Appartement Semiramis II

Meer appartementinfo

56 reviews over Appartement Semiramis II

• 8joke withoud10-10-2014

imposante omgeving

het appartementencomplex ligt geplakt tegen de berg, het is dan ook een behoorlijke uitdaging om via de steile weg je toegang te verschaffen tot het complex. Daar aangekomen wacht je een oase van rust en natuurschoon die je even stil doet vallen. Moorse invloeden bepalen de sfeer van de buitenkant, binnen in het appartement valt meteen de grote ruimte op die je tot je beschikking hebt ruime slaap en badkamers en uiteraard niet te vergeten de vele kleine balkons en het grote terras aansluitend aan de woonkamer . Van alle gemakken voorzien prima meubilair en als kers op de taart de jacuzzi, waarin je daarin liggend 's avonds een feeriek uitzicht hebt op het dal met een aantal kleine plaatsen die met hun lichtjes een prachtig schouwspel vormen en aan de andere kant uitzicht op zee. De hartelijke ontvangst van de beheerder ( die net papa was geworden) en een koud flesje wijn maakte de start van de vakantie een hele prettige. Kortom een hele fijne plek om tot rust te komen en te genieten

• 9Hans Spierenburg27-06-2014

Prachtig appartement!!

Prachtig appartement met alles er op en aan. Groot terras met lounge set, eettafel met stoelen en zelfs ligbedden, uitzicht over de dorpen in de omgeving en skyline van Benidorm. Prima afgesloten parkeerplaats voor auto!! Leuke plaatsen in de omgeving, maar je moet wel een auto hebben. Wij gingen naar het strand bij de Ifach in Calpe. De auto kun je daar bijna op strand parkeren. Wij aten daar voor 11 euro in een van de restaurantjes in de haven. Waar vind je dit nog!! Wij hebben echt genoten!!

• 10Marijke Westra15-06-2014

Geweldig appartement met prachtig uitzicht!

Het appartement ligt prachtig gelegen met uitzicht over de heuvels van Altea la Vella en in de verte de zee. Gratis parkeergelegenheid (fijn, want een auto is prettig qua heuvels). Bij aankomst stond er een heerlijk flesje koude cava bij wijze van welkom in de koelkast klaar, wat ons meteen in de vakantiestemming bracht. Meteen maar een duik genomen in het zwembad (er zijn er 2), om daarna op het balkon een glaasje cava te drinken in de avondzon. Altea zelf is een lieflijk stadje/dorpje op een heuvel (10 minuten rij-afstand), waar je door de smalle witte straatjes zo op het dorpsplein bent en kan uitkijken over de zee. Vanuit Altea kan je (mocht je willen) in een klein half uurtje in Benidorm zijn, waar het toerisme welig tiert. Enige (kleine) minpuntje, geen zandstrand bij het dorp (wel kiezel), maar, 20 minuutjes rijden en dan lig je in het zand! Kortom, topvakantie in een fijn appartement met gastvrije beheerders. P.s. ons appartement had ook een jacuzzi, wat 's avonds er fijn is!

• 9DvB08-02-2014

Mooi plek!

Schitterende appartement. Wij hadden een mooi uitzicht op de skyline van o.a. Benidorm. De Nederlandse beheerder Mike en René zijn echt zeer vriendelijk en altijd in voor een gezellig praatje. Alles ziet er elke dag weer schoon en prachtig uit. Wij komen zeker nog eens terug.

• 10Rob van den Brink30-09-2013

Fantastiche accomodatie.

Ontzetten mooi appartement voorzien van ruime kamers en alle luxe die je je maar kan wensen. De beheerders Mike en Rene zijn zeer vriendelijke en behulpzame mensen en hebben bovendien zeer veel ervaring met het spaanse leven waardoor ze je goed kunnen adviseren . De ligging van het complex is uniek echter wel op een steile helling. Zonder ( huur )auto is het af te raden voor deze bestemming te kiezen, leuke restaurantjes in de buurt.

• 9E Leliveld09-11-2011

Fantastisch kleinschalig luxe complex

De appartementen zijn geweldig. Lekker ruime kamers en wat een comfort. Wij waren echt sprakeloos van het fantastische uitzicht over de bergen, het dorpje Altea, de Middelandse Zee en de skyline van Benidorm. Allemaal vanaf 1 ruim terras. De appartementen hebben allen een prima prive-jacuzzi op het zonnige terras. Bereikbaarheid is prima met voldoende parkeergelegenheid in het complex achter de electrische hekken. Voor kookliefhebbers: Als chefkok heb ik o.a. zeer gelet op de kwaliteit en uitrusting van de keuken,... was voldoende compleet en prima in orde. Mede dankzij het nederlandse echtpaar Henk en Jorien van der Boom, die beheerders zijn van het complex ziet alles er hardstikke goed uit. Hun hartelijke ontvangst en menselijke belangstelling alsmede de adviezen (tips en trips) die wij van hen hebben gekregen hebben op ons een zeer goede indruk gemaakt. Zij gaven ons een fijn gevoel welkom te zijn. Henk en Jorien.......Chapeau!! Alles bij elkaar is de accomodatie een aanrader.

• 10marcel van der Meys24-10-2011

prachtig appartement op schitterende locatie

Eerste week van oktober hier geweest, een prachtig appartement met een groot balkon voorzien van alle luxe. Het uitzicht was prachtig en de beheerders Henk en Jorien waren zeer vriendelijk en gastvrij. Een auto heb je zeker nodig want lopend of met het openbaar vervoer is het niet te bereiken. We gaan hier zeker weer terugkomen.

• 9T.E.Vreden22-08-2011

het paradijs bestaat...!!!!

Top Apartement...geweldig uitzicht,veel ruimte,grote slaapkamers. over de beheerders ben ik helemaal niet te spreken.

• 9Susan29-09-2010

Geweldige vakantie

Na een gastvrije ontvangst door de beheerders Henk en Jorien heerlijk genoten van een week in het appartement. We hadden een jacuzzi op het dakterras en vele andere extra's zoals wasmachine en vaatwasser. Echt genieten! Veel met de auto er op uit geweest, het complex bevindt zich zo'n 2 km op een heuvel, dus even lopen naar de bakker is er niet bij ;-) Leuk om naar Benidorm en Alicante te gaan. Ook naar het strand in Calpe is een aanrader. We kijken terug op een superfijne vakantie en raden dit anderen zeker aan!

• 10Harry en Erna24-04-2010

Absoluut fantastisch

Een geweldig mooi appartement, een fantastisch uitzicht en dank zij de gastvrije, informele en informatieve opvang van Henk & Jorien een meer dan geweldige vakantie.

9 tips over Appartement Semiramis II

• Marijke Westra, 15-06-2014

Als je van Altea la Vella naar Altea rijdt, zie je halverwege tussen de gebouwen twee terrasjes, pal aan zee (goed kijken!). Hier kun je heerlijk eten, drinken en naar de zee staren. Niet toeristisch, fijne plek.

• Rob van den Brink, 30-09-2013

Castell de Guadelest ( leuk dorpje aan mooi stuwmeer ), Fonts de Algar ( watervallen ) Alicante leuke stad lekker eten ( tapa's )

• NobenLisanne, 21-07-2013

Guadalest Altea dorp Calpe (Penyal d’Ifac) Platje de l´arenal (bij Denia) plus kustlijn richting Calpe Altea (voor de restaurants) Benidorm voor het vertier en voor de lekkere tapas (aantal straatjes met de ´echte´ spaanse tapas restaurants) Fonts de L'Algar viel ons tegen Ga je naar de pretparken (bv. Terra Mittica en Aqualandia), kijk dan eerst op het Internet, combi ticket is vaak veel goedkoper. In ons geval zeker.

2 vragen over Appartement Semiramis II

• riafjs_1, 06-01-2016

lift

Kan iemand van de bezoekers mij vertellen of er een lift is in het complex???

• Jolanda, 27-10-2014

steil

Is het erg steil om met de auto naar het complex te komen?

mvg, Jolanda

Lanah, 27-12-2014

The last bit of the road is quite hilly but we didn't have any problem getting there. Also, there's a detour to the building which is less steep.

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats