Hotel Sun Palace Albir ****

7,2

43 reviews over Hotel Sun Palace Albir in het Nederlands

Verrassend mooi en gezellig

Foppe Gall, 11-2-2018

Gezellig appartementen complex rond een zwembad, mooie lounche, prima eten: wij hadden all-inn.

Sauna, massage en binnenbad extra.

Vriendelijk personeel, ze hebben het druk, toch geen klagen. Bedden en kamer prima, netjes en elke dag verschoond. Altijd oplossingen bij vragen, geen probleem. Sommige gasten wilden wel eens uit eten in het prachtige stadje, hoefde voor ons niet. Wij stellen geen hoge eisen blijkbaar (50 plussers)

Laatste 400m naar hotel gaat schuin omhoog, prima te wandelen voor ons. Je moet niet gebrekkig zijn.

Wandelen naar strand is 700m, prachtige omgeving: groot wandelpad aangelegd in natuurgebied vlakbij het hotel en aan het einde zeezicht, op grote hoogte. Wandelen naar het naburige dorpje is erg mooi. Supermarkten vlakbij, gezellige winkelstraatjes, markten in Albir. Bij aankomst wat lang moeten wachten op de kamer. Na dag twee was het eten minder, maar de man van touroperator heeft mee gegeten: daarna weer top

Never again

Vehent, 2-11-2017

Het eten is slecht. Niet warm. Geen keuze. Geen variatie.Goedkope producten. Ontbijt alles koud. Lijkt op een refter.

Goed behalve het eten

Jan, 9-10-2017

Hotel en kamers zien er netjes en verzorgd uit. Eten is helaas wat minder goed overdag goed te doen het diner is echt een stuk minder. Maar je kan ook niet alles verwachten wat je voor dit hotel betaald.

Prijs kwaliteit verhouding is dus goed.

Goed te doen

Ad, 8-10-2017

Het hotel is een mooi rustig hotel. Het ligt op een heuvel wat ten goede komt aan je beweging. Een week hier is lekker. Dorpje kijken, tram naar Alicante langs de kust, Altea oude dorp en de vuurtoren wandeling. Erg leuk. Het eten wordt hier het meest besproken maar mijn beleving is goed. Veel keuze uit vlees en vis waarbij het ter plekke wordt gebakken. Groenten,aardappelen en frietes of pasta en salades volop en een kaasplateau, fruit of taart toe. Je leest dat er veel lauw is, maar niet koeler dan in de restaurants (tapas, italiaan) waar we ook geweest zijn. Ik ben tevreden over het gebodene.

perfect voor de prijs

robert, 3-10-2017

Je betaald weinig voor dit hotel maar verwachtten vele wel dat ze culinair worden verwend maar dat is niet zo maar slecht is het ook niet , all in kan je 3x per dag eten dus 2x ervan is zeer goed te doen ook wat betreft drinken zijn ze niet kinderachtig en krijg je genoeg om te kiezen , personeel is zeer behulpzaam en ook hoef je niet te lopen want een pendel busje is beschikbaar , taxi naar stadje is overigens voor maar paar euro , de ligging wat betreft omliggende mooie plaatsen zoals benidorm en altea is al voor 1,50 te bezoeken met de bus al met al prijs kwaliteit verhouding is naar mijn mening en ja ik kom al 40 jaar in die omgeving prima te doen , en onthou overal is wel wat maar met personeel is veel op te lossen

Geen 4 sterren waardig.

Mo, 23-9-2017

Het Hotel is geen 4 sterren waard . Hoewel het personeel zeer vriendelijk is en het hotel schoon is het hotel sterk verouderd. Daarnaast Ligt het op een heuvel waardoor je echt goed ter been moet zijn wil je naar het strand of stadje kunnen wandelen. Wel was er maar helaas tot 20 uur in de avond een busje wat je naar strand en stadje bracht.

De kamers waren schoon maar sterk verouderd en in de badkamer schimmel daarnaast kapotte stoelen op je terras.

Ook bij het lig gedeelte waren de matrasje waar je op kon liggen kapot.

Het eten was erg slecht zeer weinig aanbod maar daarnaast ook smaakloos en erg lauw.

Nee voor het geld wat wij hebben betaald voor 6 dagen is dit het zeker niet waard.

Geen tweede keer.

Anja Kivits, 11-9-2017

Het hotel op zich was goed zag er mooi uit.

Ontbijt was ook goed,maar het middag en avondeten slecht.

Wij waren met 8 personen waarvan er 4 ziek zijn geworden

aan de diaree en overgeven ,dus dat was minder,

verder hadden wij all inclusive maar de bar aan het zwembad ging elke

dag s,middags een paar uur dicht soms wel 3uur!!!!

zodat je elke keer naar boven moest en naar binnen om drinken te halen.

dus voor ons geen Tweede keer.

Geen 2e keer meer!!

Rammeloo, 17-8-2017

Op het eerste gezicht een prima hotel. Het gebouw en kamer is goed verzorgd en schoon. Helaas was het eten slecht. Koud, heel weinig variatie.Het vlees vaak niet gaar. In de ochtend moet je voor 08.00 je bedden bij het zwembad reserveren anders heb je gewoon geen plek. Als je eenmaal je stekje hebt gevonden heb je rond 09.00 uur nog kans dat je door de leiding van het hotel van je plek wordt gejaagd. "het is niet de bedoeling om een plekje te bemachtigen". Men schiet te kort aan capaciteit en het probleem wordt vervolgens bij de klant neergelegd. Animatie was maar erg mager. Absoluut niet kindvriendelijk. Voor ons als gezin zeker geen 2e keer meer!!!

Jammer, want had beter gehoopt met 4 sterren!

sacha, 17-8-2017

Via touroperator dit hotel geboekt. Bij boeking is het op all-in tarief maar twee weken voor vertrek kreeg ik mail dat ik per persoon, per dag 20 euro bij kon betalen en dan was écht alles all-in??

pluspunten; wifi, nette/schone kamers, hoewel de douchekop iedere keer naar beneden viel.

minpunten; -Het buffet, iedere keer weer een zoektocht. vlees/kip is taai, vis ziet er onbetrouwbaar uit. Worden op dezelfde bakplaat gebakken. Dus buiten het hotel gaan eten. (leuk hoor all-in) -Niet geschikt voor kinderen, welke leeftijd dan ook. Niet toegestaan om balletje te gooien in zwembad en verder niets te doen behalve biljarttafel (binnen). Had kamer met tussendeur. Vermoedelijk bestemd voor familiekamer. Helaas konden wij alle "activiteiten" van de buurtjes horen. Aantal karakters zijn te kort om meer indrukken(helaas negatief) te geven. Kort gezegd; wil je een leuke vakantie, als je het hele jaar hard hebt gewerkt, sla deze even over. Begrijp touroperator al helemaal niet.

Prima hotel en goed eten

Boots, 10-8-2017

Het hotel is prima en het eten was zeer afwisselend met voldoende keus. Ik begrijp dan ook niet waarom sommige mensen zo negatief zijn. Er waren vrij veel visgerechten bij het buffet maar daarnaast ook verschillende vleessoorten, Je zit in een ander land en nee daar heb je geen Hollandse pot. Dus accepteer nou dat je niet hetzelfde eten krijgt als wat je misschien thuis gewend bent (misschien kun je dan beter een appartement boeken dan kun je eten wat je gewend bent). De kwaliteit van het eten was prima. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Het zwembad was inderdaad kleiner dan op de foto. Erg prettig dat de hotelmedewerkers er voor zorgden dat de spullen van de gereserveerde bedjes werden gehaald. Niets is zo erg als mensen die 's ochtends vroeg een handdoek neerleggen en vervolgens uren later terugkomen.

Kamers prima goede airco en goed schoongemaakt.

Het is inderdaad een behoorlijke klim in de hitte naar het hotel maar er rijdt overdag een shuttlebus en 's avonds is het goed te doen.

Albir mooi plaatsje maar heb je na een paar keer wel gezien.

Al met al heerlijke relaxte vakantie.

We hebben een aantal aanbieders voor Sun Palace Albir voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sun Palace Albir in Albir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sun Palace Albir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sun Palace Albir scoort een 7.17 uit 10 op basis van 51 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: