Appartement Semiramis II

Meer appartementinfo

56 reviews over Appartement Semiramis II

• 10Ukkie14-11-2008

Helemaal geweldig

Behalve wat nat weer in de 1e week, was het een geweldige vakantie. Dit had voornamelijk te maken met het perfecte appartement en met de meer dan gastvrijheid van de beheerders, Jorien en Henk. Boodschappen in de koelkast, champagne als welkomstcadeau ivm ons huwelijk etc. Meer gastvrijheid bestaat bijna niet. Nogmaals bedankt, ook voor alle tips en de pepernoten:-) Jorien, de beloofde tekening van Timo krijg je dit jaar nog:-))

Groetjes van Onno, Rinie en Timo

• 9Jeroen Marsha en Fay Gootjes13-10-2008

Mooi , luxe appartement met super beheerders!

Wij hebben 2 geweldige weken (20-9 tm 4-10) gehad , ondanks het slechte weer in de eerste week van de vakantie . Beheerders Henk en Jorien zijn uiterts vriendelijk en behulpzaam , en staan altijd klaar om je te helpen. Onze dochter van bijna 1 heeft genoten van de heerlijke jaquzzi op het dakteras , echt een aanwinst. Wij zaten in appartement nummer 11 , erg luxe , schoon , mooi , ruim enz. Zoals eerder al gezegd je hebt wel een auto nodig om je te verplaatsen , maar dat maakte ons helemaal niks uit. Wij komen volgend jaar erg graag weer terug!!!!

• 10sunnoise03-10-2008

Nog mooier dan in de brochure

Wat moeten wij nou nog toevoegen aan de vorige omschrijving? Afgezien van het weer in onze tweede week hebben wij het fantastisch gehad. Henk en Jorien, alsnog bedankt voor het uitmundende champagne ontbijt voor onze trouwdag. (Hieraan kan iedereen meteen jullie gastvrijheid in herkennen :-)) Al met al is het ZEKER voor herhaling vatbaar !!!

• 9Mariëlle van Doorn - Heijnen23-09-2008

ruim, rustig en van alle gemakken voorzien

Een fantastische accomodatie met een prachtige ligging. De jaccuzi "hangt" als het ware in een halfronde vorm buiten aan het balkon van het appartement. Hierdoor heb je én veel privacy én een prachtig uitzicht over de baai van Altea. Wij hebben het enorm naar onze zin gehad en kunnen Semiramis II alleen maar van harte aanbevelen. Dat heeft natuurlijk ook te maken met de gastvrije ontvangst van het Nederlandse beheerders-echtpaar Henk en Jorien

• 9René, Janneke, Marlon & Jitse Harder22-07-2008

AANRADER!!

Zojuist terug van een heerlijke week in Semiramis II. Wat een comfortabel en stijlvol appartement. Ook de jacuzzi op het dakterras was een groot succes! Dank aan Henk en Jorien voor de goede zorgen en alle tips ( afslag 67 !).

• 914-05-2008

Een TOP week met jaccuzie, zwembad, alsof je bij villa Felderhof te gast bent. We miste alleen de butler nog!!! Omgeving, ga kijken en je zult het ervaren. Uit eten voor betaalbare prijs en nog goed ook. Wij bedanken Herman en Katja voor de uitleg, verzorging en verdere info. Onze dank terplekke aan Jorien en Henk. We will go back again.

• 9Jesse, Yvette, Eva, Victor en Boris Mol12-05-2008

We hebben net een heerlijke vakantie achter de rug in Altea Semiramis II. Dit was voor ons de 2e maal op dezelfde locatie - dit zegt wel genoeg denken wij. De appartementen zijn super, de locatie is top (fantastisch uitzicht over altea en omstreken, de beheerders (Jorien en Henk) zijn zeer servicegericht en klantvriendelijk. We komen zeker weer terug.

• 9jolanda11-05-2008

We zijn net terug van 2 geweldige weken in dit mooie complex. We hebben heel veel geluk gehad met het weer. De app zijn heel ruim en zeer luxe ingericht. Henk en Jorien(de beheerders) zijn erg vriendelijk en spontaan, wat de vakantie extra leuk heeft gemaakt. In de omgeving zijn leuke dorpjes en er is voor iedereen wat te doen. We gaan zeker nog eens terug. bezocht met gezin met opa.

• 9Francien 17-11-2007

Wij zijn met de herfstvakantie in deze appartementen geweest. Een woord geweldig.Je moet wel een auto hebben. Maar voor de rest super. Helemaal het geweldige uitzicht. De appartementen zijn luxe en helemaal af. Echt een aanrader.

• 9Gert26-10-2007

De 3 sterren mogen nmm 5 sterren zijn. Prachtig nieuw app, alles er op en er aan, zeer compleet en luxe ingericht. Auto wel nodig ivm ligging op heuvel. Jorien en Henk als gastgevers zeer behulpzaam, vriendelijk en kundig. Fijne week gehad, aantrekkelijke omgeving, van alles wat. Prima restaurants in directe omgeving. Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Een aanrader, wij komen graag nog eens terug.

9 tips over Appartement Semiramis II

• Marijke Westra, 15-06-2014

Als je van Altea la Vella naar Altea rijdt, zie je halverwege tussen de gebouwen twee terrasjes, pal aan zee (goed kijken!). Hier kun je heerlijk eten, drinken en naar de zee staren. Niet toeristisch, fijne plek.

• Rob van den Brink, 30-09-2013

Castell de Guadelest ( leuk dorpje aan mooi stuwmeer ), Fonts de Algar ( watervallen ) Alicante leuke stad lekker eten ( tapa's )

• NobenLisanne, 21-07-2013

Guadalest Altea dorp Calpe (Penyal d’Ifac) Platje de l´arenal (bij Denia) plus kustlijn richting Calpe Altea (voor de restaurants) Benidorm voor het vertier en voor de lekkere tapas (aantal straatjes met de ´echte´ spaanse tapas restaurants) Fonts de L'Algar viel ons tegen Ga je naar de pretparken (bv. Terra Mittica en Aqualandia), kijk dan eerst op het Internet, combi ticket is vaak veel goedkoper. In ons geval zeker.

2 vragen over Appartement Semiramis II

• riafjs_1, 06-01-2016

lift

Kan iemand van de bezoekers mij vertellen of er een lift is in het complex???

• Jolanda, 27-10-2014

steil

Is het erg steil om met de auto naar het complex te komen?

mvg, Jolanda

Lanah, 27-12-2014

The last bit of the road is quite hilly but we didn't have any problem getting there. Also, there's a detour to the building which is less steep.

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats