We hebben een aantal aanbieders voor Alcoceber voor je op een rij gezet:

vakanties Alcoceber

We hebben een aantal aanbieders voor Alcoceber voor je op een rij gezet:

Reviews over Alcoceber

Heerlijk verblijf in mooie omgeving

René de Ruiter
    21-1-2018

Wij verbleven op Camping Ribamar mooie camping in natuurgebied met leuk zwembad en restaurant. De omgeving is fantastisch om met een ATB te verkennen je kan door het natuurgebied langs de kust helemaal naar Peniscila fietsen echt een aanrader.

Schilderachtig plaatsje aan de spaanse kust.

Sanal
    2-4-2016

Een leuk klein plaatsje met een rustige uitstraling. Het ligt tegen een berg aan, waar je heerlijk kan wandelen in het uitgestrekte bos landschap of het rotsen strand. Het grenst aan een leuke boulevard die goed onderhouden wordt. Waarna het afzakt langs het strand tot aan cap i corp waar het rustiger wordt. Je kan heerlijk doorwandelen tot het volgende berg gebied. Als je van rust en natuur houd zit je hier goed. Wij waren er de laatste 2 weken van maart. We hebben geen Nederlanders gezien maar allen wat spaanse touristen. Wij vonden dit ideaal en hebben genoten van de rust.

Gereisd Met partner in Tue Mar 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk dorpje in voorseizoen nog erg rustig

Olaf
    18-6-2015

Gezellig dorp met matig strand maar wel mooie wandel mogelijkheden richting noorden naar nationaal park. Camping Ribamar bereikbaar via 2km onverharde hobbelige weg met de camper maar zeer de moeite waard.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtig ongerept stukje natuurgebied

Annett Bulder
    3-5-2014

prima bestemming voor gezinnen vanwege de mooie en goede campings, met veel mogelijkheden voor kinderen, mensen die een rustige vakantie willen hebben, vanwege de natuur en de prachtige grillige kust, prijs kwaliteit verhouding is prima. hotels zijn goed, restaurants zijn goed. de stad Valencia is zeer zeker een bezoek waard! Al met al heb je niet veel nodig om daar een perfecte vakantie te beleven.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2013

Leuke badplaats met gezellige boulevard

Rian
    31-7-2013

Gezellig Spaans plaatsje voor gezinnen met jonge kinderen. 's Avonds lekker eten met uitzicht op zee of even slenteren over de boulevard met een lekker ijsje. Om echt op stap te gaan moet je ergens anders zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013
Alcoceber scoort een 8,5 uit 10, op basis van 69 reviews