Géén boekingskosten

Vakantiepark info

12 Reviews over Lavinia Naturist Resort

• 10AW13-11-2022

Lavinia, een oase van Rust

Lavinia, een oase van Rust. Het is al zo vaak gezegd door elkeen die hier komt. Het is ook volkomen terecht, en daar kan niks aan toegevoegd worden. Het doet alleen even nadenken over het waarom ? Heel simpel: elkeen is zichzelf en is gelijk onder de gelijken. Geen onderscheid in rang of stand, kleur of afkomst, religie of mening. Net door de soberheid en de naaktheid, komt iedereen tot de essentie van het leven, nl. we zijn mensen onder de mensen en we trachten met z’n allen een leuk leven te leiden. Dat ‘leuk’ vult iedereen op zijn/haar manier in, maar hier voel je het respect voor het ‘leuke’ van die ander en voel je jezelf andersom ook gerespecteerd. Dit alles wordt mogelijk gemaakt door de subtiele aanwezigheid van Annemie en Wim en het kader dat ze hiervoor gecreëerd hebben. Lavinia, een oase van rust. Inderdaad!

• 10Elly22-10-2022

Welkom, gastvrijheid, paradijs, rust, eten,

Perfecte locatie, lieve mensen Wim en Annemie. Annemie kookt heerlijk dus zeker gebruik maken van de maaltijden!! Er ontbreekt je aan niets. Dit Lavinia gevoel moet jezelf beleven en is niet uit te leggen met letters. Zo gezellig met de andere gasten 's avonds. Maar vrijheid blijheid en je bent tot niets verplicht. Strand vlakbij en je mag de parasol en stoeltjes meenemen. Echt alles is compleet daar! Badjassen hangen klaar en de hammamdoek liggen op je te wachten. Gewoon doen! Hier moet je echt een keer geweest zijn. Jammer dat we geen "11" kunnen geven.

• 10ND23-08-2022

Heb er maar één woord voor : FANTASTISCH !!

Je weet niet wat je overkomt als je daar voor de eerste keer aanklopt: je voelt je direct thuis, met super-vriendelijke hosts Wim en Annemie die je direct op je gemak doen voelen (een eerste keer naturist is even wennen ;) , fantastisch resort met geweldige vérgezichten en toch zo rustig, zalig zwembad, het eten is er geweldig (try the self-made yoghurt !) ! Ik kan alleen maar positieve dingen bedenken, het was de zaligste vakantie die ik al in jaren beleefd heb! Dit resort wint ook prijzen aan de lopende band en terecht, een absolute aanrader !!

• 9E&G21-07-2022

Een heerlijke plek, we gaan zeker nog eens terug

Ons verblijf in Lavinia (eerste week van juli) was in één woord perfect. - Lavinia is een prachtig resort waar je alle ruimte en gelegenheid vindt om rustig te genieten in en nabij je eigen villa. Maar je kunt er ook veel gezelligheid beleven met de andere gasten en niet te vergeten met de gastheer Wim en gastvrouw Annemie. - Inrichting en verzorging accommodatie perfect. - Gezamenlijke maaltijden uitstekend en vooral heel gezellig - Mooi resort met 2 prima zwembaden

• 8Natuur
  • 9Nancy en Gino28-06-2022

Een parel in Alicante

Het was ons 2e verblijf bij Lavinia. We voelden ons volledig thuis, hartelijk verwelkomd door Annemie en Wim. Wat een heerlijke 2 weken hebben we gekregen! Annemie en Wim zijn zeer flexibel: menu wordt aangepast naar dieetwensen, als je een vraag hebt zoeken ze direct naar een oplossing. Het arrangement "sky full of stars" was pure verwennerij (jacuzzi met fles cava bij sterrenhemel). De villa's zijn prachtig, met alle hedendaags comfort. Gratis wisselen van het linnen op een eenvoudige manier. Bij Lavinia kan je 100% jezelf zijn. Wij komen zeker terug. Bedankt Annemie en Wim voor deze zorgeloze vakantie. We missen jullie nu al! Jullie zijn toppers.

• 9Miranda04-06-2022

FANTASTISCH RESORT

Wat een super resort. Annemie en Wim zijn fantastische mensen waar je je meteen bij thuis voelt. Alles perfect verzorgd en wat zij in een paar jaar tijd opgebouwd hebben, in een woord gezegd GEWELDIG. Annemie is de perfecte kokkin en Wim is geweldig met de animatie en beiden maken de mensen het super naar hun zin. Wij komen hier zeker nog terug

• 9Natuur
  • 10Hans06-12-2021

De hemel op aarde voor naturisten!

Wat hebben wij genoten van de warmte van Spanje en de warmte van Wim en Annemie! Dit kleinschalige resort is de hemel op aarde voor naturisten. Een fantastische locatie om heerlijk, onbezorgd bloot te verblijven. NIks was te veel voor Wim en Annemie. We hebben heerlijk meegegeten, de koelkast was bij aankomst gevuld. De honesty-bar was altijd goed gevuld. Het zwembad was heerlijk verkoelend. We hebben meegedaan met petanque en sjoelen.

Ook het boek dat Annemie schreef over "bloot": Waarom Is Oma Bloot? is een indrukwekkende aanrader!

En onze volgende vakantie is al geboekt!

• 10Danny Hellinckx10-08-2021

Gewoon genieten, pure sang

Vanaf de ontvangst op de luchthaven - jawel, Wim kwam ons ophalen - klikte het meteen. De spontane en warme ontvangst ging over in een bijzonder belevenis van het domein, mooie tuinen, properheid en netheid. De culinaire taferelen van Annemie waren een streling voor onze tong en vulde onze magen met lekkere en gezonde geneugten. De wijnkaart was meer dan ok. De bungalows stonden goed verspreid om ieder zijn rust te geven. Het zwembad was proper en we mochten meteen deelnemen aan het eerst petanque tornooi.Van harte bedankt Wim en Annemie en tot hoorsDanny en Fanny

• 10W&A07-09-2020

Geweldig

Wat hebben we een heerlijke tijd gehad bij Annemie en Wim, bij Lavinia! De gastvrijheid van de attente gastvrouw en -heer. Het fantastische gevoel van thuis te zijn en thuis te komen na een daguitstapje. De zeer mooie en compleet ingerichte villa. De mogelijkheid om in alle rust te genieten van wat je zelf graag doet. De gezellige en lekkere gezamenlijke maaltijden met prachtig uitzicht. De goeie babbels met Annemie en Wim en met de andere gasten. Het plezante sjoelbakken. De verkoelende zwembaden, met dobbermatrasjes. De gezellige night-swimming. De spontane en deugddoende babbels. Het naturistisch genieten op een zeer gemoedelijke en aangename manier. Kortom , in alle opzichten, fantastisch! En we hebben niet de gewoonte om 2 x naar dezelfde plek te gaan, maar voor Lavinia maken we hierop heel graag een uitzondering. Proficiat aan Annemie en Wim voor deze prachtige realisatie.

• 10Garry17-06-2020

Prachtige vakantie in een textiel loos luxe resort

We bezochten net na de Corona crisis deze locatie en het was echt één van de beste vakantie ervaringen ooit. Door het "resort" concept heb je een unieke ervaring van een textiel vakantie, prachtig gecombineerd met Naturisme. Het volledige domein is prachtig onderhouden, de villa's zijn mooi geplaatst ronde de zwembaden en Jacuzzi, de accomodaties zijn zeer smaakvol ingericht. De hosts geven je direct een "thuisgevoel" maar dan wel in een luxe omgeving, voor levensgenieters zijn er ook voldoende en gevarieerde snacks en dranken en dit allemaal aan zeer democratische prijzen, je hoeft niets mee te brengen als je naar hier komt, alles is voorzien. Een aanrader voor iedereen! Zeker een "terugkeerlocatie"

Vakantiepark Lavinia Naturist Resort info

• Adresgegevens