Géén boekingskosten

SpanjeValencia (Costa Blanca,Costa de Azahar)Alfaz del Pi

9.1FenomenaalScore uit 5 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

5 Reviews over Magic Robin Hood

• 9Debby08-05-2022

Heerlijke 2 weken all-inclusive in een mooi park

Wij hebben twee heerlijke weken gehad op dit park. De aankomst was wel wat rommelig, erg druk bij de receptie en in eerste instantie een verkeerd huisje gekregen. Na een lange autoreis met 3 kinderen en 2 honden was dat wel even vervelend. Verder kregen we weinig informatie over hoe het precies werkte met al de restaurants, dat hebben we zelf uit moeten zoeken omdat niet iedereen bij de receptie Engels spreekt. Voor sommige moet je namelijk vooraf reserveren en helaas hebben wij door de drukte niet van alle restaurants gebruik kunnen maken. Wij vonden het Grill restaurant en de dinner show echt heel goed, het Italiaanse restaurant was wat minder. De buffetrestaurants zijn fantastisch, voor iedereen is er wel iets lekkers te vinden en er is voldoende variatie. Verder is er zoveel aanbod qua drankjes, ijsjes, toetjes, etc. Het waterpark is geweldig alleen het water in april wel nog koud. Verder super animatie en veel te doen voor de kids.

• 9Natuur
  • 9Ton19-10-2019

Geweldig precies als omschreven

We hadden de lodge met onze kleinkinderen . Super leuk , klein maar voldoende om te slapen en je op te frissen. Netjes onderhouden maar wel even wennen omdat je eigenlijk samen in 1 ruimte vertoeft. Je hoort alles ook de buiten geluiden en jou buren, maar dit ondervonden we niet als een probleem. Vergelijk het niet met een hotel het is alles vrij basic, een minibar , magnetron en koffiezetter is ook aanwezig echter maar twee kopjes maar hier hebben we zo wie zo geen gebruik van gemaakt. De minibar was goed gevuld en dat deden ze iedere dag. Het resort is geweldig en de all-in formule uitmuntend we hebben nog nooit zoveel verschillende voedsel en dranken mogen benutten als hier. Helaas zat het helemaal vol met Engelse toeristen die er een behoorlijk potje van maken. Het personeel doet echter alles voor jou en bleven altijd vriendelijk. Het resort is precies wat er beschreven wordt de kids en wij hadden een mooie vakantie bij Magic Robin

• 10Richard Slaar02-11-2018

Fantastisch ressort voor hele gezin

Dit ressort is helemaal in Robin Hood stijl opgezet. De kamers/appartementen zijn ook helemaal in stijl, prachtig en schoon; worden alle dagen schoongemaakt en bedden worden elke dag gedaan. Het mooiste bij dit park is het zwembad met de grote glijbanen en met de spacebowl. De kinderen genoten ook van het laser-taggen dat elke dag georganiseerd werd. Het buffetrestaurant was zeer goed en ruim gesorteerd: niet alleen Engels, maar ook met tapas, en altijd veel fruit, toetjes en ijs. De ijsco-kar was absoluut ook een succes. Eten en drinken was dus uitstekend; alleen het grill-restaurant was een afknapper, daar moest je je in een uur tijd door een door hen samengesteld menu werken. De shows in het Lady Marian Theatre waren aardig. Met de shuttle naar Benidorm was ook erg prettig. Het park is heel schoon, het ligt prachtig; je hebt wel mooi weer nodig, maar dat valt niet gauw tegen. NB: Als je vroeg aankomt, moet je soms wel even wachten.

• 10Katia13-08-2018

Une expérience extra

Accueil chaleureux, disponibilité du personnel, endroit agréable, grandes chambres...

• 9Fam. Vanhessche20-08-2017

Zeer leuke reis met kinderen

Wij logeerden in robin Hood - kamer met 2 volwassenen en 2 kinderen van 5 en 8. De kamer was zeker groot genoeg. De kinderen sliepen in een stapelbed in de living, wij in een aparte kamer. We hadden ook 2 badkamers elk met een douche, toilet en lavabo. Dus meer dan plaats genoeg. Beide kamers hebben ook aparte airco, zodat je elk de gewenste temperatuur kunt instellen.

Verder is er 1 kookplaat, een afwasbak en nog een kleine koelkast, die gevuld was bij aankomst.

Buiten heb je een terras of tuintje met kunstgras met daarin een loungezetel, 2 ligzetels en een klein tafeltje met 3 stoeltjes. Het nadeel is hier wel dat er geen licht is buiten, dus wanneer de avond valt, is het ook wel heel donker. (tenzij je kaarslicht voorziet)

Het eten in het restaurant is gevarieerd elke morgen, middag en avond een ruim assortiment aan warme en koude gerechten. Het één al wat lekkerder dan het ander, maar smaken verschillen uiteraard. Ook de kinderen vonden telkens heel wat lekkers om te eten. Je kan ook eens à la carte gaan eten, maar dat deden we niet, dus kunnen we ook niet over oordelen. Verder kan je 's middags ook aan het zwembad broodjes krijgen voor de kleine honger.

Dranken: heel wat keuze en ook heel wat plaatsen in het hotel waar je je kan laten bedienen of zelf bedienen.

Voor de All-in wordt gebruik gemaakt van een kaart. Die moet je telkens tonen bij het restaurant en de bars. In het begin wat wennen, maar dat lukt wel vlot.

Er is heel wat animatie op het domein, maar daar hebben we zo goed als nooit aan deelgenomen. Wel nog zelden zo'n grote opkomst gezien bij de aquagym. De animator gaf dan ook het beste van zichzelf.

Het zwembad was voor onze kinderen een paradijs. Glijbanen in overvloed. Normaal worden pas kinderen vanaf 120cm toegelaten op de glijbanen. Onze dochter van 5 kan echter wel al goed zwemmen en werd op alle glijbanen toegelaten, terwijl ze slechts 110cm was.

Bij het zwembad is er een soort speeldorp, waar onze kinderen ook heel vaak naartoe gingen tussen het zwemmen door.

Een plaatsje aan het zwembad? Wij gingen soms om 9 uur, soms om 11 uur en soms zelfs na de middag naar het zwembad. Elke keer hadden we nog plaats zat aan het zwembad alsook een parasol, dus vroeg opstaan om te reserveren is niet aan de orde en wordt in principe ook niet toegelaten.

Pluspuntje was ook dat er een vlaamse receptionist aanwezig was. Altijd handig aangezien ons kennis van spaans zo goed als onbestaand is en het personeel het engels niet echt onder de knie heeft.

Vanuit het hotel vertrekt ook op verschillende tijdstippen een bus richting Benidorm. Deze shuttledienst wordt gratis aangeboden door het hotel.

Wij waren alvast zeer tevreden van deze accommodatie en zouden hier zeker nog wel eens terugkomen.

Bungalow Magic Robin Hood info

• MastercardBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • 24-uurs receptieBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderclubBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)

Maaltijden

• VolpensionBeschikbaar