Bed and Breakfast Casa Beli

55 reviews over Bed and Breakfast Casa Beli in het Nederlands

heerlijke vakantieplek

Janneke
20-3-2015

Heerlijk rustig gelegen accommodatie met een goed verzorgde kamer. Tussen de sinaasappel-, citroen- en palmbomen is de omgeving prachtig! Helaas geen gebruik kunnen maken van het zwembad aangezien het weer niet helemaal wilde meewerken.

Maar met dank aan de tips van Ben Linda toch heel wat leuke dingen in de omgeving gezien en gedaan.

's Ochtends een heerlijk ontbijtje met alles erop en eraan. Wat een goede zorgen!

Ben en Linda,

Super bedankt voor de gastvrijheid, goede zorgen en een fijn verblijf!

Liefs Maaike en Janneke

Eéntje om terug te keren

Kathleen Van Praet
7-12-2014

Linda en Ben weten wat gasten ontvangen is. Wij verbleven er 10 nachten en geen enkel minpuntje kan vermeld worden. Super ontbijt met iedere dag een andere toets, heel nette chalet met mogelijkheid om daar iets (koud) te eten. Het zwembad leek er heel aanlokkelijk uit, doch eind november was het ietsje te fris om daar een duik in te nemen. Nochtans genoten we wel van de luilekkerzetels op het terras. Linda en Ben kennen de streek goed en weten steeds te vertellen wat er te doen is of waar je naartoe kan rijden. Heel rustig gelegen met enkel de vogels welke kwetteren. Kortom, een adresje om je batterijen volledig op te laden. Doe zo voort, Linda en Ben.

Zeker een aanrader!!

Peggy
14-10-2014

Een hele fijne plek. Wij hebben genoten van de mooie accommodatie, de goede bedden, de goede verzorging, de mooie omgeving, de fijne sfeer, het zwembad en.. Nou ja, van alles eigenlijk. Daarom is dit zeker een aanrader!

Fanatastische vakantie gehad!

Marloes
5-9-2014

Wij zijn een week bij Casa Beli geweest. Ben en Linda zijn geweldig gastvrij, ze geven net dat extra stukje service wat je vakantie bijzonder maakt. De kamer is groot en erg schoon, tevens is er een prachtif zwembad waar we elke dag gebruik van hebben gemaakt. Ben en Linda, erg bedankt voor deze heerlijke vakantie!

Prachtige plek.

Olga Drooger
24-8-2014

En heerlijke vakantie , heel erg verwent met een heerlijk uitgebreid ontbijt. Een prachtig groot zwembad met lekker koel water. In onze periode volop zon en heeeel veeeel warmte. Grote ruime en schone kamers. En zeker de goede zorgen en vriendelijkheid van Ben en Linda.TOP.

Fijne plek!

irene_oord
16-8-2014

Casa Beli is een heerlijke plek waar je als gast in de watten wordt gelegd. Niets is Ben en Linda teveel. Ze zorgden voor een goed ontbijt, tips voor uitstapjes en veel gezelligheid. Wij logeerden in het comfortabele chalet, waar het aan niets ontbrak. Er is een heerlijk zwembad en op fantastische bedjes is het fijn siësta houden onder de palmbomen.

Wij hebben er een heerlijke tijd gehad en het is voor ons een plek om terug te komen.

Een 2e Huis

M.Plomp
5-8-2014

Casa Beli is voor ons als of je THUIS komt, geweldige mensen, waar niets te gek voor is. Een ECHTE AANRADER voor een ieder die ECHT wil GENIETEN.

Geweldig!!!

Jef
28-7-2014

Zopas 3 nachten verbleven in Casa Beli. Zeer vriendelijke uitbaters! Fijne verwelkoming en een echt thuisgevoel! We sliepen in de mooie chalet achteraan in de tuin met een prachtig uitzicht! Het ontbijt aan het zwembad was zeer lekker! Hier komen we nog eens terug!

Geweldige Bed and Breakfast in Almoradi, Spanje

Sylvia Mies
29-6-2014

Casa Beli is een fantastische B&B in Almoradi, in de buurt van Torrevieja. De ontvangst door Linda en Ben was hartelijk en warm. Teckel Dannie was meteen verliefd op retriever Chico. Ons chalet was tiptop in orde. Alles klopte, tot in de details. Casa Beli ligt heerlijk rustig midden tussen de citrusbomen en artisjokvelden. Wifi werkt perfect en het zwembad is heerlijk. Voor Linda en Ben is geen moeite te veel om het hun gasten naar de zin te maken. Elke dag weer een andere lekkernij bij het geweldige ontbijt. Linda en Ben, we hebben een super tijd gehad bij jullie. We komen gauw weer terug.

Fantastisch om weer terug te zijn!

Jeroen en Heidi
22-6-2014

Voor de 2e keer waren we te gast bij Casa Beli. Het was net als vorig jaar weer erg gezellig. Niets moet, alles kan!!

We hebben zowel in het Chalet als in de ruime B&B kamer geslapen. Beiden zijn ruim en altijd erg schoon.

Linda en Ben doen er werkelijk alles aan om het je helemaal naar de zin te maken. Heerlijk verse sinaasappelsap (vers geplukt) en verse broodjes in de ochtend.

Het is ons weer zo goed bevallen dat we voor begin oktober direct hebben geboekt!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Beli in Alicante, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Beli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.