Aparthotel Oasis Plantío Golf

Aparthotel
KinderhotelWeer vandaag18°12°
Aparthotel Oasis Plantío Golf
9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Oasis Plantío Golf voor je op een rij gezet:

5 reviews over Aparthotel Oasis Plantío Golf in het Nederlands

Als 2 golfende personen dit aparthotel gekozen. Appartement is echt geweldig. 2 slaapkamers ( groot met goede lange bedden) 2 badkamers 1 met bad en 1 met stortdouche. Er zitten rolluiken voor de ramen dus als je langer wilt slapen kan dat wat betreft licht. Voldoende ruimte om hier langer te verblijven met aparte eethoek en apart zit gedeelte. Mooie grote keuken met oven, magnetron, koelkast en vriezer. Keukengerei is beperkt maar genoeg voor 2 personen om eenvoudige maaltijden te maken. Balkon is ruim en er is ook een trap naar dakterras. Zwembad is heerlijk om na een dagje golf af te koelen. Bedjes bij zwembad zijn beperkt aan vervanging toe. Er zijn geen parasols. Balkon is net zo lekker om te relaxen. Airco is geweldig en niet te horen dat het aanstaat! Restaurant is goed en kan je lekker eten, van chique tot eenvoudige pizza of hamburger. Er zijn veel dingen in de omgeving binnen een uur rijden te doen/ zien. Auto is wel een must! Golfbaan font del llop is geweldig mooi en erg vriendelijke mensen! el plantio golf zit aan het resort vast en is ook mooie baan maar vonden wij na font del llop tegenvallen qua kwaliteit fairways en baan zelf. Wel uniek dat we even moesten wachten met slaan vanwege een overstekende schildpad! Elche is ons zeer goed bevallen om te eten en om te winkelen en gezellig en rustig vergeleken Alicante en Torrevieja. Als je wat langer wilt rijden is Cabo de palos zeer mooi uitkijk punt aan zee en gezellig klein vissershaventje. Kortom goede uitvalsbasis om te golfen en te genieten van de omgeving.

Meer waar voor je geld kan niet!!

Martijn
28-6-2013

Hotel uitgezocht vanwege de ligging dicht bij de luchthaven. binnen 10 minuten ben je bij het hotel wat aan een golfbaan ligt. Erg rustig en fantastisch mooie appartementen. erg ruim opgezet en goed onderhouden. 2 nachten hier verbleven in verschillende kamers en waren beide goed! Heerlijke zwembaden en mooi onderhouden tuinen. Echt een aanrader voor een paar nachten. Eten in het restaurant is wat minder van kwaliteit maar Alicante is ook maar 10 minuten verwijderd en daar is het erg goed eten!

super,en lekker dicht bij de luchthaven

chris.kalkman
27-6-2012

wij hebben dit hotel gekozen om op de terugreis dicht bij de luchthaven(ca 10 minmet de auto) te overnachten.we moesten om ca 10.15 vliegen.het ontbijt is va 7.30 dus voldoende tijd.hotel is idd meer een appartement,maar zeer luxe en confortabel.voorzien van 2 badkamers en een volledig ingerichte keuken.grote woonkamer met flatscreen.groot zwembad en een goed betaalbaar restaurant (20 euro voor een 4 gangen keuzemenu).ontbijt ruim voldoende,incl veel vers fruit en eieren op bestelling,hoe je het maar wilt hebben.al met al een aanrader.het ligt wel wat afgelegen,dus moet je wel een auto hebben

Mooi maar zeer afgelegen!

Willem
16-3-2011

Mooi maar zeer afgelegen hotel/appartementen complex. Als het donker is vindt je het zeer moeilijk ook al omdat het niet aan een bestaande weg licht en dus niet herkent wordt door een navigatie systeem.

Kamers zijn prima, ontbijt zeer eenvoudig.

waar voor je geld

marina
2-5-2010

Prachtig hotel of eigenlijk appartement. Erg luxe ingericht. Mooi zwembad en het appartement van alle gemakken voorzien,wij hadden zelfs een wasmachine en wasdroger. We hopen in oktober weer hier naar toe te gaan. Het ontbijt was goed. Afrader is het avondeten dat zag er niet uit,maar je kunt beter dan naar Elche of naar Alicante gaan om te eten. Voor de rest een super resort. En mensen die het moeilijk kunnen vinden. Het staat erbji. Volg weg cv86 en bij bordje 3 km is het golf resort zelf. Even verder op bij de bogen ga je erdoor en dan ben je er. De weg loop door daar.

Het is eigenlijk vanaf het golfresort alleen maar rechts houden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Oasis Plantío Golf in Alicante, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Oasis Plantío Golf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.