Appartement Semiramis II

54 reviews over Appartement Semiramis II in het Nederlands

Fantastisch verblijf!

Mandy
25-6-2017

Wat een ruimte in het grote (150-180m2) appartement! Er genieten ook van de luxe: eigen jaccuzi, ruime keuken met alles erop en eraan (bijv. grote koelkast en vriezer, oven), wasmachine, 2 badkamers, alle Nederlandse tv zenders, heerlijk buitenmeubilair en het geweldige uitzicht!! Wat ook zeer prettig is, is het fijne en gemakkelijk contact met de Nederlandse beheerders die zelf in 1 van de appartementen wonen. We mochten ook speelgoed van hun kinderen lenen, wat ideaal is als je niet zoveel mee kunt nemen in de koffer. Wat voor sommigen als nadeel gezien kan worden is de zeer rustige, hoger in de bergen gelegen locatie. Het laatste stuk is erg steil, dus iets lopen doen zit er echt niet in. Alles moet dus met de auto. Wij hebben dit echter absoluut niet als hinder ervaren. Vorige jaar zijn we ook al geweest en ik verwacht niet dat dit onze laatste keer is geweest. De eerste dagen wel wat "last"gehad van muggen.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2017

In één woord: Super!

Chris
16-6-2015

Fantastisch om hier vakantie te vieren! Heb nog nooit eerder in zo'n geweldige villa gezeten; zo ruim, modern ingericht en luxe. Het villapark is sowieso heel ruim opgezet, veel plek om te spelen of in de zon te liggen en een tijdschriftje te lezen. Een plek waar je goed tot rust kan komen, en tegelijkertijd veel leuke dingen kan ondernemen in Altea en omstreken. Zie de tips hieronder. Het appartementencomplex ligt op een heuvel (perfecte workout voor de sportievelingen), dus geen last van omgevingsgeluid op wat spelende kinderen bij het zwembad na ;-) Het appartement Semiramis II heeft uitzicht op de towers in Benidorm (en dus uitzicht op zee), maar ook goed zicht op de bergen. Een prachtige combinatie! Echt een aanrader voor zowel jonge stellen, als voor een leuke vriendengroep, als ouders met kids als voor wat oudere mensen. Voor ieder wat wils!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

Helemaal top!

Margot
29-5-2015

Wij hebben hier met een gezelschap van 18 personen hier overnacht in 3 appartementen tijdens ons huwelijk in Altea. Mede door deze accomodatie is dit onvergetelijk geworden. De Nederlandse eigenaar zorgt ervoor dat het je aan niets inbreekt en dat je op het moment dat je daar binnen komt heel relaxed aan je vakantie kunt beginnen. Eigenaar is heel behulpzaam. Appartement ligt in een hele rustige omgeving. Wij hadden uitzicht op zee. Appartement is heel ruim met 3 badkamers. We denken er zeker aan om nog eens terug te komen. Enige minpuntje was dat het zwembad erg koud was, omdat deze opgewarmd moest worden door de zon.

Gereisd Met vrienden in januari 2015

Geweldig plekje

marianne
26-5-2015

Dit zijn van die verborgen pareltjes die je maar zelden tegenkomt: wat een geweldig plek! Semiramis II bestaat uit een klein, goed verzorgd appartementencomplex (12 in totaal, waarvan er 9 verhuurd worden) met daartussen een terras en drie zwembadjes. Het complex ligt op een heuvel waardoor het ontzettend rustig is, wij gingen slapen met het geluid van de krekkels en werden wakker van de vogels. Er zijn echter volop leuke plekken in de buurt om te bezoeken: het strand van Calpe, de boulevard van Benidorm, de watervallen van Algar en het dorpje Altea zelf (auto is dan wel onmisbaar) Ons appartement was onzettend ruim, van alle gemakken voorzien en mooi ingericht. Wat heerlijk ook om twee badkamers te hebben! Wij waren er tijdens een schoolvakantie. Op dat moment waren er vooral gezinnen met Nederlandse kinderen tot 12 jaar. De kinderen ontmoette elkaar bij het zwembad en vermaakte zich prima. Onze kinderen wilde dan ook niet naar huis, en wij eigenlijk ook niet! Voor herhaling vatbaar

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2015

rustige en schitterende plek

Annemarie
30-11-2014

Wij verbleven een week en vonden het heerlijk. Alles is in het appartement aanwezig en je kunt genieten van de opkomende zon en/of het uitzicht op zee en bergen vanaf een ruim dakterras. We werden super vriendelijk ontvangen en voelden ons er heel relaxed. Het was tevens goed schoon en de jacuzzi was erg fijn. Zeker een aanrader en een plek om nog eens naar terug te komen!

Gereisd Met jonge kinderen in november 2014

imposante omgeving

joke withoud
10-10-2014

het appartementencomplex ligt geplakt tegen de berg, het is dan ook een behoorlijke uitdaging om via de steile weg je toegang te verschaffen tot het complex. Daar aangekomen wacht je een oase van rust en natuurschoon die je even stil doet vallen. Moorse invloeden bepalen de sfeer van de buitenkant, binnen in het appartement valt meteen de grote ruimte op die je tot je beschikking hebt ruime slaap en badkamers en uiteraard niet te vergeten de vele kleine balkons en het grote terras aansluitend aan de woonkamer . Van alle gemakken voorzien prima meubilair en als kers op de taart de jacuzzi, waarin je daarin liggend 's avonds een feeriek uitzicht hebt op het dal met een aantal kleine plaatsen die met hun lichtjes een prachtig schouwspel vormen en aan de andere kant uitzicht op zee. De hartelijke ontvangst van de beheerder ( die net papa was geworden) en een koud flesje wijn maakte de start van de vakantie een hele prettige. Kortom een hele fijne plek om tot rust te komen en te genieten

Gereisd Met partner in september 2014

Prachtig appartement!!

Hans Spierenburg
27-6-2014

Prachtig appartement met alles er op en aan. Groot terras met lounge set, eettafel met stoelen en zelfs ligbedden, uitzicht over de dorpen in de omgeving en skyline van Benidorm. Prima afgesloten parkeerplaats voor auto!! Leuke plaatsen in de omgeving, maar je moet wel een auto hebben. Wij gingen naar het strand bij de Ifach in Calpe. De auto kun je daar bijna op strand parkeren. Wij aten daar voor 11 euro in een van de restaurantjes in de haven. Waar vind je dit nog!! Wij hebben echt genoten!!

Gereisd Met partner in mei 2014

Geweldig appartement met prachtig uitzicht!

Marijke Westra
15-6-2014

Het appartement ligt prachtig gelegen met uitzicht over de heuvels van Altea la Vella en in de verte de zee. Gratis parkeergelegenheid (fijn, want een auto is prettig qua heuvels). Bij aankomst stond er een heerlijk flesje koude cava bij wijze van welkom in de koelkast klaar, wat ons meteen in de vakantiestemming bracht. Meteen maar een duik genomen in het zwembad (er zijn er 2), om daarna op het balkon een glaasje cava te drinken in de avondzon. Altea zelf is een lieflijk stadje/dorpje op een heuvel (10 minuten rij-afstand), waar je door de smalle witte straatjes zo op het dorpsplein bent en kan uitkijken over de zee. Vanuit Altea kan je (mocht je willen) in een klein half uurtje in Benidorm zijn, waar het toerisme welig tiert. Enige (kleine) minpuntje, geen zandstrand bij het dorp (wel kiezel), maar, 20 minuutjes rijden en dan lig je in het zand! Kortom, topvakantie in een fijn appartement met gastvrije beheerders. P.s. ons appartement had ook een jacuzzi, wat 's avonds er fijn is!

Gereisd Met partner in mei 2014

Mooi plek!

DvB
8-2-2014

Schitterende appartement. Wij hadden een mooi uitzicht op de skyline van o.a. Benidorm. De Nederlandse beheerder Mike en René zijn echt zeer vriendelijk en altijd in voor een gezellig praatje. Alles ziet er elke dag weer schoon en prachtig uit. Wij komen zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in Tue Sep 17 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig appartementencomplex

Pieter
2-12-2013

Mooi, tegen de bergwand gelegen, luxe appartement.

Gereisd Met vrienden in november 2013

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Semiramis II in Altea / Altea la Vieja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Semiramis II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.