Hotel Olympia

3 reviews over Hotel Olympia in het Nederlands

Goed hotel.

Chris
24-7-2010

Mooi en luxe hotel, maar ligt net buiten de stad Valencia, vandaar ook de goede prijs. In de directe omgeving weinig te beleven, alleen een supermarkt en cafe. Alles is met de metro te doen (ook het strand). Metro halte Palmaret ligt direct naast het hotel. Metro's rijden tot 23:00 daarna kan je een taxi nemen voor ongeveer 8 euro. Hotel kamer schoon met airco en uitstekende badkamer.

Gewoon een goed hotel voor een lage prijs maar betekent wel dat je met metro/taxi moet reizen.

Gereisd Met vrienden in juli 2010
2008

Het hotel is na aankomst op het vliegveld "Manises" heel 2

Th. Roberts
16-4-2008

Het hotel is na aankomst op het vliegveld "Manises" heel gemakkelijk te bereiken per metro. Uitstappen bij halte Palmaret, dat is precies op het punt waar de metro bovengronds komt. De straat oversteken en je bent er. De metro is heel schoon(Geen grafity!) en goedkoop.(nog geen 2 euro voor een kaartje). Het hotel zelf is goed uitgerust. Je vindt er: whirlpools, fitness, sauna en een mooi binnen zwembad. Alles gratis te gebruiken als hotelgast. De hotelkamer was prima en netjes verzorgd. Eerst kregen we een kamer met uitzicht op een witte blinde muur, maar na klacht bij de receptie, kregen we meteen een nieuwe kamer met vrij uitzicht. Enig minpuntje: de sauna's en whirlpools kunnen niet door vrouwen en mannen samen benut worden. Het ontbijtbuffet kost 11,77 euro p.p. maar is super goed en die prijs best wel waard. In de directe omgeving van het hotel vind je: een supermarkt en leuke restaurantjes. Resumerend: dit hotel is aanrader. De prijs(70€) is wel afhankelijk van het seizoen.

Gereisd Met partner in februari 2008
2007

Dit hotel in de wijk Alboraya zou eigenlijk gewoon onder m

Ellen
20-12-2007

Dit hotel in de wijk Alboraya zou eigenlijk gewoon onder Valencia moeten staan. Zeer goed hotel met mooie, ruime, schone kamers (in ons geval met 2-persoonsbed en ligbad). Personeel spreekt goed engels en is zeer behulpzaam. Hotel ligt op 200 m van metrostation Palmaret, 5 stations verderop (10 min) is het centrum van de stad Valencia. Vanaf de luchthaven gaat een rechtstreekse metro richting het hotel (30 min). Restaurant in hotel is slecht, kwaliteit onder de maat en erg duur in vergelijking met de rest van Valencia). Hotel is een goede keuze, maar ga lekker eten in het centrum.

Gereisd Met partner in december 2007

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • BalsportenSquash
  • FitnessAerobics, Fitness

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Olympia in Alboraya, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Olympia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.