Hotel Alcossebre Beach Resort

Hotel Alcossebre Beach Resort
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Alcossebre Beach Resort voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Alcossebre Beach Resort in het Nederlands

Mooi resort maar in- en uitchecken moeizaam.

Henk, Bergen op Zoom
23-9-2017

Modern en schadevrij appartement, mooi zwembad.

Receptie nauwelijks bemand, lange wachttijden bij aankomst en vertrek. De beheerder moet worden gebeld alvorens men door het hek mag.

Ondergrondse garagebox voor ieder appartement. Wel omslachtig in- en uitrijden.

Ligging vereist de beschikking over eigen vervoer, minimaal een fiets.

Let op bij boeking: Wij hadden een appartement op de begane grond zonder enig uitzicht.

Heerlijk

Fam vermeulen
31-7-2016

Na 3 jaar voor de derde keer gekozen voor deze heerlijke plek.veelal spaanse gezinnen die hier heengaan.prachtig zwembad,fijn en ruim appartement.dat er geen ligbedden om het zwembad staan vinden wij juist fijn.veel ruimte erom

Heen.koop gewoon een ligstoeltje bij de supermarkt. Receptie s behulpzaam.Auto is wel nodig naar centrum.kortom weer een heerlijke vakantie gehad

8 ème visite

Tontoncamel
28-6-2016

Je viens dans ce complexe depuis son ouverture , donc 8 ème visite.

Ce qui ne change pas : belle situation , belle piscine , beaux appartements.

Ce qui a changé ; presque plus de sièges piscine (8 et tous cassés),le bain bulle de la piscine en panne durant trois semaines.

Entretien des communs , pas un seul passage en trois semaines.

Plus de percolateur , un appareil avec capsules (qu'il faut acheter sur place).

Prix des appartements différents selon que l' on vient avec une agence , via le propriétaire ou via une agence du village.

Je conseillerais de prendre un deux chambres avec deux salles de bain , d' apporter sa cafetière .

La wifi est meilleure cette année ( 25 euros pour trois semaines) mais pas question de lire une vidéo ou regarder la tv.

TV aucune chaine francophone .

Petit supermarché tout près et un autre plus grand à 5 minutes en voiture

Vrij Uit

,Mooie zwembad maar slecht service

Hauptmeijer
20-7-2015

We kwamen midden in de nacht rond 1:20 omdat onze vliegtuig in Barcelona landen om 20:00 s'avonds dus we moeten onze auto nog ophalen en snel hapje eten. De afstand plus minus 234 km dik 2,25 uurtjes rijden . We hebben netjes gebeld dat we later aankwamen maar we kregen wel extra rekening van 35 euro erbij van wege dat we te laat komen belachelijk 😳 goed voor ons is de service onder de maat en ze spreken heeeeeeel slecht Engels

Nooit meer

Kris van ginderen
14-7-2015

Hoewel deze accomodatie hoge punten scoort zijn er veel ergernissen. Keuken heeft wijnig uitrusting qua kookmateriaal. Ook hadden wij een kleine terrastafel en slechts 5 terrasstoelen voor 6 persoonsapartement. Wanneer je een douche neemt en iemand anders wast zig in badkamer 2, valt het water niet te regelen. Jacuzzi in badkamer is stuk, tv is stuk gegaan, kortom algemeen onderhoud is niet zo best (typisch spaans) mooi in het begin maar herstellingen bijhouden doen ze niet. Het zwembad is heel mooi en groot, maar geen of stukke ligbedden. Wanneer ik alles begin op te tellen is het mooi en lijkt het prima bij aankomst maar eens je er enkele dagen verblijft begin je de tekortkomingen te ontdekken.

Leuk, maar met een kanttekening

Harry
28-9-2014

Een complex met 90 appartementen. De eerste indruk is prima. 2 slaapkamers en 2 badkamers (stoomdouche en whirlpool). bedbank in de woonkamer voor nog 2 slaapplaatsen. Misschien als bed wel geschikt, maar niet als 2-zitsbank. Pratend over bedden. De matrassen zijn spijkerhard en voor mij en mijn partner betekende dat elke dag met rugpijn opstaan. Daarbij opgeteld de bank en kunststof stoeltjes op het balkon draagt niet bij aan het zitcomfort. Keukeninventaris is karig. In aantal en variatie. Deksels van pannen kapot en slecht schoon gemaakt. Receptie wordt niet bezet gedurende vaste tijdstippen, maar is wel telefonisch bereikbaar. Klachten/ problemen met de Airco en Wifi werden snel opgelost. Bij het einde van de vakantie om 1 uur afgesproken met de beheerder, maar die was niet aanwezig. Zwembad is prachtig, maar 10 (kapotte) ligbedden voor 90 appartementen is weinig. Het complex is ook super gehorig.

Luxe rustig gelegen appartementencomplex

vakantieganger
22-9-2014

Luxe accomodatie met een goede voorzieningen in de badkamer, keuken en een fijne airco. Wel erg gehorig. Fijn langzaamaflopend schoon zwembad. Geen glijbaantje of afgezet deel in het zwembad.

Ligbedjes zijn er (bijna) niet. Je kunt wel heerlijk op het gras liggen, dus wij vonden dat geen probleem. Geen grote schaduwplekken of parasols bij het zwembad. Dat vonden we wel jammer. Voor kinderen wel klein speeltuintje en minitennisbaan aanwezig. Een groot zandstrand met een langzaamaflopende zee op zo'n 300 m loopafstand. Wat wij echt minder fijn vonden is dat er tijdens de beperkte openingstijden vaak nog niemand aanwezig is bij de receptie. Bij klachten over iets dat niet in orde is in de accomodatie, lukt het daardoor bijna niet om iemand te pakken te krijgen die daar wat mee kan. Vervolgens wordt er ook nog erg laconiek met klachten omgegaan. Mogelijk speelt de taal daar ook een probleem bij. Geen mogelijkheid om Engels te spreken bij de receptie, echter wel Duits.

heerlijke vakantie gehad

van Ruiten
11-5-2014

Alcossebre beach resort heeft mooie en luxe appartementen voor een goede prijs. Goed beveiligd complex. We hebben er genoten. We zijn gevlogen naar valencia en daar auto gehuurd. Zeer mooi natuurgebied vlakbij. Eten in dorpje niet duur. Nadeel is dat er niet echt een receptie is, dus als je aankomt moet je bellen en wachten of naar een kantoor rijden. Zwembadwater was nog koud begin mei. Ligbedden bij zwembad gammel, maar gras ligt heerlijk. Genoeg ruimte voor kk om te spelen en leuke gratis tennisbaan. Fijne stranden vlakbij.

Gewoon fantastisch

mia
3-10-2013

In één woord: Super complex. Wij waren met vier en hadden een appartement met 3 slaapkamers en 2 badkamers met bubbelbad en stoomdouche. Wasmachine, vaatwas, oven, microgolf. Je kan het niet bedenken of het is aanwezig. Terras helemaal rond ons appartement. Hele mooie en zeer goed onderhouden tuin: bravo voor de tuinman. Zwembad met jacuzzi is zalig (september is watertemperatuur van zwembad goed). Complex is volledig afgesloten en goed beveiligd. Garageboxen gratis ter beschikking. Op wandelafstand (ong. 4km) van stadje waar er genoeg drink- en eetgelegenheden zijn. Prachtige streek om te wandelen tussen de natuur. Is nog redelijk Spaans en niet echt toeristisch. Hier kan je komen om te rusten en te genieten van de natuur. Eigenaar Pacco is heel behulpzaam en spreekt goed frans. Uren van receptie niet altijd duidelijk maar toch dagelijks iemand aanwezig. Je kan er goedkoop en lekker eten en drinken.

Mooi verblijf

Martine
10-9-2013

Het appartement heeft alles, is volledig ingericht met hoogwaardig materiaal.. er is zelfs een koffiemachine met pads voorzien.

Wifi is ook verkrijgbaar tegen15 euro per week.

Er is een ondergrondse garage met staanplaats voor één auto.

Het onderhoud van het appartement is slecht , het is zeer oppervlakig gekuist,.

De douche randen zijn zwart beschimmeld wat een zeer vuile indruk geeft.

De randen vanhet buitenzwembad zijn ook zwart beschimmeld.

Het bubbelbad is maar bepaalde uren van de dag beschikbaar en het water is koud

Er zijn ook bijna geen stoelen aan het zwembad voor 90 appartementen.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alcossebre Beach Resort in Alcoceber, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alcossebre Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alcossebre Beach Resort scoort een 7.63 uit 10 op basis van 20 reviews.