Villa La Serella

6Voldoende

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Altea / Altea la Vieja

Op vakantie geweest naar La Serella?

6Voldoende

• 6.5Inrichting
  • 6.3Hoeveelheid ruimte

Villa info

• Sauna
Meer villa info

3 reviews over Villa La Serella

• 9Peter10-09-2014

Wij hebben een fantastische vakantie gehad!

Wij vinden Villa La Seralla een bijzonder fijn huis. Mijn vrouw en ik zijn hier in het voorjaar drie weken geweest en we hebben genoten! Het huis is heel luxe en compleet ingericht, het was schoon. De keuken was heel goed en volledig ingericht. Het zwembad is groot en heerlijk, het was voor ons de eerste keer dat wij in een zoutwaterzwembad zwommen. Wij hadden bewust voor dit huis gekozen omdat wij graag elke dag wilden kunnen zwemmen en dat met een binnenbad zeker kan. Onze zoons zijn nog een paar dagen geweest. Zij sliepen beneden. Zij hebben een ander ritme dan wij, maar doordat ze een eigen opgang hadden, hadden we daar helemaal geen last van. WIj vonden het huis fijn, de omgeving fijn: Kortom het was een supervakantie! Voor herhaling vatbaar en het aanraden waard!

Gereisd met partner in april 2014

• 5rose07-04-2010

nooit meer

Nooit meer

was heel slecht koud douche water ,slecht schoongemaakt,fornuis waar je niet op kan koken loopt scheef ,slechte bedden vieze kussens en zeker niet voor 7 personen er is 1 normale douche maar daar was geen warm water al met al geen aanrader.In de winter zeker een koud huis we waren met zijn 4 in de studio stonden een soort campingbedden.Waar de mensen liggen te slapen is er 1 douche waar je mer zijn allen gebruik van moet maken.Bij de slp boven is er geen douchegelegenheid.De auto sta aan de weg de garage is niet beschikbaar.Invetaris is niet compleet hadden 1 theedoek de andere 2 lagen vies in het washok.Stoom cabine werd niet heet er kwam geen stoom.Voor het verwarmd zwembad moet 10 euro extra betaald worden per dag.Wij vonden het geen 1200,00 euro waard.Wij zijn de 2 week huiswaarts gekeerd.Wij hebben een 50 euro tegoed bon gehad van Topic travel wat een lachertje is omdat de eigenaar belooft heeft om bepaalde zaken te verbeteren.Zie you tube voor filmpjes Laserella

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 4rose07-04-2010

Nooit meer

was heel slecht koud douche water ,slecht schoongemaakt,fornuis waar je niet op kan koken loopt scheef ,slechte bedden,en zeker niet voor 7 personen er is 1 normale douche maar daar was geen warm water al met al geen aanrader.In de winter zeker een koud huis.we waren met zijn 4 in de studio waar de mensen liggen te slapen is er een douche.Bij de slp boven is er geen douche gelegenheid.De auto sta aan de weg de garage is niet beschikbaar.Invetaris is niet compleet hadden 1 theedoek.stoom cabine wer niet heet er kwam geen stoom.

Gereisd met partner in april 2010

Villa La Serella info