Appartement Pierre & Vacances Altea Beach

Appartement
Hotel aan zee, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag19°4°
Appartement Pierre & Vacances Altea Beach
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Pierre & Vacances Altea Beach voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Pierre & Vacances Altea Beach in het Nederlands

Prachtige acomodatie, fantastisch uitzicht!

F. van Efferen,
10-4-2017

Net buiten de drukte van de grote stad een heerlijk appartement aan een te grof (kiezels) strandje! Luxe appartement, mooi groot balkon, jammer dat zowel het bubbelbad als de rainshower stuk waren. Het bleek erg lastig om dit gerepareerd te krijgen. Pas na 8 dagen (verblijf van 10) konden we de douche gebruiken

Gereisd met partner in april 2017

Een topappartement

John Peters
4-8-2011

Schitterend appartementen complex gelegen aan het haventje.

Wel buiten Altea gelegen tussen de bergen. Tip huur zeker een auto wat makkelijk is om boodschappen te doen want links of rechtsom vanaf het appartement gelijk klimmen en dalen. Voor de deur een kiezelstrand vanaf 01-06 stoelenverhuur en op de vijfde etage een heel klein zwembadje. Geen winkeltjes in de buurt maar op 5 minuten afstand (met de auto) een Lidl en andere supermarkten. Voor mensen die van rust houden een ideale plek. Apparetement van alle gemakken voorzien van hydrodouche,bubbelbad,afwasmachine,wasmachine,oven en een koelkas met groot vriesvrak erboven. Wij vonden dit een Topper.

Gereisd met partner in mei 2011

geweldig uitzicht!

schepers
29-5-2010

een prachtig complex met alle luxe voor een relaxte vakantie.Het apartement is ruim,llicht,heeft twee badkamers waarvan een met hydromassagedouche en de ander met bubbelbad!Je hebt een groot teras met een schitterend uitzicht over de middleandse zee en het strand en haventje van Altea hills,hier zie je de meest luxe jachten voorbij komen.Je kunt er kano,s,jetski,s en waterscooters huren!Je moet hier wel een auto hebben!Benidorm en Calpe zijn dicht bij dus als je een dagje wil shoppen moet je even 10 minuten rijden!Een mooie omgeving,veel groen en natuur,restaurants en een kleine gezelige boulevard!We hebben twee super weken gehad!Er is hier geen animatie,veel privacy en rust,lekker je eigen gangetje gaan!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pierre & Vacances Altea Beach in Altea / Altea la Vieja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pierre & Vacances Altea Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.