Villa Venta mann

9.5Fenomenaal

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Albir

Op vakantie geweest naar Venta mann?

9.5Fenomenaal

Villa info

Meer villa info

2 reviews over Villa Venta mann

• 10Nicky En Danny02-11-2015

Prachtig

Eind September/ Begin oktober zijn wij vertrokken naar het prachtige plekje albir in spanje. Bij aankomst bij Villa Venta Mann waren we gelijk enorm verrast. De fotos die op de site staan zijn mooi! Maar in het echt was het nog veel mooier! Heerlijk netjes huisje met airco tv en wifi . Overal is aan gedacht! Een prachtige grote tuin met een heerlijk zwembad! En dat op een hele rustige plek , maar toch op loop afstand van de boulevard met leuke winkeltjes restaurantjes en barretjes! Wat hebben wij hier genoten. PS: Wij hebben elke avond heerlijk gebruik gemaakt van de tafel tennis!

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9Kim15-08-2015

Geweldig

Wat een prachtige villa. Het zag er allemaal geweldig uit, heerlijk groot zwembad. Het centrum is op loopafstand met lekkere restaurantjes en leuke winkels. Vooral het restaurant met fajitas is een aanrader. Het was te warm om echt iets te ondernemen. We zijn wel naar de vuurtoren gelopen waar je mooie uitzicht foto's kunt maken. De zonneschermen bij de villa zijn echt een uitkomst om lekker in de schaduw te kunnen zitten. Je hebt ook optimaal privacy en de wifi werkte perfect! Echt een aanrader!!

Gereisd met partner in juli 2015

Villa Venta mann info