Hotel Solvasa Olympia

3 reviews over Hotel Solvasa Olympia in het Nederlands

Prachthotel

Chris
10-1-2009

Zeer goed hotel met heel uitgebreid ontbijtbuffet, en gelegen op enkele meters van metro-station, vanwaar je heel makkelijk Valencia kan bereiken. Ligt wel in een voorstad van Valencia

Gereisd Met partner in januari 2009
2008

Vlakbij metro Palmaret met directe verbinding naar centrum

marcdd
6-2-2008

Vlakbij metro Palmaret met directe verbinding naar centrum en luchthaven. Ruime kamers met alle faciliteiten. Betaalde slechts 50euro/nacht. Ontbijt wel te betalen (11 euro). Wel uitgebreid buffet. Zwembaden en fitness kunnen ook door niet hotelgasten gebruikt. Tijdens verblijf was voetbalclub FC Brasov (Roem) hier op stage. Geen hinder. Pleit wel voor degelijkheid van hotel.

Gereisd Alleenreizend in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijn hotel, receptie sprak engels

Ineke
3-2-2008

Fijn hotel, receptie sprak engels. Centrum ligt wat verder weg maar goed te bereiken met de metro .opstappen tegenover hotel. Zeer goed gevarieerd ontbijt.(wel apart betalen pp 11 euri) jammer dat er op de kamers geen wegwijs ligt wat waar te vinden is in het hotel. Mooie Spa en heerlijk zwembad... wel badmuts meenemen. Fijne tijd gehad heerlijk!!!!!

Gereisd Met partner in januari 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Solvasa Olympia in Alboraya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Solvasa Olympia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.