Bed and Breakfast Finca el Tossal

Meer bedandbreakfast info

32 reviews over Bed and Breakfast Finca el Tossal

• 2019
    10Marleen05-06-2019

Heerlijk ontspannen op een fantastische plek

Wij zijn net terug van onze tweede vakantie bij Finca el Tossal. We hebben er weer enorm van genoten! Thorsten, Svenja en hun fantastische medewerkers geven het woord ‘gastvrijheid’ een geheel nieuwe betekenis. Werkelijk alles doen ze om het hun gasten naar de zin te maken. Zo hebben we het nog nergens anders meegemaakt.

Ook dit jaar hebben we weer genoten van het eten. De meeste avonden kun je dineren op de Finca, en je treft de meest bijzondere creaties en smaken aan op je bord. En alles wordt zo mooi gepresenteerd, dat het ook nog eens een lust is voor het oog.

Finca el Tossal is prachtig gelegen bovenop een berg. Het is er heerlijk rustig, en op 10 tot 20 minuten rijden vind je allerlei leuke authentieke dorpjes, zoals Polop en Altea. Het is ongeveer 25 minuten rijden naar de zee.

Iedereen van Finca el Tossal: weer heel erg bedankt voor een heerlijke vakantie en alle goede zorgen!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• Oude reviews

9Pietro Ramman08-09-2017

Fantastisch hotel én keuken !!

Zeer rustig aangenaam hotel, vriendelijke bediening, heerlijke keuken, wonderbaarlijk uitzicht over de vallei, ver weg van alle drukte. Qua ontspanning is dit werkelijk de top !

Ik heb geen enkel negatief punt te melden, hier komen we nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Maria21-05-2017

Oprecht vakantiegevoel

Het hotel is te bereiken via smalle weggetjes bergop, maar wat ons betreft prima te doen. Omdat het hotel wat hoger ligt is het uitzicht fantastisch. Het hotel ligt afgelegen, en is dus omgeven door rust en stilte. De beheerders en het overige personeel zijn vriendelijk en maken het vakantiegevoel compleet. Het ontbijt (met goeie koffie!) is uitgebreid en lekker, en net als het diner kwalitatief hoogstaand. Sonja kookt regelmatig 's avonds een overheerlijk 4-gangen diner, wat afgemaakt werd met goede wijnadviezen. Het hotel heeft een fijn zwembad met ligstoelen, en genoeg schaduw voor de hele hete dagen. De reisgidsen voor de omgeving zijn wat mager, het gebied is voornamelijk gericht op het strandtoerisme, maar met een beetje moeite is er genoeg te doen en te zien. Wat ons betreft zeker een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2017

• 1078tijn05-09-2016

Bijzonder genoten

De gehele accommodatie is wel als een paradijsje te omschrijven.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Marijke Hermans10-05-2016

Het was fantastisch

Geweldige locatie. Prachtig verzorgd. Een oase van rust en niet te vergeten fantastisch eten. Wat een relaxte vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

• 9Celeste 27-07-2015

Heel mooi

Altea is een super mooie plaats en het hotel is erg mooi, vriendelijk personeel

Gereisd met partner in juli 2015

• 8EddyPittomvils14-06-2015

Prachtige en rustige ligging.

Mooie verblijfplaats die heel wat uitstappen in de buurt toelaat. Ruim en lekker ontbijt. Diner is een echte aanrader. Vriendelijke eigenaars en personeel die de kamers degelijk en dagelijks schoonmaken.

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Walter14-05-2015

Geweldig

Prachtig gelegen hotelletje in de bergen op drie kwartier van Benidorm. Heerlijk rustig gelegen met een geweldig uitzicht. Een huurauto is noodzakelijk. Het weggetje naar het hotel is de eerste keer spannend, maar wij hebben het zelfs in het donker probleemloos gereden. Het hotel heeft 7 kamers. Er zijn 2 nieuwe kamers in aanbouw, welke bijna klaar zijn. De ruime kamers zijn allemaal anders, maar allemaal erg sfeervol ingericht. Overal is prima wifi. De eigenaren Sonia en Thorsten zijn erg gastvrij en heel aardig. Ook de kok Lucio is erg vriendelijk en bereid dagelijks een geweldig diner. Het ontbijt wordt door Sonia of Thorsten bereid en is heerlijk. Er is helaas geen mogelijkheid om te lunchen. Rondom het mooie zwembad is er plaats om te zonnen of om in de schaduw te liggen. In de omgeving kun je mooie wandelingen maken. Kortom als je op zoek bent naar rust, een comfortabel verblijf en een prachtige omgeving dan ben je bij Finca el Tossal aan het juiste adres.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Fred en Anja16-07-2014

Een geweldige plaats om te verblijven

We hebben een heerlijke tijd gehad in de Finca El Tossal, zoek je rust, een geweldig uitzicht bij ontbijt en diner en een betaalbaar door een privé kok gemaakt 4-gangen diner, dan is dit de place to be. Torsten en Sonia de uitbaters zullen er alles aan doen om je bezoek onvergetelijk te maken. Koffie altijd vers gezet, sinaasappelsap vers geperst. Zwembad en tuin precies goed. Kamer ruim en compleet en altijd schoon. Een dikke aanrader.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Gwendy Gielen-Sturme11-07-2014

Geweldige accomodatie

De finca is mooi en functioneel, de eigenaren, Thorsten en Sonia, zijn gastvrij en heel aardig, ze hebben veel kennis van de streek waardoor ze goede adviesen kunnen geven. Het uitzicht vanuit de finca over de bergen en de zee is adembenemend. De finca is prachtig gelegen in de volle natuur maar op toch maar 'n half uurtje van Benidorm en Alicante. Het ontbijt is goed verzorgt en het avondeten is gewoon geweldig, de kok Lucio kookt de sterren van de hemel, iedere dag een 4 gangen menu voor weinig geld. Het is er heerlijk rustig en aangenaam. Het zwembad ziet er ook prachtig verzorgt uit. Ik kan helemaal niets bedenken wat niet goed is. Het is de eerste keer wel even zoeken, maar dat maakt niks uit als je op de bestemming aankomt.

Gereisd met partner in juni 2014

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSnorkelen, Vissen