Hotel Alcossebre Beach Resort

Hotel Alcossebre Beach Resort
7,2

6 tips over Hotel Alcossebre Beach Resort

Harry, 28-9-2014
Aanvliegen via Barcelona of Valencia en daar een auto huren. Binnen 6 a 7 uur op je bestemming vanuit Nederland.
vakantieganger, 22-9-2014

Een huurauto is aan te bevelen. Het complex ligt behoorlijk afgelegen. En het is echt een flink stuk lopen naar Alcossebre. Wel kleine supermarkt en twee restaurants op loopafstand.

Op dinsdagavond is er een markt in Alcossebre. Leuke andere plaatsen om te bezoeken op 30 minuten rijafstand: Peniscola en Orphesa.

Leuke dorpje Morella in de bergen is ook met de auto te bezichtigen.

van Ruiten, 11-5-2014

Voordelig eten in het dorp, lekkere tapas. Patatas bravas en hamkroketjes waren hier favoriet.

maak een paar mooie wandelingen in het natuurgebied naast de vuurtoren en bezoek Peniscola.

We hebben een aantal aanbieders voor Alcossebre Beach Resort voor je op een rij gezet:

Fam. te Rietstap, 29-7-2013
Je moet je bij aankomst niet bij het appartementencomplex aanmelden, maar ergens anders. .
Jan Ackema, 2-4-2013
Ga gewoon alle kroegen af. Gezellige sfeer en je krijgt waar voor je gld.
Dimitri Tanghe, 22-8-2012
Centrum is net iets te ver om te voet te doen. Wij hadden fietsen meegbracht en dit is ideaal. Per appartement krijg je een ondergrondse garage waar je oa de fietsen en auto kan parkeren. Is echt een aanrader.