Hotel Kaktus Albir

Hotel aan zeeWeer vandaag20°6°
Hotel Kaktus Albir
7,2

Omschrijving
Bij Hotel Kaktus in Albir (Spanje) verblijf je op een schone kamer met ruime badkamer. Er is ook een koelkast op je kamer. Bij het hotel kun je lekker eten. Zo vind je elke ochtend vers fruit bij het ontbijt. Het personeel is ook erg vriendelijk en het hotel ligt direct aan het strand. Wandel naar de vuurtoren voor een geweldig uitzicht.

57 reviews over Hotel Kaktus Albir in het Nederlands

Groot en net hotel

Enine,
16-11-2018

Netjes en groot hotel, beetje verouderd maar niet vervelend. Vriendelijk en behulpzaam personeel wat goed Engels spreek. Toen wij er waren was het nog niet druk. We zouden niet terug gaan in het hoog seizoen ivm de drukte.

Gereisd met partner in augustus 2018

Echt fantastisch

Robert,
13-9-2018

We zijn vanaf 3sept to t 12 september daar geweest een geweldig hotel, lekker eten, grote kamers ruime badkamer en sanitair zeer schoon, vriendelijke mensen ook in restaurant, we hadden kamer 338 met zij zeeaanzicht veel activiteiten en gezellig terrasje we zijn best kritisch maar dit hotel kreeg van mij een 10+, 25 meter van het strand en mooie wandelingen in de buurt bv naar de vuurtoren geweldig gewandeld en uitzicht.

Gereisd met partner in september 2018

Ongelofelijk wat een super hotel is dit!!

Hans & Femke Heijmen + Ton Koolen,
25-7-2018

Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die zo negatief over dit hotel zijn. We hebben 2 weken heerlijk geslapen, heerlijk gegeten en ze waren zo behulpzaam.. zeer naar tevredenheid. We hadden op de kamer een koelkast met 2 flessen water, cola, sinas, lemon en 2 blikjes bier. De koelkast kon je ook vullen met wat je zelf aanleverde. De bedden lagen misschien wat hard, maar daar waren we snel aan gewend. Kamers werden elke dag schoon gemaakt. Het eten was top. Elke ochtend vers fruit, verschillende soorten ei, broodjes, jus d'orange, koffie, croissants, kaas/ vleeswaren enz. Het viel ons op dat het avondeten meestal veel vis bevatte, (wat wij niet lusten) maar er was daarnaast nog genoeg keus in andere gerechten. Elke avond ons buikje rond gegeten. Qua vis hadden ze kreeft, krab, mosselen en zelfs kaviaar. Wij komen zeker nog vaker terug. Joseph & Pépé (receptie), Bedankt voor de leuke gesprekken en behulpzaamheid. We vergeten jullie niet!!

Gereisd met partner in juli 2018

Geen 4 sterren waard

Noa S,
2-5-2018

Het hotel ligt goed aan zee, maar ik vind dat dit hotel absoluut geen 4 sterren waard is. Het ontbijt is erg simpel, en het avondeten is niet smakelijk.

Het personeel is onvriendelijk en afstandelijk.

De bedden zijn afgrijselijk voor de 4 sterren.

Wij hadden om een kamer met 3 bedden gevraagd, en we kregen 2 bedden en een bank waarop gewoon een deken en een kussen op is gelegd. Niet erg comfortabel.

Ook waren de kamers oudbollig en toe aan renovatie. De douchekop kan niet van de muur af worden gehaald, wat ik persoonlijk erg vervelend vind.

Ook zit het hotel vol met bejaarden, dus het is niet erg geschikt voor jongeren of gezinnen.

Kortom, dit hotel is absoluut geen 4 sterren waard!

Gereisd met vrienden in april 2018

Mooi gezellig hotel

A. De Graaf,
14-4-2018

Mooi hotel mooi uitzicht mooie kamers dichtbij het strand lekker ontbijt

Gereisd met vrienden in september 2017

Heel goed hotel

Bart,
27-11-2017

Alle slechte recensies die hier geplaatst zijn snap ik niets van, het is gewoon een goed en mooi hotel.

Ontbijt super / ligging super / personeel super / kamers super ect ect

Gereisd met vrienden in november 2017

Super

Gea,
28-10-2017

Tis een geweldig hotel en ga er zeker weer naar toe en de service is ook erg goed

Gereisd alleenreizend in september 2017

Prima hotel op toplocatie

Hanszoetermeer,
25-9-2017

Prima hotel ruime kamers goed ontbijt op toplocatie alle kamers zicht op de zee. Bijna elke avond entertainment en dansen.

Gereisd met partner in juni 2017

4 sterren Onwaardig!

Dijkstra,
23-9-2017

Wat een hotel. We hadden gelukkig alleen ontbijt, want das was regelrecht schandalig slecht. We zijn op heel veel plaatsen en hotels geweest, maar zoals bij kaktus Albir hebben we het gelukkig nog nooit gehad. De hotelkamer is zeer oubollig. De matrassen zijn knetterhard en de douch, in het bad, kan je niet loshalen om even lekker te douchen. Het personeel was uiterst vriendelijk en de ligging was prima. Ook de schoonmaak is prima. Het zwembad is geen zwembad, maar een waterpartij waarin je kunt poedelen. Ook nog eens ijzig koud. Op het dak is ook nog een zwembad, maar ook heel erg klein en steenkoud.

Kortom: ik kan iedereen aanraken om niet naar Kaktus Albir te gaan. Albir zelf is wel gemoedelijk en de eettentjes zijn er plenty en erg goed en betaalbaar. Met name El Sacristan, (via de tuin het hotel uit en de eerste straat links). Hier zitten een aantal restaurantjes, maar El Sacristan is super en de eigenaar spreekt ook een beetje Nederlands. Trein en bus zijn prima te doen!

Gereisd met partner in september 2017

Vreselijk!

N,
12-9-2017

Vreselijk hotel!! We kregen een kamer die nog niet eens schoongemaakt was. Vervolgens kregen we een kamer die vies, muf en lelijk was. Er zaten bloedvlekken op de kussenslopen. Vervolgens kregen we een kamer die ook niet schoon was. Er lagen lege schoenen dozen en vertrapte sigaretten onder het bed. Er was ontzettend slechte internetverbinding en de geur van het eten van het restaurant rook je zelfs op de bovenste verdieping. Het is een oud hotel. De douchekop zit vast aan de muur en de matrassen zijn vreselijk! Je voelt de veringen van de matrassen als je erop ligt. En dit noemt zich een 4sterren hotel??? Wij hebben gelijk het geld terug gevraagd en met moeite 1 nacht geslapen. Mensen, bespaar je geld en ga naar een échte 4sterren hotel ipv dit ranzig hotel!!

Gereisd met partner in september 2017

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaktus Albir in Albir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaktus Albir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.