Hotel Eurostars Mediterranea Plaza

Hotel Eurostars Mediterranea Plaza

7.4Goed

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Alicante

7.4Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Eurostars Mediterranea Plaza voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

6 reviews over Hotel Eurostars Mediterranea Plaza

• 5anoniem nederland08-02-2012

zeer eenvoudig hotel

een zeer eenvoudig hotel. wel dichtbij het centrum. er is geen parkeergelegenheid. het personeel is erg vriendelijk. de kamers zijn zeer basic. de bedden zijn een beetje wiebelig. als je beweegt, beweegt het bed met je mee. zelf zou ik hier geen tweede keer heengaan.

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 0Wim10-01-2012

Goed hotel

Dit hotel is goed, ligt mooi centraal in de oude stad en vlakbij het strand. Mooie kamer, vriendelijk personeel en een goed ontbijt.

Gereisd met partner in januari 2012

• 6anoniem25-10-2011

Mooi hotel maar geen 4-sterren luxe

Het hotel ligt aan een mooi plein met diverse restaurants en het Stadhuis. Het ziet er statig uit, maar eenmaal binnen valt dat toch tegen. De kamers zijn netjes en schoon, maar niet zo luxe als je van een 4-sterrenhotel mag verwachten. De badkamer viel tegen en de handdoeken waren oud en verwassen. Het ontbijtbuffet was goed en het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in oktober 2011

• 9Maarten01-12-2009

Heerlijk hotel op fantastische locatie

Dit was onze eerste keer in Alicante. Leuke stad om zo'n max 2 dagen door te brengen. Rond deze tijd van het jaar wel heel erg rustig. Hotel was perfect. Een betere locatie kun je volgens mij in Alicante niet vinden. Romantisch aan mooi plein en alle hotspots incl. strand op geringe loopafstand. Hotel zelf heeft 'n wat armoedige receptie maar wel heerlijke ruime kamers met schone/moderne sanitaire voorzieningen. V.w.b. het eten (ontbijt) kunnen we niet beoordelen. Wij gingen gezellig in de stad ergens eten. Samenvattend: goed hotel (prijs/kwaliteit), perfecte locatie en de stad Alicante is de moeite waard voor een lekker lang weekend. Zeker als je van lekker eten op leuke terasjes houdt. Oh ja, transport vliegveld naar Alicante v.v.: perfect geregeld! Om de 20 minuten vertrekt er een bus van Airport naar Alicante CityCenter. Kosten 2,60 per persoon.

Gereisd met partner in november 2009

• 9Joyce10-10-2007

Heerlijk hotel, maar we hadden dan ook de grootste en mooiste kamer gekregen. Alicante heeft veel middelmatige hotels maar dit is echt een van de betere. Het ontbijt is duur maar wel heel uitgebreid en lekker (met verse jus!) Wij hadden geboekt voor 2 nachten en kregen dus extra korting. Alicante is een superleuke stad en wordt ieder jaar leuker met nieuwe trendy (tapas) restaurants.

Gereisd met partner in oktober 2007

• 8Arjan v.d. Leur29-08-2005

Ideaal (rustig) gelegen hotel: op loopafstand van het strand, de vissershaven (met heerlijke restaurants) en vlak achter de Explanada de Espana. Moderne kamers met (regelbare) airco. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Tip: geen ontbijt bestellen; voor 10 euro (hotelprijs) kun je beter elders (en beter) eten.

Gereisd in augustus 2005

Hotel Eurostars Mediterranea Plaza info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort strandZand

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages