederlanders! Enige klein nadeel is dat je voor alles je auto nodig hebt. Je kunt niet even te voet lopen om een boodschapje te doen en een hapje te gaan eten. Maar dat maakt echt niets uit, want met zo'n ligging,rust en uitzicht..... We komen snel terug, hebben weer geboekt!

• 0John Blokhuis17-08-2009

Fantastiche plek met spectaculair uitzicht.

Het appartementencomplex Semiras II is een prachtig nieuw (2007) complexje met 12 schitterende appartementen met een ruim balkon (met Jacuzzi!! en uitzicht op Benidorm). Een mooi zwembad + peuterbadje completeren dit geheel. In het appartement bevind zich alles wat het leven aangenaam maakt: Airco, TV met hollandse zenders, DVD speler, Koelkast, Vaatwasser, Wasmachine en royaal gemeubileerd. Voor gezinnen met kleine(re) kinderen is deze locatie uitermate geschikt, door de kleinschalige opzet, waardoor een goed toezicht optimaal is. Het beheerdersechtpaar Jorien& Henk zijn schatten voor zowel groot als klein en doen er alles aan om het naar de zin te maken. Zeer goede service!!.

9 tips over Appartement Semiramis II

• Marijke Westra, 15-06-2014

Als je van Altea la Vella naar Altea rijdt, zie je halverwege tussen de gebouwen twee terrasjes, pal aan zee (goed kijken!). Hier kun je heerlijk eten, drinken en naar de zee staren. Niet toeristisch, fijne plek.

• Rob van den Brink, 30-09-2013

Castell de Guadelest ( leuk dorpje aan mooi stuwmeer ), Fonts de Algar ( watervallen ) Alicante leuke stad lekker eten ( tapa's )

• NobenLisanne, 21-07-2013

Guadalest Altea dorp Calpe (Penyal d’Ifac) Platje de l´arenal (bij Denia) plus kustlijn richting Calpe Altea (voor de restaurants) Benidorm voor het vertier en voor de lekkere tapas (aantal straatjes met de ´echte´ spaanse tapas restaurants) Fonts de L'Algar viel ons tegen Ga je naar de pretparken (bv. Terra Mittica en Aqualandia), kijk dan eerst op het Internet, combi ticket is vaak veel goedkoper. In ons geval zeker.

2 vragen over Appartement Semiramis II

• riafjs_1, 06-01-2016

lift

Kan iemand van de bezoekers mij vertellen of er een lift is in het complex???

• Jolanda, 27-10-2014

steil

Is het erg steil om met de auto naar het complex te komen?

mvg, Jolanda

Lanah, 27-12-2014

The last bit of the road is quite hilly but we didn't have any problem getting there. Also, there's a detour to the building which is less steep.

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • JacuzziAanwezig
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats