Appartement Penthouse Mirador Bahia

8 reviews over Appartement Penthouse Mirador Bahia in het Nederlands

Prachtig appartement

Frans en Maria
13-10-2016

Heel ruim, luxe appartement met een fantastisch uitzicht. De hele dag zon op het zeer ruime terras met zonneschermen, zodat het ook mogelijk is om in de schaduw te liggen. Alles is aanwezig in het appartement: wasmachine, vaatwasser, oven, Nespresso apparaat. Er stonden zelfs 2 strandstoeltjes in de bijkeuken; heel handig. Overdekte parkeergarage. Kortom, helemaal af. Als we in de gelegenheid zijn, komen we hier graag nog een keer terug! Bedankt, Martijn en Esmee, voor de goede zorgen.

Aanrader!

M. Vermeer
6-10-2016

Ruim en net appartement met een fantastisch uitzicht over zee en het aangrenzende plaatsje. Wij hebben het hier bijzonder goed naar ons zin gehad.

Idyllisch

rasco18
11-9-2016

Fantastisch uitzicht. Veel privacy. Auto is absoluut noodzakelijk. Voor 4 volwassen personen 1 ligbed te weinig. Parkeergarage is ideaal, steeds koele auto. Appartement was zeer netjes. Zeer vriendelijke ontvangst door Martijn en Esmee.

Prachtig appartement

Jos en Sylvia
10-8-2016

De foto's hebben niet gelogen, wat een prachtig appartement. Alles wat je kunt bedenken is aanwezig. Een prachtig uitzicht op zee. Bij de locatie is een prive parkeergarage voor de auto, dit heeft vooral voor de zomermaanden een voordeel dat je koeler in de auto kan stappen. Je moet wel de auto nemen naar het strand, want het is erg steil. Het is een klein kiezelstrandje met een gezellige bar. Zeer goede service en begeleiding van de verhuurders.

Fantastische overwintering

Bert en Anneke Woudstra
20-3-2016

We hebben het 2 maanden heerlijk gehad in dit appartement. Bij aankomst was het appartement schoon en fris. Groot balkon en het uitzicht is fabuleus! Het verhuurbedrijf is zeer voorkomend en altijd bereid eventuele problemen op te lossen. We hebben al een optie genomen op volgend jaar en dat zegt wat!. Een auto is wel een must als je hier verblijft.

Een droom

Loet
11-12-2015

3 weken verbleven we in dit Penthouse en hebben ontzettend genoten. Wij verhuren zelf ook vakantiewoningen en zijn erg kritisch. Het penthouse is erg schoon, heeft een geweldig uitzicht en is voorzien van alle gemakken. De verhuurders zijn zeer professioneel. Alles dus aanwezig om een geweldige vakantie te ervaren.

fantastisch

fam sjoer
21-9-2015

Het penthouse is precies wat men beschrijft en er zijn geen zaken die niet kloppen.

perfecte ligging.

schoon.

alles netjes bijgehouden en schoongehouden.

prachtig uitzicht.

rustige omgeving.

echt waar voor je geld.

ruim van opzet.

netjes, verzorgd, appartement

verhoeven
28-8-2015

Wij zijn met ons gezin twee weken in appartement Mirador Bahia geweest.

Dit is ons zeer goed bevallen. Schoon, netjes en het ontbreekt je echt aan niets.

Mooi groot balkon, jacuzzi , vaatwasser, wasmachine etc.

Je hebt hier wel een auto nodig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Penthouse Mirador Bahia in Altea / Altea la Vieja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Penthouse Mirador Bahia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.