Villa Huis Albir

gaan we zo weer heen, heerlijk zwembad, strand op 15 minuten afstand

Nooit meer

A.Torenbos
14-8-2010

Deze woning wordt heel mooi voorgesteld maar dat valt flink tegen wij mijn echtgenoten en ik verbleven in de benede verdieping i.v.m. de handicap van mijn echtgenote er is veschillende malen gevraagd of het toegankelijk was voor iemand die slecht terbeen is en dat was geen probleem maar je moet eerst 10 meter door los grind voor je bij de woning komt en daar was het ook helemaal niks de badkamer is zeer smal en de douche is zeer klein en de naden zitten vol schimmel de in de badkamer valt zowat van de muur en het douche gordijn is ook vlink beschimmeld even als de waszak de keuken is aan vervanging toe en moet zeker flink schoongemaakt worden de bedden zijn ronduit slecht de binnen veren primen in je lijf en de meubels in de woonkamer zijn niet prettig om op te zitten de gehele inrichting laat te wensen overterwijl het zo mooi wordt voorgesteld .Voor meer info stuur 'n mail

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Huis Albir in Albir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Huis Albir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.