Bed and Breakfast Casa Beli

Review geschreven door Sanne

Heerlijk genoten

Sanne
16-5-2017

Samen met mijn oma hebben wij 4 nachten bij Ben en Linda in het chalet overnacht. Beide hebben we kunnen concluderen dat we ontzettend hebben genoten hier.

Het chalet was gezellig ingericht met alle benodigdheden voor een vakantie. Een schone badkamer was tot onze beschikking en de bedden sliepen prima. We konden zelfs de Nederlandse televisie ontvangen.

Ontbijten in de ochtend konden we op het heerlijke terras met uitzicht op het zwembad. Aan de keuze van het ontbijt ontbrak niets! Het zwembad zelf is heerlijk om in af te koelen. Voor de liefhebbers is er de mogelijkheid om zowel volop in de zon te zitten als in de schaduw.

Wel kan ik iedereen aanraden om een auto te huren, aangezien dit je overal brengt en je zonder zeer afhankelijk bent. Wat betreft het huren van een auto in Alicante zijn er voldoende mogelijkheden.