Hotel Abba Centrum Alicante

Hotel Abba Centrum Alicante
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Abba Centrum Alicante voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Abba Centrum Alicante in het Nederlands

Perfect!

Mary
14-2-2017

Alicante is een hele leuke stad met een relaxte sfeer. Hotel ABBA was geweldig! Grote en schone kamers, vriendelijk personeel, goede lokatie. Wij ontbeten er niet, want genoeg en goedkopere mogelijkheden te over , vlakbij. De boulevard met prachtige wandelpromenade is op loopafstand.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke trip naar Alicante

Hieke
1-5-2016

Alicante heeft een heerlijke sfeer en is in het voorjaar een zalige citytrip-bestemming. Wij waren er met Pasen en dat is een indrukwekkende gebeurtenis in Alicante en omgeving. De processie op Goede Vrijdag was heel indrukwekkend. Er is voor ieder gezelschap en elke beurs wel een terras of eethuis te vinden. De promenade is heel mooi met kraampjes en eettentjes. Kies echter je restaurant aan de boulevard zeer zorgvuldig. Wij hadden daar onze enige misser van de hele trip. Vies eten en ongeïnteresseerd personeel. ook de omgeving van Alicante mag er zijn: Elche, Santo Pola etc. we hebben het heerlijk gehad. Hotel Abba Centrum is geweldig, met een heel goed vers en biologisch ontbijt, vriendelijk en hulpvaardig personeel, fijne ruime kamers en een prettige locatie. Alleen de Wifi kan wat beter, die is wat traag.

Gereisd Met partner in april 2015

goede prijs/kwaliteitverhouding, wel wat gehorig

ronaldhenrich
6-4-2015

Hotel ligt in rustige straat vlakbij winkelgebied, meeste restaurants op zo'n 10 minuten lopen, prima strand op zo'n 20 minuten lopen. Kamer redelijk standaard, wel prima douche en ligbad. Wel wat gehorig, niet van straat, maar uit andere kamers en geluid van water aan- en afvoer. Voor zo'n € 95 per nacht een prima keuze als je een citytrip zoekt met vele winkelmogelijkheden, talloze restaurants en een prima strand vlakbij. Stad zelf is niet zo bijzonder, architectonisch bezien. Taxi vanaf vliegveld zo'n € 20.

Gereisd Met partner in april 2015

fantastische plek!

nikki
11-6-2013

Hotel is heel mooi en netjes zeker 4 sterren waard. tegenover zit een supermarkt. Centrum is een klein stukje lopen. Je bent binnen 5 minuten in de grote winkelstraat. Het strand is wat verder maar een leuke route. De locatie is ideaal en het hotel is prima.

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goede ligging en prijs/kwaliteit

Ellie
21-4-2013

Keuring hotel, aardig personeel.

Gereisd Met partner in april 2013

aanrader

B.S
21-7-2012

Heel fijn hotel voor goede prijs. Ligging zeer goed, alles lopend te bereiken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2012

Een prima hotel om een paar dagen te verblijven.

F. Liebrand
15-8-2010

Dit is een keurig en zeer gunstig gelegen hotel. Het is bijzonder makkelijk met de bus te bereiken vanaf het vliegveld. De kamers zijn netjes en de service is goed. Nadeel: geen gratis ontbijt, geen balkon en geen zwembad.

Gereisd Met partner in juli 2010

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Abba Centrum Alicante in Alicante, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Abba Centrum Alicante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.