Bed and Breakfast Casa Beli

Review geschreven door P. Bandsma

Geweldig!

P. Bandsma
4-2-2017

Twee dagen hebben wij genoten van de bijzondere gastvrijheid en het fijne chalet in de mooie tuin van Casa Beli. Ben en Linda doen er alles aan om hun gasten in de watten te leggen. Het chalet is bijzonder smaakvol ingericht, de bedden zijn uitstekend en de douche is perfect.

's Ochtends wordt een overheerlijk uitgebreid ontbijt geserveerd. Echt overal is aan gedacht. Je kunt koffie of thee zetten, alles staat klaar. In het handige koelkastje vind je verschillende drankjes. Zelfs een wijntje is aanwezig! Wifi werkt prima en je kunt ook hartstikke goed Nederlandse tv kijken. Er ligt een map klaar met uitgebreide informatie over de streek. Je kunt ook lekker buiten zitten en er is zelfs een prachtig zwembad. Dit is absoluut een aanrader met een dikke 10!

Piet en Nicolien