Reviews over Almoradí

Geweldig

Boudewijn,
    21-12-2015

Alles perfect. Prima kamer, netjes ens schoon. Uitgebreid ontbijt op het zonneterras. Vlakbij zee en de steden van de Costa Blanca

Fantastische ligging en uitstraling!!

Corrie L'Ortye,
    11-9-2015

Ons verblijf van 04/09 t/m 09/09 was super. De ligging van de B&B was heerlijk rustig en de B&B zelf heeft een warme uitstraling. Onze kamer was op de bovenverdieping met een groot terras waar 's morgens ons ontbijt klaar stond. De kamers hebben airco en een kleine minibar. Het zwembad is verwarmd als het nodig is voor het voor- en naseizoen. De B&B houders, Guus en Wieke zijn hartelijke mensen die je graag in de watten leggen!

Almoradí scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews