Appartement Patacona Resort

Appartement
Hotel aan zeeWeer vandaag32°21°
Appartement Patacona Resort

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Patacona Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Patacona Resort in het Nederlands

Simpel maar handig

Lieshout
29-5-2017

Is inderdaad niet echt een complex voor vakantiegangers maar ook veel bewoond door Spaanse mensen. In mei is veel nog dicht hier en weinig personeel.Ligt wel lekker aan het strand. Wel lekker na een dag centrum. Moet wel met de bus of taxi naar het centrum maar is te doen. Zwembad is in mei alleen het weekend open. Wel een wasmachine en vaatwassen in het appartement. Was netjes schoon. Simpel complex en niet echt voor kinderen. Wij vonden het lekker om na een dag te shoppen nog lekker aan het strand te liggen. Leuk fietsen van centrum naar dit complex over de boulevard.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vijandig en armoedige bende

Ronald Elberse
9-5-2017

Allereerst is het geen resort of hotel of wat dan ook. Het zijn appartementen die gewoon bewoond worden met daartussen een aantal vakantieappartementen.

Zorg dat je aan de goede kant van het blok zit. In Blok 2 aan zwembadkant, in Blok 1 aan de buitenkant. Appartementen zijn erg koud.

Het appartement dat wij hadden was echt armoedig. Kapotte kastjes, lichten die het niet doen. Apparatuur die niet werkt en, heel gevaarlijk, stopcontacten die uit de muur komen. Geen schoonmaak en handdoeken (deze zijn wit dus na 3 dagen weet je wel hoe laat het is). Neem pertinent geen eten bij je verblijf. De 'kantine' (mag geen restaurant heten) wordt gerund door een aantal zeer nare mensen die alleen maar Spanjaarden tolereren. Eten is gewoon slecht en er wordt veel gerookt.

Het zwembad is van 1 juni tot en met 1 oktober geopend. Dus zwemmen daarbuiten is niet mogelijk. Zonder fietsen is het geen doen, zover ligt het van Valencia vandaan.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2017

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Patacona Resort in Alboraya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Patacona Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.