Appartement Alicante hills

8 reviews over Appartement Alicante hills in het Nederlands

Schoon dus prima vertoeven

BRENDA,
25-2-2019

Prima appartement schoon ruim alleen warm water beperkt. Snel douchen dan kan t . Wel ver van t centrum maar dicht bij vliegveld 15 euro taxi . Zit een restaurant bij prima voor ontbijt lunch en avond weet ik niet . Receptie is 24 uur open . Redelijk vriendelijk personeel zwembad was nog niet open maar zag er prima uit

Gereisd met partner in februari 2019

heerlijk weekje er tussen Uit!

Bettina,
23-3-2018

Alles ging goed. Van inchecken tot op tijd aankomen.

Ook mijn bagage in Alicante ging heel vlot!

Heerlijk verblijf!

Gereisd met partner in maart 2018

Aanrader.

H.B.,
19-2-2018

Stad met prachtige boulevard en strand bij elkaar. 's Avonds gezellige sfeer, veel eetgelegenheden en heerlijke temperatuur. Aanrader!!!

Gereisd met partner in mei 2016

mooi appartement

rian_2
19-1-2013

schoon,mooie inrichting,airco,grote koelkast,goed bed,elke dag schone handdoeken.uitzicht voor op fabriek en pakeerplein naast britse school geen last van gehad.het hotel/app ligt 10 min van stad allicante en 10 min vliegveld beetje industriegebied.personeel is vriendelijk.er is een klein nieuw winkeltje maar nog niet genoeg dagelijkse spullen.

Gereisd met partner in november 2012

Nooit meer

rava
16-1-2012

Goede ligging t.o.v. vliegveld. Hotel is echter zeer !! gehorig en de kamers zijn zeer spartaans ingericht.

Gereisd met partner in januari 2012

mooi hotel, wel vervoer nodig

jolanda_11
18-11-2011

De accomodatie is zeker aan te raden, mooie kamer, schoon en vriendelijk personeel. Enige minpunt wat ik kan bedenken is dat je een taxi of auto nodig hebt om ergens te komen. Er is wel een bushalte die je in alicante stad kan brengen. Lopend is niet te doen aangezien je dan langs een soort N weg moet lopen waar geen voetpad is.

Gereisd met partner in september 2011

Nieuw, netjes maar zonder sfeer

Jos de Smit
9-8-2010

Het gebouw is fonkelnieuw, ligt op 5 autominuten van het centrum en is ruim opgezet maar mist wel sfeer. De keukenkastjes mogen ruimer gevuld worden (je grijpt vaak mis). Het restaurant is schoon en op zich prima maar de sfeer steriel, ontbijt was prima. Zwembad was mooi maar de vloer werd niet dagelijks schoongemaakt waardoor het dragen van slippers geen overbodige luxe is. Al met al prima voor een paar dagen maar niet echt een aanrader voor 2 weken vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Groot, nieuw en gehorig

Anoniem
2-7-2010

Dit complex met 191 appartementen met 1 of 2 slaapkamers is vanaf juni 2010 open. De appartementen zijn schoon en nieuw en beschikken over wasmachine, airco in de woonkamer en een oven in de keuken. De appartementen liggen dicht bij zee, maar op deze plek is geen strand. Alicante is ongeveer 5 km verderop. Er is beperkte gratis parkeergelegenheid. Het complex staat naast een Engelse school. Twee grote minpunten, het zwembad is klein voor zo'n groot complex en op zaterdagavond was het erg gehorig.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2010

Appartement info

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Aantal personen2 tot 4

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alicante hills in Alicante, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alicante hills zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.