Hotel Sun Palace Albir

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna
Meer hotelinfo

Boven het centrum van Albir ligt Hotel Sun Palace Albir. Dit hotel in Spanje heeft goede en gevarieerde maaltijden en uitzicht op zee. Het hotel ligt op een steile heuvel dus een auto is een must. Voor een avondje uit kun je met de bus voor 1,50 naar Benidorm gaan. Elke dag gaat er vanaf het hotel een gratis pendelbus naar het strand.

80 reviews over Hotel Sun Palace Albir

• 5L08-08-2019

Niet voor herhaling vatbaar met all inclusive

Helaas word er onderscheid gemaakt tussen de all inclusive gasten en de betalende klanten, je hebt een kleine keuze uit de drankjes en koffie. Op het dakterras die maar een aantal dagen geopend is moet je alsnog betalen voor je drinken. Het hotel heeft zelf all inclusive pakketten waar je dan extra voor kunt betalen voor meer keuze. Verder moet je ook €50,- borg betalen voor een coin waarmee je je drinken kunt halen. De drankjes zijn B merk behalve bij betalende klanten die krijgen bijv. de echte coca cola. Het eten is lauw/koud en weinig variatie, er was zelfs rauw vlees. Als je all inclusive boekt krijg je een slechte kamer met verouderde bedden, je voelt de veren, als je daarover een klacht indient word je weggestuurd bij de receptie. Het hotel zelf is super strak en ziet er netjes uit. Op eentje na is het personeel wel heel klantvriendelijk. All inclusive is helaas niet aan te bevelen. Ook is het hotel ver van het strand.

• 6Mark Schuler20-07-2019

Redelijk hotel maar slecht management

Een rustig resort. Volgens de touroperator een resort met overdag als in de avond animatie, echter is dit niet meer. Door een mail te sturen ineens in hoog-seizoen een flamenco, dans avond. Een redelijk klein zwembad, net groot genoeg toen we er waren. Joce is een zeer vriendelijke bar-man en werkt voornamelijk bij zwembad bar.

Wat heel vreemd is dat bij inchecken 50 euro borg betaald moet worden voor een coin die me inwisselde voor een drankje, bij inleveren beker krijg je de coin weer terug. Apart als je met meerdere personen meteen veel geld kwijt is, dit moet echt anders management!!!

Het hotel ligt redelijk ver van centrum en boulevard(strand) vandaan. Ik vind dit niet erg, maar moeilijk voor mensen die slecht te been zijn.

Eten was goed, veel toetjes waar ik moeilijk vanaf kon blijven.

Alleenreizend

• 7William09-07-2019

Geen geweldige accomodatie, weekje kan!

Op een berg gelegen gerenoveerd old style hotel. Mogelijkheid voor 409 gasten. Auto is gewenst strand is 900 meter verwijderd, kiezelstrand van Albir. Dus denk aan waterschoentjes..Redelijke kamers, schoon maar gedateerd. Kleine mini bar,Twee persoons groot bed met prima matras Kleine badkamer met baddouche, toilet, bidet en vaste wastafel. Redelijk Balkon met tafelteje en twee kunstof rieten stoeltjes.Helaas zaten wij aan straat zijde, veel kabaal van leveranciers en verkeer. Kamer 383 met zij uitzicht op urbanisatie en bergen. Veel riool lucht door waterafvoer aan onze zijde. Kleinzwembad met bar en te weinig ligstoelen. Geen handdoek leg geaccepteerd dus perfect. Groot buiten terras met soms wat entertainment. Veel spanjaarden. Geen dynamische sfeer. Zeer gehorig kamers tot irritatie toe! Absoluut geen 4 sterren hotel. Meer 2 plus! Restaurant gedeelte met buiten zit waar de rokers hun plek hebben gevonden overal wordt heftig gerookt

• 2Danny Verdijck04-05-2019

Nooit meer

Wachten bij de eetzaal omdat deze vol zat (veel lawaai en chaos). Het eten dat geserveerd wordt is niet lekker en zwartgebakken of niet gaar.De muziek staat erg luid tot 23.30 uur en daarna de mensen in de gang die nog luidkeels naar hun kamer gaan. Deuren die dichtslaan…slapen voor 24u zat er niet in!De dekbedden hebben geen volledige overtrek, enkel een laken (hygiëne!?).Onze vakantie is niet zo rustgevend en ontspannen verlopen als gepland. Een 4*hotel boeken dat rustig gelegen is, is geen garantie voor rust blijkbaar (en van lekker eten)!

• 8M.Alen29-04-2019

Geweldig.

Zeer rustig en prachtig gelegen hotelletje. Geweldig uitzicht. Vriendelijk personeel . Alleen de all - in formule kan beter. Nu betaal je 50 euro waarborg voor één Jeton die je telkens per drankje inlevert aan de bar...en terug krijgt als je je leeggoed afgeeft. Plus een blauw armbandje, waarmee je het restaurant binnenkan . Daar kan je dan wel alles drinken zonder de jeton. Ze zullen dit systeem best eens herbekijken.....ook de drie soorten all- in waarvan het reisbureau ook niets afweet. Voor de rest niets dan lof over deze heerlijke vakantie in geweldig natuurschoon....prachtige wandelroutes, dus wandelschoenen meenemen.

Met vrienden

• 8van Hattem06-04-2019

heerlijk

een heerlijk hotel om tot rust te komen ,niet te groot ,prima eten ,en perfect personeel ,de manager doet alles om het naar je zin te maken, de hotelbus naar strand en centrum prima geregeld ,vandaar met de lijnbus naar Benidorm voor 1,50 ,of de andere kant op naar Altea ,vandaar met de trein naar Calpe ,alles dichtbij !!! wij waren hier voor de 2e keer en gaan zeker nog eens terug

• 8jenny19-03-2019

Supergoed hotel

Wat kunnen sommige mensen zeuren. Het is gewoon een heel goed hotel met vriendelijk personeel en goed eten. Ik heb thuis zo niet. En het ligt op een heuvel maar je bent in 10 minuten beneden en in een kwartier naar boven. Als je een gewone normale conditie hebt. Je hoeft echt geen sporter te zijn. Em ben je slecht ter been dan is er een shuttlebus die verschillende keren per dag op en neer rijdt. Wel even bespreken bij de receptie. En het is gratis! Ook mooie grote kamers e mooie nette badkamer. Prima hotel dus.

• 8Marianne Dijkgraaf19-03-2019

Heerlijk!

Prachtig hotel. Lekker eten in ietwat gehorige eetzaal. Op een berg met op de hoogste verdieping uitzicht op de Albir baai. Elk uur perfektwerkend shuttlebusje de heuvel op en af naar Albir. Lange boulevard om te wandelen tot aan prachtig dorpje Altea met een eeuwenoud centrum.

• 9henk aarts19-02-2019

dit was onze mooiste vakantie ooit

mooi hotel goede kamer goed eten en vooral heel vriendelijke mensen

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 8HansB07-01-2019

Prima hotel met mooi uitzicht in veel kamers.

Niet al te druk, maar tijdens 3 dagen rond kerst plotseling hotel helemaal vol. Zelfs wachttijden voor het restaurant en verschrikkelijk lawaaiige Spanjaarden op leeftijd... Hogere ligging viel mee, we heb nooit gebruik gemaakt van shuttle service naar dorp/strand. Jammer dat niet duidelijk was dat betaald moet worden voor binnen zwembad en ook dat een badmuts geëist word. Sportschool materiaal is flink verouderd.

Geboekt bij vakantiediscounter

0 tips over Hotel Sun Palace Albir

4 vragen over Hotel Sun Palace Albir

• Does, 29-03-2017

Zwembad !

Hoe groot is het zwembad??

• ilona, 13-03-2017

speelgelegenheid

is er in dit hotel een speel gelegenheid voor kinderen

• Truus, 26-04-2016

Moet je betalen voor het binnen bad

Moet je betalen voor het binnen bad

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt, Volpension
    • Eten en drinkenBrunch, Diner, Lunch, Welkomstdrankje
    • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand10 minuten lopen, 5 minuten met de auto, 700 m
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad
    • Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Spaans, Steaks, Tapas / Fingerfood, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Kluis, Party service, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Overdekte parkeerplaatsen, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Vissen, Waterskiën, Zeilen
    • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden