Vakantie in Alcoy

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Alcoy

Reviews over Alcoy

• 10Frank Bielen07-09-2019

Totale ontspanning

Casa Bons Aires in Alcoy. Vier dagen van extreme rust, stilte en totale ontspanning. Zo kan ik ons verblijf in Casa Bons Aires kort samenvatten. Vanaf de luchthaven van Alicante heb je een autorit van een klein uurtje af te leggen, voor je in het nationaal park “Santuario de la Font Roja” aankomt in Alcoy. Aan de voet van de berg begint een kronkelige weg die je tot Casa Bons Aires leidt. Daar aangekomen werden we hartelijk verwelkomd door gastheer Luc en gastvrouw Nelly die uit het Antwerpse afkomstig zijn en hun droom kunnen verwezenlijken met het runnen van deze B&B midden in het natuurgebied. Het uitzicht op de vallei vanop de terrassen bij het zwembad, is adembenemend. Alsof je midden in een postkaart zit, kan je blijven kijken naar de omgeving waar je telkens weer iets nieuws kan ontdekken. Kleurschakeringen, bomen, vogels en zelfs een heuse burcht op een heuveltop maken het plaatje compleet. Vanaf de Casa kan je wandeltochten sta

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur
    • 10Omgeving
    • 10Sfeer in stad
    • 10Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2019

• 8conny27-03-2019

stad met industrieele rijkdom

Alcoy is een stad waar 3 rivieren samen komen. In het oude centrum vind je prachtige gebouwen uit de tijd dat de stad welvarend was door de industrie. Verder zijn er een aantal kerken en musea. Zeker de moeite waard is het bezoek aan het Museo Alcoia de la Fiesta, waar je alles ontdekt over de traditionele feesten in deze regio. Er zijn een aantal indrukwekkende bruggen die de rivieren overspannen, er onder loopt een mooi wandelpad. Alcoy is niet echt bekend maar zeker een bezoek waard.

• 7Uitgaanslevenn
    • 8Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in maart 2019

• 9ron mertens25-03-2016

pareltje in prachtige omgeving

reis van altea naar alcoy - prachtige route door de natuur en langs Guadalest!!! en kom aan in de universiteitsstad Alcoy en ga naar het oude centrum,loop en kijk in deze prachtige stad in geweldige omgeving

• 7Uitgaanslevenn
    • 9Omgeving
    • 9Sfeer in stad

Gereisd met partner in februari 2016

• 8Arjen en Nancy Blok12-02-2015

Verrassende stad

Op het eerste gezicht een industriestadje met een verrassend mooi centrum en prachtige oude bruggen.

• 8Omgeving
    • 8Sfeer in stad