Géén boekingskosten

Meer appartement info

56 Reviews over Amarillo Albir

• 9Vivienne01-12-2021

Heel relaxed!

Fantastisch uitzicht vanaf mooi groot zonnig balkon. Compleet ingericht appartement. Voorzieningen en zee op redelijke loopafstand. Zeer klantvriendelijke eigenaren.

• 8r schans07-10-2021

Fijn appartement op rustige locatie.

Maand september hier verbleven. Fijn goed uitgerust appartement op rustige locatie, dicht bij uitvalswegen. Daarnaast supermarkt en restaurants op paar minuten lopen. Harry en Karla zijn vriendelijke, altijd bereikbare verhuurders.

• 10Priscilla06-09-2021

Geweldig!

Het appartement is echt tip top in orde! Aan de kleinste dingen is gedacht in het appartement waar je gebruik van kunt maken. Verhuurders Harry en Karla zijn ontzettend lieve mensen die graag willen dat hun huurders een goed verblijf hebben. En dit is in alles terug te zien waardoor je als huurder een zorgeloze vakantie kunt vieren. Ik en mijn kinderen hebben het hier onwijs naar ons zin gehad. Wij komen zeker nog een x terug😁🌞🤗

• 9Arie en Wilma Boutkan24-08-2021

Wederom een heel prettig verblijf.

In dit appartement hebben we eerder een vakantie doorgebracht en opnieuw is het ons uitstekend bevallen. Harry en Karla zijn zeer prettige mensen, in alles behulpzaam en de communicatie verloopt daardoor ook volledig naar wens. Het appartement is van alle gemakken voorzien, je kunt niets bedenken of het is aanwezig. Kortom alle ingredienten voor een heerlijke, ontspannen vakantie.

• 9Rozemarijn24-08-2021

Hele fijne vakantie in goed verzorgde accomodatie.

Mooie accomodatie. Veel privacy. Ontspannen en fijne vakantie gehad. Goed verzorgd appartement van vriendelijke en fijne verhuurders.

• 10Mike en Miranda23-08-2021

Super relax vakantie gehad

Wij hebben 2 weken met ons gezin 3 en 5 jaar door gebracht in het appartement van Harry en Karla. Harry en Karla zijn zeer zorgzame mensen die altijd klaar staan mocht er iets zijn. Het appartement, de ligging, het uitzicht en het zwembad zijn allemaal perfect!! Alles is zeer compleet, je hoeft echt zelf niks aan te schaffen!! Peper, zout, kruiden, welkomstdrankjes alles aanwezig, leuk presentje als je weg gaat! Wij kunnen geen minpunten verzinnen, terwijl ik toch wel een zeikerd ben soms! :) Bedankt Harry en Karla!! we zullen zeker weer huren. Tot onze verbazing was de borg al binnen een paar uur terug gestort :).. toppie. Tot ziens!! Wij en de kinderen hebben het super gehad.

• 9Roos en Rob10-08-2020

Heerlijk relaxed en ontspannen verblijf

Top appartement, voorzien van veel luxe. Fijne verhuurders, goede communicatie. Super goede vakantie gehad!

• 9R. Loomans19-07-2020

Geweldig appartement

Het appartement en het contact met de verhuurder waren prima. In het nette appartement was alles aanwezig, zelfs een wasmachine. Zonnig balkon en gezamenlijk zwembad. Stukje lopen naar centrum en strand, maar zeker te doen. In winkels mondkapjes verplicht en in vliegtuig en luchthaven. Geen last gehad van maatregelen. In de twee weken hebben we genoten.

• 9Fam. van den Berg02-03-2020

Ontspannen verblijf.

Geen minpunten .En een prettig verblijf.Alles is aanwezigTerras is goed ligt op de zon. Prettige mensen zeer behulpzaam.Winkels vlak bij.

• 9Hans en Marlies02-10-2019

Een echte aanrader.

Een fijn, schoon en compleet ingericht appartement. Gelegen in een rustige woonwijk maar dichtbij restaurants en winkels. Het echtpaar dat het appartement verhuurt is behulpzaam, vriendelijk en heel erg attent. Een echte aanrader, wij komen beslist terug volgend jaar in september.

Appartement Amarillo Albir info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)