Villa Huis Albir

7Goed

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Albir

Op vakantie geweest naar Huis Albir?

7Goed

gaan we zo weer heen, heerlijk zwembad, strand op 15 minuten afstand

Gereisd met partner in juni 2012

• 5A.Torenbos14-08-2010

Nooit meer

Deze woning wordt heel mooi voorgesteld maar dat valt flink tegen wij mijn echtgenoten en ik verbleven in de benede verdieping i.v.m. de handicap van mijn echtgenote er is veschillende malen gevraagd of het toegankelijk was voor iemand die slecht terbeen is en dat was geen probleem maar je moet eerst 10 meter door los grind voor je bij de woning komt en daar was het ook helemaal niks de badkamer is zeer smal en de douche is zeer klein en de naden zitten vol schimmel de in de badkamer valt zowat van de muur en het douche gordijn is ook vlink beschimmeld even als de waszak de keuken is aan vervanging toe en moet zeker flink schoongemaakt worden de bedden zijn ronduit slecht de binnen veren primen in je lijf en de meubels in de woonkamer zijn niet prettig om op te zitten de gehele inrichting laat te wensen overterwijl het zo mooi wordt voorgesteld .Voor meer info stuur 'n mail

Gereisd met vrienden in mei 2010

0 tips over Villa Huis Albir