Lodge Magic Robin Hood

We hebben een aantal aanbieders voor Magic Robin Hood voor je op een rij gezet:

Traveltroef
Traveltroef

2 reviews over Lodge Magic Robin Hood in het Nederlands

Fantastisch ressort voor hele gezin

Richard Slaar
2-11-2018

Dit ressort is helemaal in Robin Hood stijl opgezet. De kamers/appartementen zijn ook helemaal in stijl, prachtig en schoon; worden alle dagen schoongemaakt en bedden worden elke dag gedaan. Het mooiste bij dit park is het zwembad met de grote glijbanen en met de spacebowl. De kinderen genoten ook van het laser-taggen dat elke dag georganiseerd werd. Het buffetrestaurant was zeer goed en ruim gesorteerd: niet alleen Engels, maar ook met tapas, en altijd veel fruit, toetjes en ijs. De ijsco-kar was absoluut ook een succes. Eten en drinken was dus uitstekend; alleen het grill-restaurant was een afknapper, daar moest je je in een uur tijd door een door hen samengesteld menu werken. De shows in het Lady Marian Theatre waren aardig. Met de shuttle naar Benidorm was ook erg prettig. Het park is heel schoon, het ligt prachtig; je hebt wel mooi weer nodig, maar dat valt niet gauw tegen. NB: Als je vroeg aankomt, moet je soms wel even wachten.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2018

Zeer leuke reis met kinderen

Fam. Vanhessche
20-8-2017

Wij logeerden in robin Hood - kamer met 2 volwassenen en 2 kinderen van 5 en 8. De kamer was zeker groot genoeg. De kinderen sliepen in een stapelbed in de living, wij in een aparte kamer. We hadden ook 2 badkamers elk met een douche, toilet en lavabo. Dus meer dan plaats genoeg. Beide kamers hebben ook aparte airco, zodat je elk de gewenste temperatuur kunt instellen.

Verder is er 1 kookplaat, een afwasbak en nog een kleine koelkast, die gevuld was bij aankomst.

Buiten heb je een terras of tuintje met kunstgras met daarin een loungezetel, 2 ligzetels en een klein tafeltje met 3 stoeltjes. Het nadeel is hier wel dat er geen licht is buiten, dus wanneer de avond valt, is het ook wel heel donker. (tenzij je kaarslicht voorziet)

Het eten in het restaurant is gevarieerd elke morgen, middag en avond een ruim assortiment aan warme en koude gerechten. Het één al wat lekkerder dan het ander, maar smaken verschillen uiteraard. Ook de kinderen vonden telkens heel wat lekkers om te eten. Je kan ook eens à la carte gaan eten, maar dat deden we niet, dus kunnen we ook niet over oordelen. Verder kan je 's middags ook aan het zwembad broodjes krijgen voor de kleine honger.

Dranken: heel wat keuze en ook heel wat plaatsen in het hotel waar je je kan laten bedienen of zelf bedienen.

Voor de All-in wordt gebruik gemaakt van een kaart. Die moet je telkens tonen bij het restaurant en de bars. In het begin wat wennen, maar dat lukt wel vlot.

Er is heel wat animatie op het domein, maar daar hebben we zo goed als nooit aan deelgenomen. Wel nog zelden zo'n grote opkomst gezien bij de aquagym. De animator gaf dan ook het beste van zichzelf.

Het zwembad was voor onze kinderen een paradijs. Glijbanen in overvloed. Normaal worden pas kinderen vanaf 120cm toegelaten op de glijbanen. Onze dochter van 5 kan echter wel al goed zwemmen en werd op alle glijbanen toegelaten, terwijl ze slechts 110cm was.

Bij het zwembad is er een soort speeldorp, waar onze kinderen ook heel vaak naartoe gingen tussen het zwemmen door.

Een plaatsje aan het zwembad? Wij gingen soms om 9 uur, soms om 11 uur en soms zelfs na de middag naar het zwembad. Elke keer hadden we nog plaats zat aan het zwembad alsook een parasol, dus vroeg opstaan om te reserveren is niet aan de orde en wordt in principe ook niet toegelaten.

Pluspuntje was ook dat er een vlaamse receptionist aanwezig was. Altijd handig aangezien ons kennis van spaans zo goed als onbestaand is en het personeel het engels niet echt onder de knie heeft.

Vanuit het hotel vertrekt ook op verschillende tijdstippen een bus richting Benidorm. Deze shuttledienst wordt gratis aangeboden door het hotel.

Wij waren alvast zeer tevreden van deze accommodatie en zouden hier zeker nog wel eens terugkomen.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

• RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar
  • WaterparkAanwezig
  • Aantal glijbanen6

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenAmerikaans, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie

• BuitensportenGolfbanen
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Magic Robin Hood in Alfaz del Pi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Magic Robin Hood zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.