Bed and Breakfast Casa Beli

Review geschreven door Frans en Nelleke

fantastische ervaring

Frans en Nelleke
17-7-2017

Heerlijk wat een fijne ervaring was dit. 3 dagen is kort, maar heeft een basis gelegd om terug te komen. Veel dank aan Linda en Ben die deze mooie accommodatie aanbieden en ons hebben verwend met heerlijk ontbijt en veel gezelligheid.

Deze B&B biedt gezelligheid en privacy tegelijk.Ligging van de B&B is in een rustige omgeving. Ontvangst door Linda en Ben was erg hartelijk en in de kamer nog een welkomstdrank. Het chalet in de tuin gelegen is omringd door fruit- en citrusbomen. Het chalet is van alle gemakken voorzien, schoon, prima bed en temperatuur goed te regelen. Zwembad in de tuin was een genoegen, schoon en royale afmeting. Ontbijt was erg uitgebreid en werd in de tuin geserveerd, voorzien van verse producten, kortom hiermee begint je dag goed.

Tips voor de omgeving in een map en persoonlijke info. Vliegveld Alicante 30 min. afstand. Restaurantjes en supermarkt 5-10 min. rijden. Huur een auto om uitstapjes te maken en in omliggende dorpjes te gaan eten. Beslist een aanrader, dus ga hier ook genieten.