Bed and Breakfast Casa Beli

55 reviews over Bed and Breakfast Casa Beli in het Nederlands

Super

Mireille en Ton
6-9-2016

We hebben hier 4 dagen genoten van de gastvrijheid van Linda en Ben. De ligging is heerlijk rustig en het zwembad prachtig. 's ochtends een heel uitgebreid, heerlijk ontbijt dat we geen enkele keer op hebben gekregen. De superlieve hond Chico was voor ons een bonus ;) Linda en Ben zorgen er echt voor dat je je welkom voelt en staan altijd klaar voor je terwijl je toch volledige privacy hebt. Zeker een aanrader!

Geweldig!

Marloes
24-7-2016

Na onze trouwdag even tot rust komen bij Ben en Linda. Het was een herhalings bezoekje want ook vorige keer was het hier geweldig! Geweldige gastvrijheid en aan alles wordt gedacht. Een 1000% aanrader

Super locatie en bijzonder vriendelijke eigenaren

M. van Stokkum
25-6-2016

Wij hebben twee weken in Casa Beli doorgebracht in juni 2016. Wat een paradijsje, het was er heerlijk rustig, gelegen tussen de citrusplantages. Het huis heeft een groot zwembad en prachtige grote tuin. In 20 minuten ben je op het strand van Guardamar, een vriendelijke en vrij rustige badplaats met schitterende zandstranden. Wij hebben genoten van de gastvrijheid van Linda en Ben en de gezellige momenten samen. Zij zijn zeer behulpzaam, ze hadden zelfs een rollator geregeld voor mijn moeder. Wij kunnen Casa Beli van harte aanbevelen.

Heerlijk

Ilse, Geert en Thijs
4-6-2016

Wij zijn zeer gastvrij ontvangen in Casa Beli. De gast staat centraal en niks is te gek. Ben en Linda hebben een zesde zintuig voor wat betreft het aanvoelen van de gasten dus je komt niks te kort. Echt een aanrader om helemaal tot rust te komen. Het ontbijt is bijzonder uitgebreid en we hebben het geen enkele keer op kunnen krijgen (en ik heb echt mijn best gedaan!). De ligging is ideaal ten opzichte van het vliegveld van Alicante (ongeveer 45 min en heel makkelijk te berijden). Het is ongeveer 15 min tot het strand van Guardamar. Wij verbleven vooral op Casa Beli zelf dus geen informatie over bezienswaardigheden in de omgeving. Alicante en Murcia liggen op ongeveer een uur rijden. Lagere score voor kindvriendelijk omdat er geen hek rond het zwembad staat en de tegels erg glad zijn. Het zwembad is wel overzichtelijk vanaf het terras.

Geweldig - Gastvrij - Verzorgd - Top!

Marja en Jaap Kuyvenhoven
26-5-2016

Alles was oké, een prachtige tuin waarin de chalet stond waarin wij overnachten. Toch de vrijheid en privacy en daarnaast de gastvrijheid en betrokkenheid van Ben en Linda. Het zwembad, het ontbijt, de ligging, een echte aanrader, top !!

Geweldig genoten een ontspannen verblijf aanrader.

J. de Keizer
11-5-2016

Wat verder van de kust kom je echt tot rust. Wil je de drukte opzoeken is het geen probleem maar de omgeving biedt zoveel moois dat er makkelijk blijft hangen.

Top!

Marja & Gina
14-3-2016

Een heerlijk weekend doorgebracht in het chalet bij Ben en Linda.

Super verzorgd ontbijt, in gezelschap van de lieve Chico, op het terras aan de voorkant van de Finca, waar ook begin maart al lekker het zonnetje de boel verwarmt.

Omdat de rit naar de Finca de eerste keer vrij ingewikkeld uit te leggen is, werden we door Ben opgehaald bij een herkenbaar punt; top!

Het chalet is van alle comfort voorzien met een hele fijne badkamer en ligt met veel privacy in een ruime tuin met prachtig uitzicht op de bergen!

Hartelijk bedankt voor de gastvrijheid Ben en Linda en veel succes met jullie fijne B&B!!

echt geweldig

Yvonne & Michel
22-12-2015

de gastvrijheid is in een woord geweldig

Fantastisch verblijf.

Jef, Joceline en Elisabeth
4-11-2015

Fijne ontvangst door Ben en Linda, ook al was het heel laat.

Wij vonden de chalet heerlijk om in te verblijven. Privacy ten top.

Voor de koudere nachten kregen een verwarmingstoestel bij. Ook top.

Ik eet glutenfree: maaltijden werden volledig aangepast, waarvoor dank.

Een overheerlijk en rijkelijk ontbijt: vers appelsiepsap, fruit, verschillende soorten brood, voldoende beleg, ei, ...

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar! Dank jullie wel.

fantastisch

Véronique en Joost Laan
23-10-2015

We hebben een heerlijk weekje doorgebracht bij de B&B van Linda en Ben in een schitterende omgeving. Het uitzicht was grandioos.

Een gastvrij onthaal, waarbij alles in het teken van de gast staat. Een kamer waar niets aan ontbrak, ruim, schoon. Een luxe uitgebreid ontbijt.

Linda en Ben hebben leuke tips om de omgeving te verkennen. Kortom een plek om weer helemaal tot jezelf te komen.

Wij komen zeker een keer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Beli in Alicante, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Beli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.