Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.6Natuur

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

60 Reviews over Amarillo Albir

• 10Gerda en Joop van Omme13-11-2022

Fantastisch!

Voor zover wij hebben ervaren zijn er maar weinig tot geen appartementen die zo compleet, verzorgd en schoon zijn als Amarillo. Dit appartement is vergelijkbaar met die op het aller hoogste niveau.

• 9Ruimte
  • 9Dorien schermer07-09-2022

Prachtig appartement met alles wat je nodig hebt

Heerlijk appartement met mooi groot balkon. Zwembad in de tuin . Alles wat je nodig hebt was aanwezig Als zag er keurig uit een schoon vindt ik erg belangrijk.

• 10Mike en Miran11-08-2022

Super compleet appartement, aan iedereen aan te raden! Zeer aardige mensen. Harry en Karla helpen je overal mee als je een probleem heb.

• 10Natuur
  • 9Vivienne01-12-2021

Heel relaxed!

Fantastisch uitzicht vanaf mooi groot zonnig balkon. Compleet ingericht appartement. Voorzieningen en zee op redelijke loopafstand. Zeer klantvriendelijke eigenaren.

• 9Gerda en Joop van Omme05-11-2021

FANTASTISCH!!

Voor het eerst in dit appartement. Perfecte locatie, dicht bij restaurants en winkels. appartementsgebouw keurig onderhouden en verzorgd op een rustige locatie. Het appartement zelf is zoals je van jullie kunt verwachten ,een plaatje! Er ontbreekt ook werkelijk niets! Dit hoge kwaliteitsniveau kom je, dat durf ik best te stellen, nergens tegen, geweldig. We komen er graag nog een keer terug.

• 9Natuur
  • 8r schans07-10-2021

Fijn appartement op rustige locatie.

Maand september hier verbleven. Fijn goed uitgerust appartement op rustige locatie, dicht bij uitvalswegen. Daarnaast supermarkt en restaurants op paar minuten lopen. Harry en Karla zijn vriendelijke, altijd bereikbare verhuurders.

• 10Priscilla06-09-2021

Geweldig!

Het appartement is echt tip top in orde! Aan de kleinste dingen is gedacht in het appartement waar je gebruik van kunt maken. Verhuurders Harry en Karla zijn ontzettend lieve mensen die graag willen dat hun huurders een goed verblijf hebben. En dit is in alles terug te zien waardoor je als huurder een zorgeloze vakantie kunt vieren. Ik en mijn kinderen hebben het hier onwijs naar ons zin gehad. Wij komen zeker nog een x terug😁🌞🤗

• 9Arie en Wilma Boutkan24-08-2021

Wederom een heel prettig verblijf.

In dit appartement hebben we eerder een vakantie doorgebracht en opnieuw is het ons uitstekend bevallen. Harry en Karla zijn zeer prettige mensen, in alles behulpzaam en de communicatie verloopt daardoor ook volledig naar wens. Het appartement is van alle gemakken voorzien, je kunt niets bedenken of het is aanwezig. Kortom alle ingredienten voor een heerlijke, ontspannen vakantie.

• 10Mike en Miranda23-08-2021

Super relax vakantie gehad

Wij hebben 2 weken met ons gezin 3 en 5 jaar door gebracht in het appartement van Harry en Karla. Harry en Karla zijn zeer zorgzame mensen die altijd klaar staan mocht er iets zijn. Het appartement, de ligging, het uitzicht en het zwembad zijn allemaal perfect!! Alles is zeer compleet, je hoeft echt zelf niks aan te schaffen!! Peper, zout, kruiden, welkomstdrankjes alles aanwezig, leuk presentje als je weg gaat! Wij kunnen geen minpunten verzinnen, terwijl ik toch wel een zeikerd ben soms! :) Bedankt Harry en Karla!! we zullen zeker weer huren. Tot onze verbazing was de borg al binnen een paar uur terug gestort :).. toppie. Tot ziens!! Wij en de kinderen hebben het super gehad.

• 9Rozemarijn12-08-2021

Hele fijne vakantie in goed verzorgde accomodatie.

Mooie accomodatie. Veel privacy. Ontspannen en fijne vakantie gehad. Goed verzorgd appartement van vriendelijke en fijne verhuurders.

• 9Ruimte

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Calle Tritó 15, appartement 14, 03581