Bed and Breakfast Casa Beli

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Johan Haar

Johan Haar
15-6-2018

Ben en Linda, wat hebben wij weer genoten van jullie en het verblijf in huize Casa Beli. Niet alleen de omgeving is mooi maar ook is mooi om te zien hoe jullie deze bed en breakfast met hart en ziel en liefde runnen. En jullie hebben oog en detail voor de gasten. Van begin tot het eind van de dag zijn jullie met deze B en B bezig hetgeen tot uiting komt in de aandacht voor de gasten. Ben ik vergeet nooit weer dat je onze huurauto hebt gepoetst omdat je het niet kan aanzien dat de huurauto onder het saharahzand zit. De ruiten moeten schoon want de gasten moeten veilig kunnen rijden. Linda, wij vergeten jou spontaniteit en enthousiasme ook niet. Altijd klaar staan voor ons en samen met Ben het overheerlijke ontbijt serveren. Dit is voor ons de 2e keer geweest en sluiten niet uit om alleen voor jullie al nog een keer weer terug te komen. Jullie verdienen op alle vlakken een dikke 10.