Appartement Florida

6 reviews over Appartement Florida in het Nederlands

Fantastische plek!!

Karin
24-9-2011

Wij zijn er 3 weken geweest met 3 kinderen. Best bevallen en gaan volgend jaar zeker weer. Alles lekker op loopafstand. Om de hoek een nederlandse Jumbo supermarkt met een warme bakker.Appartement shoon en een lekker groot balkon.

Topper!!

Fam. Muusz
9-9-2009

Op dit appartement valt echt niets aan te merken. Het ligt erg gunstig. Het is fris en modern ingericht. Mooi en groot balkon. Alles is aanwezig. Het is heel schoon. Er is een mooi zwembad. Het complex is erg veilig. Albir is ook een leuk plaatsje. Het is gebeleken dat in deze hoek van Spanje de meeste zonuren zijn. Wij zijn 3 weken geweest ( augustus en 1e week september ) en het was inderdaad prachtig weer en heerlijke zwoele avonden. DUS ECHT EEN AANRADER!!!!

Geweldig appartement!!!!!!!!

Johan
3-8-2009

Appartement is zeer compleet met een prachtig zwembad en alles op loopafstand. Wij gaan er zeker weer naar toe

2008

zeer compleet appartement,albir centrale ligging

fam huybrechts
18-8-2008

appartement is zeer aan te raden,van alle gemakken voorzien,wil ook nog even een compliment geven dat het appartement zeer schoon was.

In dekeuken is alles aanwezig,servies alles is compleet zeker een aanrader!!!

2007

Prachtig nieuw appartmement met een fijn groot balkon. Zeer compleet ingericht. Ook fijn dat er satalliet tv en radio aanwezig is. Op dit appartement valt echt niets aan te merken. Een aanrader!

Zeer schoon en van alles voorzien appartement, inclusief

Karin van den Heuvel
31-8-2007

Zeer schoon en van alles voorzien appartement, inclusief sateliet tv. Er is echt aan alles gedacht. Er stond zelfs en flesje wijn en een fles water om de vakantie lekker te beginnen. Je bent zo in Benidorm en er is een goede busverbinding naar Benidorm. Supermarkten en restaurants dichtbij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Florida in Albir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Florida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.