Appartement Alfaz Paradise

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag31°22°

We hebben een aantal aanbieders voor Alfaz Paradise voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Alfaz Paradise in het Nederlands

superleuek vakantie

DE SMET
29-10-2013

Reeds 5 maal dit appartement bezocht, zowel in een appartement (2 pers)als in een huisje (4 pers). Heel gemakkelijk met kleine kinderen wegens kleinschaligheid. Babyfoon reikt tot aan het zwembad, eigen terras, zeer proper onderhouden accomodaties met tussenschoonmaak. Alles is aanwezig. Grotere kinderen kunnen niet weg van het domein. Wel zeker een auto nodig voor het doen van boodschappen of naar de stad te gaan. Gelegen op een héél steile helling. Met prachtig uitzicht als je langs de goeie kant zit. En heel gemakkelijk als je de auto in de ondergrondse parking kan zetten bij aankomst.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Timesharing en huurmogelijkheid

heer Vissers
1-10-2012

Op een heuvel gelegen met mooi uitzicht vanuit een aantal appartementen. Zwembad en bar aanwezig. Appartement met voldoende ingerichte keuken.

Gereisd Met partner in Sat Sep 15 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Alfaz Paradise in Albir, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Alfaz Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.