Camping Ribamar

17 reviews over Camping Ribamar in het Nederlands

Redelijk

Henk
24-8-2016

Geen verkeerde camping, maar vind deze met een 8,9 wel overschat. Sanitair was oud en lang niet altijd schoon. Veel rumoer tot in de late uurtjes. Stank van het riool. Strand bij de camping kun je ook niet zoveel mee en de omgeving is ook niet bijzonder. Wel positief; de grote plekken, de eigenaar die altijd aanwezig en aanspreekbaar is en ook vonden we het zwembad met zout water best een lekker zwembad.

Toffe camping

B.
13-8-2016

Prima camping om met het gezin te komen

Afgelegen camping in de natuur met prachtig grote schatrijke plaatsen. Eigen opgang naar kleine kiezel baaien. Veel wandelmogelijkheden.

top camping in mooi park

arie_blokker
26-10-2014

de veelbesproken slechte toegangsweg heeft ook zijn functie, het is zeker goed voor het mooie natuurgebied, een maal de camping bereikt heb je een prachtige locatie in een mooi gebied waar je ook lekker kunt biken en wandelen en natuurlijk in een baaitje zonnen en zwemmen, alcossebre zelf is lekker relaxed met niet allemaal van die torenflats vol toeristen kortom mooie tijd gehad in bungalow en niet duur bij gastvrije camping

Fantastische ligging

rujo
18-7-2014

Bungalow op de Camping Ribamar in Alcossebre ligt fantastisch, honden toegestaan, vriendelijke en aardige beheerder, lekker zwembad, rotsbaaitjes met strand op 500 meter afstand, goede wandelmogelijkheden

Waren alle campings maar zo

Harrie Loonen
15-7-2014

Werd er tijdens mijn trektocht in Juni goed ontvangen,

Een goede prijs prestatieverhouding.

Prima sanitair en ik kon zelf het beste plekje voor mijn trekkerstentje opzoeken.

De weg er naar toe is vanaf Alcossebre maar gewoontjes.

Een prima plaats om te wandelen in Parc Natural de La Serradirda

Hele mooie camping

Geert
26-5-2013

Inderdaad, de weg ernaar toe is een hobbelige zandweg van 2 km, maar dan krijg je ook een professionele camping. Staanplaatsen ruim, wel kiezel. Heel mooi en schoon sanitair. Wat geisoleerd gelegen, maar daar krijg je wel rust voor terug. Een pad voert naar het strand, maar dat strand is wel rotsig en je bent per stap door een mug gestoken voordat je er bent. Maar dat mag de pret niet drukken.

Heerlijk rustige camping

tywiersma
20-5-2013

In mei 2013 bijna een week gebleven met caravan. Toegangspad van ca 2 km was een drama , bijna alleen nog geschikt voor 4wieldrive: kuilen, gaten etc. Tijdens ons vertrek werd hier overigens aan gewerkt. De receptie is vriendelijke en hulpvaardig. Sanitair is perfect en zeer schoon. Plaatsen ruim en goed voorzien met water en electra. Ligging in natuurgebied en rustig publiek. Op wandelafstand van het dorp. Ideaal voor rustzoekers!

een stukje hemel op aarde

MAGGEN Luc
8-4-2013

Camping Ribamar is gewoon Excellent !!!! alles is er netjes en helemaal in orde. De ontvangst is er warm, vriendelijk en alle personeel van de eigenaars tot de tuinman zijn steeds hulpvaardig.

Als je de koude winters wil ontvluchten met je beslist naar daar gaan, je zal er rust, vriendschap en ZEER aangename temperaturen vinden.

rust, schoonheid en comfort voor een lage prijs

annemie_reyskens
4-10-2012

Ideaal voor liefhebbers van rust en natuur. Bungalow : volledig uitgerust, zeer netjes, airco inbegrepen. Bungalows dicht bij elkaar en toch privacy. Heerlijk zwembad, zeer mooie omgeving.

Zandweg naar camping (ongeveer 1,3 km) : maakt auto zeer vuil maar is voldoende breed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ribamar in Alcoceber, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ribamar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.