Bed and Breakfast Finca el Tossal

Kleine hotelsWeer vandaag20°6°
Bed and Breakfast Finca el Tossal
9,5

30 reviews over Bed and Breakfast Finca el Tossal in het Nederlands

Fantastisch hotel én keuken !!

Pietro Ramman,
8-9-2017

Zeer rustig aangenaam hotel, vriendelijke bediening, heerlijke keuken, wonderbaarlijk uitzicht over de vallei, ver weg van alle drukte.

Qua ontspanning is dit werkelijk de top !

Ik heb geen enkel negatief punt te melden, hier komen we nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2017

Oprecht vakantiegevoel

Maria,
21-5-2017

Het hotel is te bereiken via smalle weggetjes bergop, maar wat ons betreft prima te doen. Omdat het hotel wat hoger ligt is het uitzicht fantastisch. Het hotel ligt afgelegen, en is dus omgeven door rust en stilte. De beheerders en het overige personeel zijn vriendelijk en maken het vakantiegevoel compleet. Het ontbijt (met goeie koffie!) is uitgebreid en lekker, en net als het diner kwalitatief hoogstaand. Sonja kookt regelmatig 's avonds een overheerlijk 4-gangen diner, wat afgemaakt werd met goede wijnadviezen. Het hotel heeft een fijn zwembad met ligstoelen, en genoeg schaduw voor de hele hete dagen. De reisgidsen voor de omgeving zijn wat mager, het gebied is voornamelijk gericht op het strandtoerisme, maar met een beetje moeite is er genoeg te doen en te zien. Wat ons betreft zeker een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2017

Bijzonder genoten

78tijn
5-9-2016

De gehele accommodatie is wel als een paradijsje te omschrijven.

Gereisd met partner in juni 2016

Het was fantastisch

Marijke Hermans
10-5-2016

Geweldige locatie. Prachtig verzorgd. Een oase van rust en niet te vergeten fantastisch eten. Wat een relaxte vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2016

Heel mooi

Celeste
27-7-2015

Altea is een super mooie plaats en het hotel is erg mooi, vriendelijk personeel

Gereisd met partner in juli 2015

Prachtige en rustige ligging.

EddyPittomvils
14-6-2015

Mooie verblijfplaats die heel wat uitstappen in de buurt toelaat. Ruim en lekker ontbijt. Diner is een echte aanrader.

Vriendelijke eigenaars en personeel die de kamers degelijk en dagelijks schoonmaken.

Gereisd met partner in juni 2015

Geweldig

Walter
14-5-2015

Prachtig gelegen hotelletje in de bergen op drie kwartier van Benidorm. Heerlijk rustig gelegen met een geweldig uitzicht. Een huurauto is noodzakelijk. Het weggetje naar het hotel is de eerste keer spannend, maar wij hebben het zelfs in het donker probleemloos gereden. Het hotel heeft 7 kamers. Er zijn 2 nieuwe kamers in aanbouw, welke bijna klaar zijn. De ruime kamers zijn allemaal anders, maar allemaal erg sfeervol ingericht. Overal is prima wifi. De eigenaren Sonia en Thorsten zijn erg gastvrij en heel aardig. Ook de kok Lucio is erg vriendelijk en bereid dagelijks een geweldig diner. Het ontbijt wordt door Sonia of Thorsten bereid en is heerlijk. Er is helaas geen mogelijkheid om te lunchen. Rondom het mooie zwembad is er plaats om te zonnen of om in de schaduw te liggen. In de omgeving kun je mooie wandelingen maken. Kortom als je op zoek bent naar rust, een comfortabel verblijf en een prachtige omgeving dan ben je bij Finca el Tossal aan het juiste adres.

Gereisd met partner in mei 2015

Een geweldige plaats om te verblijven

Fred en Anja
16-7-2014

We hebben een heerlijke tijd gehad in de Finca El Tossal, zoek je rust, een geweldig uitzicht bij ontbijt en diner en een betaalbaar door een privé kok gemaakt 4-gangen diner, dan is dit de place to be. Torsten en Sonia de uitbaters zullen er alles aan doen om je bezoek onvergetelijk te maken. Koffie altijd vers gezet, sinaasappelsap vers geperst. Zwembad en tuin precies goed. Kamer ruim en compleet en altijd schoon. Een dikke aanrader.

Geweldige accomodatie

Gwendy Gielen-Sturme
11-7-2014

De finca is mooi en functioneel, de eigenaren, Thorsten en Sonia, zijn gastvrij en heel aardig, ze hebben veel kennis van de streek waardoor ze goede adviesen kunnen geven. Het uitzicht vanuit de finca over de bergen en de zee is adembenemend. De finca is prachtig gelegen in de volle natuur maar op toch maar 'n half uurtje van Benidorm en Alicante. Het ontbijt is goed verzorgt en het avondeten is gewoon geweldig, de kok Lucio kookt de sterren van de hemel, iedere dag een 4 gangen menu voor weinig geld. Het is er heerlijk rustig en aangenaam. Het zwembad ziet er ook prachtig verzorgt uit. Ik kan helemaal niets bedenken wat niet goed is. Het is de eerste keer wel even zoeken, maar dat maakt niks uit als je op de bestemming aankomt.

Oase tussen de costa's

Kees
9-7-2014

Het is even slikken wanneer je voor de eerste keer naar Finca el Tossal rijdt; na het verlopen Altea (etc.) arriveer je bij een kermis rondom een stel watervallen. De op zich mooie omgeving is verpest door toeristische voorzieningen. Maar dan! Via een parkeerplaats verlaat je de gekte en kom je in 'hoe het eens was'. Een oase: hoog gelegen temidden van een prachtige natuur ligt daar el Tossal: Spaanse/Moorse stijl, mooie tuinen, zwembad, de rust straalt er aan alle kanten vanaf.

Comfortabele kamers, goede bedden, schoon, uitgebreid ontbijt, vriendelijke bediening. De eigenaren doen er alles aan om het je naar de zin te maken. 's Avonds dineren op het terras met fantastisch uitzicht op valleien, bergen en - gelukkig ver weg - de surrealistische contouren van Benidorm. Het door de kok voorgeschotelde diner is elke avond weer een verrassing; niemand gaat buiten de deur eten. Een restaurant van dergelijke kwaliteit vind je daar niet snel. Een klein minpuntje: het iets gedateerde sanitair.

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Finca el Tossal in Altea / Altea la Vieja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Finca el Tossal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.