Bed and Breakfast Casa Beli

55 reviews over Bed and Breakfast Casa Beli in het Nederlands

Super!

Brigitte
16-10-2015

Wat hebben wij een heerlijke minivakantie van 5 dagen gehad, wat wij onder andere te danken hebben aan jullie, Ben en Linda. Wat een prachtige omgeving, wat een heerlijk charlet en kamer, wat een fantastisch ontbijt een een fijne gastvrijheid! Alles klopt en niemand heeft iets teveel gezegd.

Wij komen graag nog een keer!

Dikke 10

Jeroen en Leony
11-9-2015

Wat hebben wij hier een super weekje gehad.

Wij hadden de chalet gehuurd deze was ruim, schoon en vooral een gezellige accommodatie.

Ook voor onze dochter stond een heerlijk bed.

Verder kregen we elke dag een heerlijk ontbijt aan het zwembad met uitzicht op de bergen en de mooie tuin.

Elke dag vers geperste jus d'orange, verse warme broodjes en een heerlijk eitje...!

Ben en Linda zijn ontzettend gastvrije en vooral erg aardige mensen die veel leuke tips hebben om de omgeving te gaan verkennen.

Fantastische Bed & Breakfast!

M. Schipper
29-8-2015

Prachtige ligging; heerlijk rustig en de eigenaren Ben en Linda zijn ontzettend lieve mensen! Niets is hen teveel. De kamer is van alle gemakken voorzien en wordt dagelijks schoongemaakt. Heerlijk zwembad en terras erbij. Wij hebben echt genoten en hopen er nog eens naar toe te gaan!

Wat ons betreft een aanrader!

Michelle
26-8-2015

De afgelopen 10 dagen hebben wij bij Ben en Linda doorgebracht. Ondanks onze vroege aankomst werden wij vriendelijk verwelkomd en werd er wat te drinken ingeschonken ter verkoeling.

De B&B is netjes en schoon. Er is geen airco in de kamer, maar deze vind je vrijwel nergens in de omgeving. Met ramen open en ventilatoren aan is het prima vertoeven in het gastenverblijf.

Het ontbijt was prima verzorgd. Elke dag vers fruit en warme broodjes.

Casa Beli ligt nabij Almoradi, maar heeft een perfecte locatie om ook de rest van de costa blanca te verkennen. Zo hebben wij Benidorm, Guadalest, Alicante, La Marina, Zenia en modderbaden bezocht. Ben en Linda hebben veel tips, kennen leuke plekken en restaurantjes om er op uit te gaan. Een auto huren is dan wel noodzakelijk!

Casa Beli is wat ons betreft een aanrader.

Waanzinnige locatie

Michel Plomp
28-7-2015

Wat hebben we weer genoten. Voor de 4e keer teruggeweest. Iedere keer weer leuker en gezelliger.

Een dikke tien!

Lotte Penning-Kooij
20-5-2015

Ons plan was 8 dagen genieten. Genieten van elkaar, de Spaanse zon en vooral relaxen. Na 8 dagen Casa Beli kunnen wij maar één ding zeggen; top vakantie, missie meer dan volbracht!

De gastvrijheid van Linda, Ben en Chico is moeilijk in woorden te beschrijven. Voor onze kleine Lieke (7 mnd oud) werd alles uit de kast getrokken. Van baby-opblaasspul voor het zwembad tot kinderstoel&bed en Danoontje bij het ontbijt aan toe.

We verbleven in het chalet. Ideaal met veel vrijheid in en rondom het huisje met op steenworp afstand het heerlijk verkoelende zwembad. De minikoelkast was goed gevuld met zeer smakelijke wijn, die waanzinnig smaakt bij het kijken naar de prachtige zonsondergang vanuit de tuin!

Tussen het ontspannen door kregen we vele leuke tips om met onze huurauto op pad te gaan. Kleine Spaanse stadjes en mooie stranden maakten deze vakantie compleet

Een absolute aanrader voor wie opzoek is naar gastvrijheid, ontspanning en een heerlijk ruime accomodatie!

Fantastische omgeving en ligging Casa Beli is top!

Corrie L'Ortye
19-5-2015

Rustige, mooie Casa met prachtig aangelegde tuin waar je kunt genieten van de gastvrijheid van de eigenaren, Ben en Linda. Onze kamer was een chalet, werkelijk fantastisch ingericht en aangekleed! Groot zwembad en fijne ligstoelen waar je lekker kon genieten. Echt een aanrader! Top! Binnen een klein half uurtje ben je bij het strand. In het dorp vlakbij liggen gezellige restaurantjes waar je heerlijk kunt eten. Ben en Linda adviseren je daarin zeer goed! Op je kamer staat een gevuld ijstkastje, die iedere dag bijgevuld wordt. De kamers worden dagelijks schoongemaakt. Het zal zeker een kindvriendelijke accommodatie zijn, wij hebben echter geen kinderen.

Een heerlijke plek om tot rust te komen.

Yvonne
6-5-2015

We hebben erg genoten van ons verblijf in Casa Beli, gelegen tussen de citroen- en sinaasappelplantages. Ben en Linda (en Chico) doen er alles aan om te zorgen voor een ontspannend verblijf. Als echte gastvrouw kan Linda goed inschatten waar haar gasten behoefte aan hebben. Ben staat altijd klaar met tips voor uitjes of restaurants. Wij verbleven in het gastenverblijf, een zeer ruime kamer die piekfijn in orde was. Inclusief een koelkastje die telkens bijgevuld werd, koffie- en theefaciliteiten en een heerlijk bed. Casa Beli is zeker aan te raden voor een verblijf in de omgeving van Alicante. Strand en de grotere plaatsen als Elche, Murcia en Torrevieja zijn snel te bereiken.

Heerlijke plek !

simone
1-5-2015

Heerlijke plek om tot rust te komen. Lekker ontbijt en een goed bed. Linda en Ben doen alles voor je, om je verblijf zo prettig mogelijk te maken. Top !!

Heerlijke plek

Leidy Doeland
25-4-2015

Je voelt je hier gelijk thuis, warme ontvangst, gezelligheid, gastvrijheid en hulpvaardigheid een 10+.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Beli in Alicante, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Beli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.