Hotel Kaktus Albirsterstersterster

• Aan zee
  • Animatie
  • Jacuzzi
Tonen op kaart

Bij Hotel Kaktus in Albir (Spanje) verblijf je op een schone kamer met ruime badkamer. Er is ook een koelkast op je kamer. Bij het hotel kun je lekker eten. Zo vind je elke ochtend vers fruit bij het ontbijt. Het personeel is ook erg vriendelijk en het hotel ligt direct aan het strand. Wandel naar de vuurtoren voor een geweldig uitzicht.

62 reviews over Hotel Kaktus Albir

• 2019
    7espanja30-09-2019

Ruim prima Hotel

Oubollig groot hotel, ruime kamers, geweldige bar en ruim terras met daaronder het mooie zwembad en eetzaal. Eten was prima maar had het idee dat veel gerechten zoutloos waren en brood niet goed afgebakken. Verder niet storend. Gewoon prima gegeten. Wel 1 Groot minpunt: Tijdens het douchen, kamer 213 zagen wij zwarte vlekjes op de stenen en dat was gewoon puur schimmel. Dat kun je heel simpel verwijderen. En we hadden zoals beloofd, geen kamer met geen 3 bedden maar 2 bedden en een slaap bank. In het hotel komen vooral ouderen soms wat jonge stellen. Een prima mix. Heerlijk rustig.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 6Bert Stakenburg13-08-2019

zeer slecht service van touroperator

Mooi groot hotel met mooie goede kamers en badkamer voor 13 dagen geboekt. met 2 volwassenen, ontbijt buffet was goed , maar avond diner zeer slecht, geklaagd bij hostess maar helaas geen verbetering, wat doen zij met avond buffet, zij doen het eten maken in de keuken en daarna in warm houd containers geplaatst op rvs schalen en afgedekt met rvs deksels, daarna zetten zij het op de warm houd platen die 85 graden aan gaven maar het eten kwam louw uit de containers en kregen natuurlijk geen kans om op temperatuur te komen van 85 graden, daarover geklaagd maar helaas geen resultaat. bij thuis komst klacht ingediend maar helaas de vergoeding was niet goed genoeg, maar geaccepteerd, zo ook het zwembad veel te klein zo ook de ligweiden met 38 bedden en 545 kamers tellende hotel veel te klein, n ook geen zandstrand zoals in de boeken staat. Touroperator neem je verantwoordelijkheid maar nee hoor doen niets blijft op de site verkeerd staan dus touroperator liegt

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Henny10-08-2019

Fantastisch!!

Fantastisch hotel, behulpzaam en vriendelijk personeel. Het is wel wat verouderd, maar is niet storend. Zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 2018
    7Enine16-11-2018

Groot en net hotel

Netjes en groot hotel, beetje verouderd maar niet vervelend. Vriendelijk en behulpzaam personeel wat goed Engels spreek. Toen wij er waren was het nog niet druk. We zouden niet terug gaan in het hoog seizoen ivm de drukte.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 10Robert13-09-2018

Echt fantastisch

We zijn vanaf 3sept to t 12 september daar geweest een geweldig hotel, lekker eten, grote kamers ruime badkamer en sanitair zeer schoon, vriendelijke mensen ook in restaurant, we hadden kamer 338 met zij zeeaanzicht veel activiteiten en gezellig terrasje we zijn best kritisch maar dit hotel kreeg van mij een 10+, 25 meter van het strand en mooie wandelingen in de buurt bv naar de vuurtoren geweldig gewandeld en uitzicht.

Gereisd met partner in september 2018

• 10Hans & Femke Heijmen + Ton Koolen25-07-2018

Ongelofelijk wat een super hotel is dit!!

Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die zo negatief over dit hotel zijn. We hebben 2 weken heerlijk geslapen, heerlijk gegeten en ze waren zo behulpzaam.. zeer naar tevredenheid. We hadden op de kamer een koelkast met 2 flessen water, cola, sinas, lemon en 2 blikjes bier. De koelkast kon je ook vullen met wat je zelf aanleverde. De bedden lagen misschien wat hard, maar daar waren we snel aan gewend. Kamers werden elke dag schoon gemaakt. Het eten was top. Elke ochtend vers fruit, verschillende soorten ei, broodjes, jus d'orange, koffie, croissants, kaas/ vleeswaren enz. Het viel ons op dat het avondeten meestal veel vis bevatte, (wat wij niet lusten) maar er was daarnaast nog genoeg keus in andere gerechten. Elke avond ons buikje rond gegeten. Qua vis hadden ze kreeft, krab, mosselen en zelfs kaviaar. Wij komen zeker nog vaker terug. Joseph & Pépé (receptie), Bedankt voor de leuke gesprekken en behulpzaamheid. We vergeten jullie niet!!

Gereisd met partner in juli 2018

• 2Noa S02-05-2018

Geen 4 sterren waard

Het hotel ligt goed aan zee, maar ik vind dat dit hotel absoluut geen 4 sterren waard is. Het ontbijt is erg simpel, en het avondeten is niet smakelijk. Het personeel is onvriendelijk en afstandelijk. De bedden zijn afgrijselijk voor de 4 sterren. Wij hadden om een kamer met 3 bedden gevraagd, en we kregen 2 bedden en een bank waarop gewoon een deken en een kussen op is gelegd. Niet erg comfortabel.

Ook waren de kamers oudbollig en toe aan renovatie. De douchekop kan niet van de muur af worden gehaald, wat ik persoonlijk erg vervelend vind.

Ook zit het hotel vol met bejaarden, dus het is niet erg geschikt voor jongeren of gezinnen.

Kortom, dit hotel is absoluut geen 4 sterren waard!

Gereisd met vrienden in april 2018

• 7A. De Graaf14-04-2018

Mooi gezellig hotel

Mooi hotel mooi uitzicht mooie kamers dichtbij het strand lekker ontbijt

Gereisd met vrienden in september 2017

• Oude reviews

9Bart27-11-2017

Heel goed hotel

Alle slechte recensies die hier geplaatst zijn snap ik niets van, het is gewoon een goed en mooi hotel. Ontbijt super / ligging super / personeel super / kamers super ect ect

Gereisd met vrienden in november 2017

• 10Gea28-10-2017

Super

Tis een geweldig hotel en ga er zeker weer naar toe en de service is ook erg goed

Alleen gereisd in september 2017

1 tip over Hotel Kaktus Albir

• Dehover, 03-10-2014

Uitstekende ligging om uitstapjes te maken naar Benidorm, Calpé, Valencia, Altea en Allicante.

0 vragen over Hotel Kaktus Albir

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald