Bed and Breakfast Casa Beli

54 reviews over Bed and Breakfast Casa Beli in het Nederlands

fantastisch

Fons Morsink
25-6-2018

Deze b&b is echt geweldig. de service is erg hoog. Je vraagt maar en Ben en Linda doen het voor je! Het ontbijt was fantastisch en veel te veel. Wij komen zeker weer terug. Ook de omgeving is de moeite waard en uit eten gaan is er goed en goedkoop! Ben en Linda bedankt hoor voor jullie goede zorgen.

We komen graag nog weer eens bij jullie logeren.

groetjes Leni en fons

Johan Haar
15-6-2018

Ben en Linda, wat hebben wij weer genoten van jullie en het verblijf in huize Casa Beli. Niet alleen de omgeving is mooi maar ook is mooi om te zien hoe jullie deze bed en breakfast met hart en ziel en liefde runnen. En jullie hebben oog en detail voor de gasten. Van begin tot het eind van de dag zijn jullie met deze B en B bezig hetgeen tot uiting komt in de aandacht voor de gasten. Ben ik vergeet nooit weer dat je onze huurauto hebt gepoetst omdat je het niet kan aanzien dat de huurauto onder het saharahzand zit. De ruiten moeten schoon want de gasten moeten veilig kunnen rijden. Linda, wij vergeten jou spontaniteit en enthousiasme ook niet. Altijd klaar staan voor ons en samen met Ben het overheerlijke ontbijt serveren. Dit is voor ons de 2e keer geweest en sluiten niet uit om alleen voor jullie al nog een keer weer terug te komen. Jullie verdienen op alle vlakken een dikke 10.

fantastische ervaring

Frans en Nelleke
17-7-2017

Heerlijk wat een fijne ervaring was dit. 3 dagen is kort, maar heeft een basis gelegd om terug te komen. Veel dank aan Linda en Ben die deze mooie accommodatie aanbieden en ons hebben verwend met heerlijk ontbijt en veel gezelligheid.

Deze B&B biedt gezelligheid en privacy tegelijk.Ligging van de B&B is in een rustige omgeving. Ontvangst door Linda en Ben was erg hartelijk en in de kamer nog een welkomstdrank. Het chalet in de tuin gelegen is omringd door fruit- en citrusbomen. Het chalet is van alle gemakken voorzien, schoon, prima bed en temperatuur goed te regelen. Zwembad in de tuin was een genoegen, schoon en royale afmeting. Ontbijt was erg uitgebreid en werd in de tuin geserveerd, voorzien van verse producten, kortom hiermee begint je dag goed.

Tips voor de omgeving in een map en persoonlijke info. Vliegveld Alicante 30 min. afstand. Restaurantjes en supermarkt 5-10 min. rijden. Huur een auto om uitstapjes te maken en in omliggende dorpjes te gaan eten. Beslist een aanrader, dus ga hier ook genieten.

Pracht verblijf en gastvrijheid subliem

Familie Reinaard
2-6-2017

Gastvrijheid is top. Ontbijt is heerlijk. Chalet is van alle gemakken voorzien. Prijs/kwaliteit verhouding is bizar goed. Het was jammer dat we niet langer hadden geboekt.

Heerlijk!

Jolanda Jansen
18-5-2017

Mooie bed en breakfast, prachtig ingericht. Je wordt verwend door Ben en Linda.

Heerlijk genoten

Sanne
16-5-2017

Samen met mijn oma hebben wij 4 nachten bij Ben en Linda in het chalet overnacht. Beide hebben we kunnen concluderen dat we ontzettend hebben genoten hier.

Het chalet was gezellig ingericht met alle benodigdheden voor een vakantie. Een schone badkamer was tot onze beschikking en de bedden sliepen prima. We konden zelfs de Nederlandse televisie ontvangen.

Ontbijten in de ochtend konden we op het heerlijke terras met uitzicht op het zwembad. Aan de keuze van het ontbijt ontbrak niets! Het zwembad zelf is heerlijk om in af te koelen. Voor de liefhebbers is er de mogelijkheid om zowel volop in de zon te zitten als in de schaduw.

Wel kan ik iedereen aanraden om een auto te huren, aangezien dit je overal brengt en je zonder zeer afhankelijk bent. Wat betreft het huren van een auto in Alicante zijn er voldoende mogelijkheden.

Een fantastische B&B

Stef
18-4-2017

Een fijne vakantie op een fijne plek! Super schoon, fantastisch ontbijt en idyllische omgeving, omringd door citroen velden... Maar toch dicht genoeg bij dorpjes, steden en strand. Ben en Linda zijn erg gastvrij. We hebben zelfs met een paar dagen verlengd aangezien we met de auto waren. We gaan binnenkort weer terug. Dit wordt ons vast vakantieadres in Alicante!

Geweldig!

P. Bandsma
4-2-2017

Twee dagen hebben wij genoten van de bijzondere gastvrijheid en het fijne chalet in de mooie tuin van Casa Beli. Ben en Linda doen er alles aan om hun gasten in de watten te leggen. Het chalet is bijzonder smaakvol ingericht, de bedden zijn uitstekend en de douche is perfect.

's Ochtends wordt een overheerlijk uitgebreid ontbijt geserveerd. Echt overal is aan gedacht. Je kunt koffie of thee zetten, alles staat klaar. In het handige koelkastje vind je verschillende drankjes. Zelfs een wijntje is aanwezig! Wifi werkt prima en je kunt ook hartstikke goed Nederlandse tv kijken. Er ligt een map klaar met uitgebreide informatie over de streek. Je kunt ook lekker buiten zitten en er is zelfs een prachtig zwembad. Dit is absoluut een aanrader met een dikke 10!

Piet en Nicolien

Super genieten

Wil en Tineke
5-11-2016

Eind september 6 nachten bij Ben en Linda doorgebracht. Mooie plek met een prachtige zonsondergang. Rustig gelegen. Bij Ben en Linda ontbreekt het je aan niets. Gastvrij,relaxte sfeer. Heerlijk ontbijt! kortom genieten.

Dorpje dichtbij, wel een auto nodig.

Super

Mireille en Ton
6-9-2016

We hebben hier 4 dagen genoten van de gastvrijheid van Linda en Ben. De ligging is heerlijk rustig en het zwembad prachtig. 's ochtends een heel uitgebreid, heerlijk ontbijt dat we geen enkele keer op hebben gekregen. De superlieve hond Chico was voor ons een bonus ;) Linda en Ben zorgen er echt voor dat je je welkom voelt en staan altijd klaar voor je terwijl je toch volledige privacy hebt. Zeker een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Beli in Alicante, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Beli zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.