Hotel Kaktus Albir

7,4

53 reviews over Hotel Kaktus Albir in het Nederlands

Mooi gezellig hotel

A. De Graaf, 14-4-2018

Mooi hotel mooi uitzicht mooie kamers dichtbij het strand lekker ontbijt

Heel goed hotel

Bart, 27-11-2017

Alle slechte recensies die hier geplaatst zijn snap ik niets van, het is gewoon een goed en mooi hotel.

Ontbijt super / ligging super / personeel super / kamers super ect ect

Super

Gea, 28-10-2017

Tis een geweldig hotel en ga er zeker weer naar toe en de service is ook erg goed

Prima hotel op toplocatie

Hanszoetermeer, 25-9-2017

Prima hotel ruime kamers goed ontbijt op toplocatie alle kamers zicht op de zee. Bijna elke avond entertainment en dansen.

4 sterren Onwaardig!

Dijkstra, 23-9-2017

Wat een hotel. We hadden gelukkig alleen ontbijt, want das was regelrecht schandalig slecht. We zijn op heel veel plaatsen en hotels geweest, maar zoals bij kaktus Albir hebben we het gelukkig nog nooit gehad. De hotelkamer is zeer oubollig. De matrassen zijn knetterhard en de douch, in het bad, kan je niet loshalen om even lekker te douchen. Het personeel was uiterst vriendelijk en de ligging was prima. Ook de schoonmaak is prima. Het zwembad is geen zwembad, maar een waterpartij waarin je kunt poedelen. Ook nog eens ijzig koud. Op het dak is ook nog een zwembad, maar ook heel erg klein en steenkoud.

Kortom: ik kan iedereen aanraken om niet naar Kaktus Albir te gaan. Albir zelf is wel gemoedelijk en de eettentjes zijn er plenty en erg goed en betaalbaar. Met name El Sacristan, (via de tuin het hotel uit en de eerste straat links). Hier zitten een aantal restaurantjes, maar El Sacristan is super en de eigenaar spreekt ook een beetje Nederlands. Trein en bus zijn prima te doen!

Vreselijk!

N, 12-9-2017

Vreselijk hotel!! We kregen een kamer die nog niet eens schoongemaakt was. Vervolgens kregen we een kamer die vies, muf en lelijk was. Er zaten bloedvlekken op de kussenslopen. Vervolgens kregen we een kamer die ook niet schoon was. Er lagen lege schoenen dozen en vertrapte sigaretten onder het bed. Er was ontzettend slechte internetverbinding en de geur van het eten van het restaurant rook je zelfs op de bovenste verdieping. Het is een oud hotel. De douchekop zit vast aan de muur en de matrassen zijn vreselijk! Je voelt de veringen van de matrassen als je erop ligt. En dit noemt zich een 4sterren hotel??? Wij hebben gelijk het geld terug gevraagd en met moeite 1 nacht geslapen. Mensen, bespaar je geld en ga naar een échte 4sterren hotel ipv dit ranzig hotel!!

Aanrader!

Sofie, 27-7-2017

Het hotel is heel goed gelegen, veel mogelijkheden om verschillende uitstappen te doen. Strand is dichtbij, en helemaal niet druk. Het eten is heel lekker, veel keuze. Personeel is ook heel vriendelijk, zeker in het restaurant Zwemband is niet zo groot, ideaal voor kleine kinderen, je hebt een heel goed overzicht. Kortom, een absolute aanrader!!

fantastich

j.a. van Kroonenburg, 7-1-2017

Ligging tegen over de zee, service heel goed, prijs redelijk, eten uitstekend, kamers ook goed.

Mooi hotel op prachtige locatie

Elvera, 23-9-2016

Het hotel is prachtig gelegen, direct aan het strand en uitkijkend over de zee en mooie bergen.

De kamers zijn erg ruim. De kamer had een aparte zitbank en twee ruime eenpersoonsbedden tegen elkaar aan geschoven. Mooi balkon!

Ook de badkamer was groot. Wij hadden een bad. Voor oudere mensen kan de opstap wat hoog zijn. Een groot nadeel van het bad was dat het een aan de muur vastgezette douchekop had. Op de kamer is een minibar aanwezig. Deze kost €10 per week, waarbij er wat water en fris ingezet wordt. Het is echter ook mogelijk om de minibar leeg te gebruiken voor eigen drankjes, dit is gratis. De minibar zit wel op slot, dus hier moet dan om gevraagd worden.

Het ontbijt is goed, elke dag gevarieerd. Ontbijten is mogelijk tot 10:00, maar soms werd er na half10 niet goed meer bijgevuld. Savonds is er buffetvorm met elke avond een ander thema, o.a. big seafood, engels, noorweegs en tapas buffet. Veel vis en vlees, maar er is ook altijd wel patat en aardappels aanwezig. Rondom het hotel zitten heel veel verschillende soorten restaurantjes dus wie niet van massaal buffet houdt, heeft genoeg keus buiten het hotel.

Er is een NL-sprekende medewerker bij de receptie. Het personeel is overigens erg aardig. Behalve één serveerster in het restaurant, die kijkt altijd chagerijnig.

Het hotel beschikt over een fitness waar gratis gebruik van kan worden gemaakt. Dit stelt echt niks voor, het is een heel klein hok met vier apparaten. Ook het zwembad op het dak is niet veel bijzonders.

Het zwembad beneden bij het hotel is ook erg klein, wij zijn er verder niet in geweest.

Direct achter het hotel bij de rotonde zit een supermarktje die elke dag van 08:00 tot 02:00 geopend is. Ook vlakbij ligt het gezellige centrum van Albir met cafe's, restaurantjes, Chinese Bazars en leuke souvenir winkeltjes. De lidl, Mercadona en een MC Donalds zijn ook in het dorpje aanwezig.

Parkeren rondom het hotel is een drama! Wij keken vanaf ons balkon uit op de zijstraat met geparkeerde auto's en om de paar minuten werden auto's geramd tijdens het inparkeren. De Spanjaarden kijken niet naar een deukje meer of minder. Het is dan ook aan te raden om de parkeergarage van het hotel erbij te nemen. Deze is erg ruim. Ook in September was het in de zijstraat nog erg druk met parkeren. Een vrij plekje werd direct weer in beslag genomen. Wie het niet erg vindt om de auto twee straten verder te parkeren, kan hier wel een plekje vinden. Ook is er een soort parkeerterrein in de zijstraat waar de auto gratis kan staan, daar is rond middennacht wel weer genoeg plek.

Het strand voor het hotel is een kiezelstrand. De stenen zijn redelijk groot, waterschoenen zijn dus een aanrader!

Op vrijdag is er in Alfas del Pi een zigeunermarkt.

Rondom Albir zijn genoeg leuke dorpjes en bezienswaardigheden. Calpe is een aanrader, daar kun je de berg Isfach helemaal tot aan de top beklimmen wat een waanzinnig uitzicht over de stad geeft. Ook ligt naast Hotel Kaktus een natuurgebied waar je mooi kunt wandelen en de berg kunt beklimmen. Het oude dorpje Guadalest is een aanrader om naar toe te gaan en ook Les Fonts de l'Algar (natuurlijke watervallen), waar je heerlijk in het (koude) bronwater kan zwemmen. Hier is echter wel entree voor verschuldigd.

Perfecte locatie

Helena21, 5-9-2016

Dit hotel ligt perfect; direct aan het strand en wandelpromenade en voldoende restaurants op loopafstand. De kamers zijn prima en schoon, al is het hotel hier en daar wel aan een opknapbeurt toe. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. 's Avonds is er livemuziek en wordt er gedanst. Niet ons ding, maar als je er van houdt.... Ontbijtbuffet was wel ok, verder hebben we er niet gegeten. De tuin en zwembad bij het hotel zijn vrij klein, maar met het strand voor de deur is dat geen probleem. Bij de bar is gratis wifi, op de kamer moet je hiervoor betalen.

We hebben een aantal aanbieders voor Kaktus Albir voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaktus Albir in Albir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaktus Albir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kaktus Albir scoort een 7.43 uit 10 op basis van 55 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: