Appartement Port Saplaya

Appartement
Appartement Port Saplaya
7,1

5 reviews over Appartement Port Saplaya in het Nederlands

Appartement prima maar we zullen niet terugkomen.

E
22-7-2019

Appartement voor 4 personen, ruim appartement, 2 slaapkamers, 2 badkamers, keuken met wasmachine. Ruim balkon met prachtig uitzicht op zee. Appartement was wel heel erg gehorig. Medewerkers van de receptie erg aardig en behulpzaam. Port Saplaya ligt 5 km van Valencia, met taxi goed bereikbaar voor 12-15 euro. Rijdt ook bus naar Valencia, lijn 112 maar die stopt niet in centrum, dan moet je nog kwartiertje lopen. Zwembad 5 minuten lopen vanaf appartement. Openingstijden van 11.30 uur tot 15.00 uur en van 17.00 uur tot 20.30 uur. Voor appartement ruim strand met heerlijk warm zeewater, dat was wel het grootste pluspunt, de ligging aan zee. De restaurantjes in omgeving zijn niet geweldig, eten niet best en bediening belabberd, de meesten spraken geen woord Engels. Ze zijn alleen gericht op de Spaanse toeristen en hebben lak aan buitenlandse toeristen. In Valencia is dat gelukkig niet zo.

Prima stek voor een rustige vakantie!

Harald
12-8-2017

Mooi opgezet complex direct aan zee en 5 km van Valencia, met bus of taxi goed te bereiken. Personeel van receptie is erg vriendelijk en behulpzaam. De appartementen zijn schoon en ruim. De airco werkt goed in alle kamers. De inrichting is voldoende. Rondom het complex zijn diverse restaurantjes waar je goed voor normale prijzen kunt eten, prijzen zijn als in Nederland. Er is behalve strand en zwembad niet veel te doen. Naast Valencia ben je zonder auto beperkt. Het strand en de zee is schoon. Er zitten veel Spanjaarden die daar een appartement hebben, af en toe kom je een Nederlander of andere nationaliteit tegen. In de restaurants en winkels spreekt men geen woord Engels, dus communiceren adhv woordjes en gebaren. In Valencia zelf spreekt men wel Engels. Kortom, een prima stek voor een rustige vakantie. En betaalbaar tov vergelijkbare accomodaties. Vanaf Valencia Airport is het een half uur rijden naar Port Saplaya (Alboraya). Als je met meer dan 4 bent, heb je een busje nodig.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

Super leuke uitval basis voor Valencia

Sylvia Reurink
5-8-2016

Mooi ruim appartement voor 6 personen. Wel gehorig en de parkeergarage hell on earth. Andere kant van haventje waar wij zaten lekker rustig.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Niet doen.

Henk
1-4-2009

De oorsrpronkelijke opzet van Portsaplaya was ok, maar door de op zich aardige en pastelkleurige laagbouw en kleine haventjes te omringen met foeilelijke en veel te hoge appartementencomplexen is het geheel een fiasco geworden. Sfeerloos en al enigszins verpauperd. De te huur aangeboden appartementen zijn van een bedroevende kwaliteit, gehorig, klein en te duur. Wandelen langs de kades vereist slalommen langs de hondendrollen. De beschikbare restaurants bieden matige kwaliteit. Als uitvalsbasis voor Valencia is Portsaplaya ongeschikt. Kost veel te veel tijd om het centrum te bereiken. In de stad zijn betere alternatieven.

Gereisd Met vrienden in Thu Feb 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Kwaliteit

Norbert
26-6-2008

Saplaya is een prachtige urbanisatie op 15 min vh centrum v Valencia. Architectuur vd hoogste klasse en een haventje dat in heel de urbanisatie kronkelt. Prachtig. Doch....wat jammer dat de apartementen zo gehorig zijn en zo goedkoop gemaakt. De goedkoopste materialen zijn gebruikt. En men hoort alles vd buren en de buren van jou. De bouwheren zijn hier weerom voor groffe winsten gegaan. Allemaal prachtig maar eens gekocht ontdekt men de defecten.

Gereisd Zakelijk in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Huishoudelijke apparatuurKluis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Port Saplaya in Alboraya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Port Saplaya zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.