Appartement Casa Barranco

Appartement Casa Barranco
9,9

15 tips over Appartement Casa Barranco

E&Y, 11-3-2015
Auto noodzakelijk voor boodschappen, strandbezoek, pretparken, restaurantbezoek.
Rob van Duijn, 7-11-2014
Alle appartementen zijn volledig ingericht en goed ingericht
Candy Duinker, 12-10-2014
Het is heerlijk om de Hollandse zomer met een maandje te verlengen, de natuur en temperatuur zijn in april al een stuk warmer dan bij ons. Valencia is gelgen op 1, 5 uur, een prachtige oude stad. Op de terugweg namen wij de route langs het strand met tal van kleine baaitjes, steile rotsformaties en heerlijke strandjes met gezellige buitenrestaurants.

Mylene Brantz, 6-10-2014
Laat een echte Spaanse signorita een heerlijke paella maken. Ideaal voor een groep vrienden om lekker van te smullen.
Kate Huizer, 18-8-2014
In de buurt van het leuke maar toch ook nog rustige Alfas leuke restaurantjes, heerlijke stranden dichtbij, shoppen in Alicante till you drop. Leuke badplaatsen en nog nooit zo volledig tot rust gekomen. Leuke overige aanwezige gasten waar je wel of niet mee in contact kan komen.
Lex, 27-6-2014
Heel veel leuke dingen te doen in de omgeving

J.Dirkx, 30-4-2014

Mooi achterland, in Febr mooie bloesemtocht.

En wil je de drukte opzoeken, binnen 10 min zit je in Benidorm.

renée hablé, 11-3-2014
Wij reden met de auto naar de bergen en langs de Moorse dorpjes, waar in februari duizenden amandelboompjes bloeiden in een tere pracht van roze en zachtroze bloemetjes. We genoten van de wandeling naar de kloof bij Abdet met het heldere groene water in de zachtgele rotsbekkens en van de bronnen met picknickplaats op de berg boven Benifato. Ook de vuurtorenwandeling langs de kust was mooi en dan vooral de kleine paadjes naar de steengroeve met zijn prachtige pigmenten met het uitzicht op de zee.
Familie Essenstam, 6-8-2013
Zowel in het nabijgelegen l'Albir als in het iets verderop gelegen Altea vind je uiteenlopende restaurants om lekker te eten.
R Bek, 24-7-2013
Alles is te regelen via David of Hans. Ga zo door!