Hotel Eurostars Lucentum ****

Hotel Eurostars Lucentum ****

Hotel Eurostars Lucentum
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Eurostars Lucentum voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Eurostars Lucentum in het Nederlands

Perfecte ligging en een prima hotel

Pieter, 20-11-2017

Recht tegenover de Mercado (zeer grote centrale markthal) en de bushalte ligt dit hotel zeer gunstig voor een stedenvakantie. Alle bezienswaardigheden, talloze restaurantjes, winkels etc liggen op loopafstand. De tramhalte vind je op 3 minuten en het grote treinstation op 10 minuten lopen. Het hotel zelf biedt goede kamers met tv (geen NL zenders), minibar, ruime bedden, badkamer met bad/douche, toilet en bidet en haardroger. Wij hadden een kamer aan de voorzijde, maar door de goede isolatie van de ramen was er geen geluidsoverlast van de drukke straat. Het ontbijt was werkelijk perfect, zelfs met verse jus d' orange, bruinbrood, goede koffie, diverse zoetigheden. Personeel is uiterst vriendelijk. Wij kregen bij vroege aankomst (11.00) direct onze kamer, i.p.v. op het gebruikelijke tijdstip van 16.00 uur. Check out is 12.00 uur. Late check out 14.00 uur. Dagelijks schone handdoeken, beddengoedwissel om de 3 dagen.

Uitstekend hotel in het hart van Alicante

Norbert, 29-5-2014

Zeker 4 sterren waard: zeer ruime kamer met goede isolatie. Uitstekend uitgebreid ontbijt en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik heb mijn huurauto (na een rondrit in de Levante) naar de luchthaven teruggebracht en met de shuttle C6 (die een lus maakt van de luchthaven naar de stad) voor 3.85 € recht voor de deur van het hotel afgezet. Aan eetgelegenheden in de stad (dus op wandelafstand) geen gebrek.

Prijs/kwaliteit super!

Michelle, 4-8-2013

Super schoon hotel voor hele leuke prijs. Echt aanrader in Alicante. Tevens ligt het goed centraal in centrum. Wel iets verder lopen voor het strand.

prima net hotel in het centrum

Oellie, 7-3-2013

Prima schoon, modern en net hotel in het centrum van Alicante, beetje last van drukte van de doorgaande weg als je een kamer hebt aan de voorkant van het hotel. Prima bereik van de gratis WIFI. De overdekte markt is aan de overkant van het hotel waar je lekker lokale eten kunt kopen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. De auto kun je parkeren in de ondergrondse parkeer garage in buurt (wel tegen betaling). Binnen 10 minuten ben je aan het strand. Het Fort/kasteel ligt vlak naast het hotel waar je een mooi uitzicht hebt over allicante en de kust. Ontbij in hotel is standaard wat je in de meeste hotels krijgt niet bezonder maar ook niet slecht

Prettig hotel

R.R. von Magius, 5-1-2013

Hotel ligt in het centrum van Alicante en de stad is van hieruit ook lopend prima te verkennen en ontdekken.

Afhankelijk van de ligging kamer heeft men weinig of geen last van verkeersdrukte. Tijdens feestelijkheden kan dit wat meer storen doch dat is nu eenmaal de volksaard. Gewoon zelf meedoen.

Het personeel is zeer vriendelijk wn behulpzaam. Mogelijk is op sommige onderdelen de 4 sterren duiding wat hoog gegrepen. Dat doet verder weinig af aan de totaalbeoordeling van het hotel.

Parkeren direct bij het hotel kan lastig zijn, zeker als men hier nog niet bekend is en/of niet wat lef op sommige punten.

Op 50 meter afstand is een grote ondergrondse parkeergarage waar men de auto, zeker voor nederlandse begrippen, relatief goedkoop kwijt kan.

Overigens zijn de prijzen in Spanje het afgelopen jaar verder wel aardig bijgetrokken, mede ook door de BTW-verhoging naar 23%.

Prima Hotel

Jeroen, 28-11-2012

Dit is een prima hotel, midden in het centrum van Alicante.

De bus van en naar de luchthaven stopt er voor de deur. Het bus bus C6 en deze kost € 2.75 per rit. De rittijd is ongeveer 30 minuten vanaf het vliegveld en de bus rijdt alle 20 minuten.

Aanrader

Camil, 28-10-2011

Hotel zit centraal gelegen in het centrum. Wij hadden l/o en ontbijt was goed verzorgd. Alles is de doen op loopafstand.

mooi hotel op een goede locatie

MRS Lieveld, 22-7-2010

Het hotel is centraal gelegen. Alle plekken in de stad zijn eenvoudig te bereiken (eventueel met bus/tram). Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

prima hotel!

leo, 29-6-2009

ben hier een week geweest.

Hotel ligt vlak bij boulevard en bij het uitgaanscentrum.

een prima plek om je vakantie door te brengen; ik ga in ieder geval weer terug!

Zeer goed hotel!

R. Habets, 10-7-2008

Uitstekend hotel in het centrum van Alicante.

* schone / mooie kamers

* gratis wifi / utp internet

* door de week "open bar" in de lobby.

* prima ligging t.o.v centrum / strand (~ 10 minuten lopen)

M.a.w prima prijs / prestatieverhouding, zou dit hotel weer nemen bij een bezoek aan alicante

Enig minpuntje is af en toe wat lawaai van buiten (door ligging in centrum).

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eurostars Lucentum in Alicante, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eurostars Lucentum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Eurostars Lucentum scoort een 8.86 uit 10 op basis van 13 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: